Label 10

Home » » Siapa Dalang Yang Nak Lagakan Najib Dan Muhyiddin !

Siapa Dalang Yang Nak Lagakan Najib Dan Muhyiddin !

Written By AAKJ on Thursday, June 6, 2013 | 5:00 PM


Semalam aakj ada tulis d SINI dan ramai jugalah yang tak puashati bila aakj ceritakan tentang kena waspada dengan 'game' tentera cyber komunis milik pakatan haramjadah. Hati-hati kerana mereka mampu berlakon kononnya merekalah pejuang UMNO yang sejati melalui luahan hati dan makin serta wujudkan persepsi yang negatif melalui 'akaun-akaun' hantu d FACEBOOK, TWITTER DAN JUGA BLOG.

Persekitaran ini tidak baik bagi hubungan antara Najib dan Muhyiddin..semua orang UMNO tahu bahawa kedua pemimpin ini amat 'kebal' hubungannya dan hanya satu cara nak hancurkan mereka..lagakan mereka..

Aakj juga ada dengar dari sumber terdekat, ada juga golongan yang kecewa dalam UMNO yang mulakan serangan nak lagakan kedua pemimpin ini..golongan yang kononnya tak terpilih jadi calon dan yang memang dah kaki hasut dalam UMNO sejak dari awal depa ni masuk dalam UMNO.

Golongan parasit ini lupa bahawa UMNO dah banyakali melalui proses "pembersihan" dalam mematangkan parti bagi terus kekal relevan. 

"..cukuplah dengan perpecahan UMNO selama ini.." - Veteran UMNO

Ini adalah masa untuk utuhkan parti setelah mendapat mandat dari rakyat dan melalui angka yang d beri menunjukkan bahawa Bangsa Melayu mula kembali yakin dengan UMNO.

"..kenapa nak hancurkan parti kalau sayangkan parti" - Veteran UMNO

Janganlah kita lupa musuh akan buat apa saja untuk melihat tulang belakang BN ini hancur dan nila UMNO hancur maka BN akan turut terkubur.

Muhasabahlah diri kalau kita niat nak lagakan orang dan kepada Dalang yang cuba bermain apai..aakj akan dedahkan siapa dalam UMNO bahkan dalam kem mana beliau duduk untuk lagakan Najib-Muhyiddin !





Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
June 7, 2013 at 1:26 AM

Assalamualaikum..rasanya kalau org bawah berbunyi tak bermakna mereka mau melaga lagakan Umno. Org bawah tak mempunyai apa apa pun.

Mereka ingin meluah apa yg tersirat..saya juga begitu..jgn mudah beranggapan apabil org menyatakan sesuatu itu tanda melaga laga.. Tidak...mereka kecewa melihat Melayu yg hanya diam..dihentam dr semua sudut tapi diam masih mengikut telunjuk pakatan..tidak mampu bertegas.

Sebelum pru..mata semua org melihat..kita seperti mengemis ke cina..mintak semua dpt..bantah ikut. Jadi jgn berkata bila Melayu bersuara kita melaga. Jika cina.bersuara kita diam. Saya salah seorg yg muak melihat cina diberi makan kenyang buntang. Memancing mereka dtg. Tapi Melayu dtg berpanas.

Kami org kg digelar bodoh oleh pakatan kerana undi Umno. Ya benar cina diberi makan biadap lagi undi pakatan. Kami bukan bodoh tapi sayang tanah air.

Di mana lagi tempat org bawah mau bersuara. Terima kasih ada blogger seperti anda menyediakan tempat. Kami mau pemimpin atas termasuk penasihat berubah corak kepimpinan.

Lihat Melayu bawah. Jgn hanya kekal di tempat. Buat sesuatu utk Melayu..semua Melayu..semua Melayu. Jgn memandang rendah mengambil mudah apa yg tersirat dihati pengundi Umno. Kita mau Umno semakin kuat..jadi harus pastikan dr sekarang supaya tak bernanah.

Kami semua mengundi kerana Melayu Melayu Melayu. Maaf pemimpin boleh berubah. Pemimpin yang kuat tangguh pro Melayu tidak akan takut di medan perang..tidak akan takut bertarung...ia tau ia telah memikat hati Melayu.

Anonymous
June 7, 2013 at 1:45 AM

Semua melayu kena bersatu membangunkan org melayu.kukuhkan ekonomi org melayu.org melayu kini cuba di hapuskan hingga bersih dibumi melayu.kebalkan perlembagaan org melayu kerana ia membela hak org melayu dan raja2 melayu.jgn biarkan kominis memerintah.melayu kini dibunoh secara halus dan penghapusan etnik melayu berlaku dengan rakus.hapuskan himpunan memporakporandakan org melayu. Jadikan syariakat gergasi milik org melayu.teruskan Lynas kerana banyak memberi peluang pekerjaan penduduk melayu pahang.majukan petronas.syarikat melayu boleh dibilang dgn jari berbanding puak jembalang tanah.Hidup.melayu.TAKBIR

Anonymous
June 7, 2013 at 2:00 AM

Jadikan kuasa ekonomi plak dikuasai org melayu.kesihan anak melayu yg bekerja disyarikat gergasi sebagai kuli .hantar resume pun dikatakan tidak berjaya sedangkan result bgus.anak melayu dicantas untuk bekerja disyarikat gergasi kerana peluang itu diberi pd puak haram jembalang.tambahan kalau dr universiti tempatan.melayu kna sedar dan tolong org melayu.jadikan kawasan bandar. Rumah mewah dan syarikat gergasi hak melayu.sebenarnya ada ramai anak melayu yang pandai dan cerdik tidak diberi peluang kerna puak jahat dari dulu melabel org Melayu mundor dan Bodoh.Harga diri org melayu di set supaya rasa tiada harga diri dan takut utk bersaing.sekarang melayu kena berani menentang kerana benar utk dptkan hak melayu dibumi melayu.takbir ..

Anonymous
June 7, 2013 at 2:37 AM

Beli produk melayu.jgn beli air Spritzer.kilang tu dekat perkuboran Cina.airnya hasil tapisan ....... bawah tanah...fikirkan dan lihat google map

Anonymous
June 7, 2013 at 8:56 AM

HIDUP MELAYU.HIDUP KERAJAAN.HIDUP BN.TAKBIR....TAKBIR..TAKBIR....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger