Label 10

Home » , , » Kempen Benci Najib ! Jangan Terperangkap Dengan "Game Tentera Cyber Komunis Kacang Merah" !

Kempen Benci Najib ! Jangan Terperangkap Dengan "Game Tentera Cyber Komunis Kacang Merah" !

Written By AAKJ on Wednesday, June 5, 2013 | 10:00 AM


Keputusan PRU13 terang dan nyata bagaimana 'pilihan rakyat' mengikut 'geo-bangsa' !

Jelas..Melayu bertambah dan kekal yakin dengan UMNO dan Cina mula tinggalkan BN dan ingin bersama pakatan haram atas sebab DAP kononnya adalah 'ketua' sebenar pakatan haram. Anwar hanya boneka ! Cina mula tunjukkan riak dan bongkak setelah 50 tahun lebih mereka akhirnya berjaya MONOPOLI ekonomi Malaysia yang asasnya amat MUDAH..Polisi Kerajaan BN membuka ruang dan peluang seluasnya kepada semua bangsa mengaut kekayaan d bumi yang satu ketika dulu namanya Tanah Melayu !

Polisi Kerajaan BN yang terbuka dan adil sejak dari awal Merdeka adalah kerana saat itu nilai kerjasama antara kaum apatah lagi komitmen semua kaum ingin Merdeka secara aman d ambil kira. Semua kaum bersama bina negara d saat itu dan Kerajaan BN melihat betapa pentingnya POLISI semua kaum ada hak dan semua kaum tidak berhak USIK peruntukan khas kaum lain.

Kini..d saat kononnya BN nampak lemah..persepsi 'LEMAH" ini mula d ambil kesempatan oleh puok kera supaya nampak PM Najib lemah dan tak berjaya membawa BN menang dengan cemerlang. Puok kera mula menyamar dalam medium maya..menyamar d Facebook, Twitter dan bila kita lihat komen d Blog kononnya mereka pejuang UMNO..pejuang Melayu yang amat kecewa d atas apa saja tindakan dan keputusan Najib terhadap halatuju negara.

Apa saja keputusan yang Najib buat d perlihatkan kononnya PM Najib 'tinggalkan' Melayu atau membelakangi Melayu..Gerakan ini dah mula berjalan sejak Isu Blackout menemui jalan buntu..dead end !! Alasan Bangla d angkut..letrik padam dan segala isu kononnya BN menipu dalam PRU dah tak dapat nak hancurkan keputusan PRU13..hinggalah Kerajaan Australia sendiri akui PRU Malaysia bersih ! 

Anwar dan hantu kacang merah pakatan haram dah hilang akal..maka last try..racun Melayu agar bencikan Najib..seolah-olah PM Najib GAGAL memandu BN masa PRU dengan mencipta PERSEPSI negatif..mereka lupa..angka UNDI Melayu tidak menipu..angka undi cina juga tidak menipu..PM Najib berjaya bawa Melayu kepada sokong UMNO dan BN !

Kini..tentera hantu kacang merah..tentera komunis alam cyber mula mempamirkan 'aksi Melayu'..aksi kononnya merekalah suara akar umbi UMNO..akar umbi Melayu yang sayangkan UMNO dan tak rela PM Najib beri muka pada Cina..kononnya merekalah selama ini yang sokong PM Najib dan akhirnya PM Najib hampakan mereka..perghhh nice try..

Kini..tentera hantu kacang komunis takkan berenti..puok kera ni akan berterusan meracuni pejuang UMNO yang tulin..aakj bimbang..akan ada yang termakan RACUN ini..dah ada tanda-tanda..semua dah lupa betapa tentera cyber milik pakatan haram ini mampu buat apa saja..harap semua berhati-hati..

Dah ada tanda-tanda racun puok kera ni dah mula meresap ke minda pejuang UMNO yang tulin..kalau tak d bendung maka UMNO sendiri akan lenyap !! puok kera ni akan laga-lagakan antara pemimpin UMNO..yakinlah..

Baca dan perati gaya komen d artikel ini..ini antara cara puok kera ni tanam racun....puok kera akan nafi apa saja yang PM Najib buat..klik d SINI

Pejam mata..ingatkan kembali sejarah Nabi saw dan Sahabat-Sahabat r.a..jarak antara perang Badar dan Uhud tidak jauh..jarak antara kemenangan dan kekalahan juga tidak jauh..namun Nabi saw dan Sahabat-Sahabat r.a bangkit betulkan segalanya..dan jarak untuk betulkan segalanya sebelum perang ke tiga bukan ambil masa yang singkat..

Ketika Nabi saw dan Sahabat-Sahabat r.a kalah d Uhud..puok kera munafik juga jalankan jarum fitnah..jarum salahkan dan lagakan antara satu sama lain..jarum yang akan berjalan hingga kiamat..jarum fitnah musyirikin yang tak senang bila Islam bersatu !

Salah Nabi saw kerana gugur syahidnya 70 pejuang Islam ?
Salah Nabi saw kerana gugurnya bapa saudaranya Saidina Hamzah yang terkenal sebagai Singa Islam ?

Kalau kita letak agama d depan..kita akan kata..setiap keputusan yang Allah buat ada HIKMAHnya..Allah bukan sesaje buat..jangan menari dengan irama munafik..kita UMNO menari ikut alunan kita dan acuan kita..puok kera semuanya dah tak tau apa lagi yang nak d buat selagi hancurkan UMNO dengan apa cara sekali pun !

Janganlah kita menjadi bodoh dengan rentak tari puok kera ni..Pejuang UMNO kena dan wajib bangkit..Allah yang rancang..Allah yang tentukan..ada 'khair' d setiap keputusan Allah..yakin ini..

bersambung...




Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
June 5, 2013 at 10:17 AM

Tp dr 4 thn lebih skrg najib dh mcm tinggalkn alif ba ta....Melayu nk sabar takat mana? RBA tau ne..najib pulak mcm tak sedar diri....

June 5, 2013 at 10:23 AM

Saya adalah salag seorang ahli UMNO dan pemegang akaun facebook dengan nama Drs. Suhaimi...dan memang saya menghentam DS Najib dengan G1M yang merugikan bangsa Melayu...saya bukan salah seorang yang bermuka muka dengan menyamar sebagai org yang sayangkan UMNO...mohon ditarik balik kenyataan anda...menyayangi UMNO tidak semestinya bersetuju dan menyokong pemimpin yang nak merosakkan bangsa seperti DS Najib...saya brtanggungjawab di atas komen2 saya...silakan hubungi saya di email saya drssuhaimi69@gmail.com..untuk saya bentangkan secara lebih lanjut kenapa saya menetang DS Najib dan saya ahli UMNO bukan nya agen DAP, atau barua kepada pengkhianat negara Anwar Ibrahim.
Terima kasih.

Anonymous
June 5, 2013 at 10:27 AM

Aku serius x kenan cara najib selepas pru13....sepatutnya kene faham cina hampir 100% tolak bn dgn gagasan 1malaysia...
Dah kena tipu pon masih x sedar...apa lagi najib mau..?
Jangan kata ini. Hantu kacang merah sial tu..
Cuba aakj tanya face to face orang melayu atau umno macamana?
Lpas tu baru bole buat kesimpulan...

June 5, 2013 at 10:29 AM

Saya rasa yang kera ni yang buat blog ni...kerana kera akan akur kepasa siapa yang bagi makan dia...berhati-hati dengan penulisan anda. Mungkin ada adalah kera dan beruk kepada DS Najib.

June 5, 2013 at 10:59 AM

Najib tak tinggalkan bangsa Melayu. Beliau cuba menjadi seorang PM utk Malaysia. Oleh kerana bangsa Cina tidak menghargai maka formula baru harus dicari untuk PRU14

Anonymous
June 5, 2013 at 11:07 AM

Dah tahu RBA punca segala masalah yang kalau semakin dibiarkan akan memudaratkan MALAYSIA maka wajiblah tindakan drastik dan tegas perlu diambil tanpa lengah dan kompromi.. Jangan asyik dok siasat sehingga berbulan2. Wujudkan task force la bagi gempak sikit..

Anonymous
June 5, 2013 at 11:09 AM

Bukan mudah untuk menyenangkan hati semua orang ...
PM cuba buat yang terbaik...kalau tak kena kita perbetulkan... yg dok hentam PM tu sundal red bean army

June 5, 2013 at 12:57 PM

Saya sokong PM. Semua rakyat ada hak masing2. Adakah dasar kerajaan merugikan UMNO? Tidak.. malahan terlalu pro melayu. BR1M, KR1M, PR1MA semuanya menguntungkan melayu. Sebab itu ada peningkatan undi dlm UMNO. Mungkin telah wujud kesedaran dikalangan rakyat tentang bahaya DAP-PKR tapi masih blum cukup di stengah2 negeri bawah PR yg bnyk dihidangkan dgn cerita2 buruk UMNO hingga org UMNO sendiri tak percaya pemimpin mereka sendiri. Mentaliti org bandar lain sbb kadar celik IT yg tinggi. Peluang ini digunakan sebaiknya PR. Paling mudah pegang pada fakta - undi melayu meningkat - the end.

Anonymous
June 5, 2013 at 3:01 PM

Tak benci aihhh ! PM kita....tapi nak tengok la,apa PM nak buat kat melayu yang taat mengundi BN hingga berjaya bentuk kerajaan semula.Semoga PRU 14 nanti, lagi banyak melayu pangkah UMNO/BN dengan syarat......(PM/UMNO fikirlah sendiri... )

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger