Label 10

Home » , » Pemimpin Pas "Berlumba" Tonjolkan Diri Di Himpunan Anak Anjing 505 Sabtu Ini !!

Pemimpin Pas "Berlumba" Tonjolkan Diri Di Himpunan Anak Anjing 505 Sabtu Ini !!

Written By AAKJ on Friday, June 21, 2013 | 10:00 PM


9042959438_247d441600


Himpunan anak anjing kurang 24 jam dari sekarang..malah khabarnya malam ini dah mulai banjiri KL..seperti biasa..pemimpin d Hotel 5 Bintang..jenguk-jenguklah Hilton PJ..Blue Wave Shah Alam dan Concorde Shah Alam..pemimpin senang lenang dan jauh dari lokasi..anak buah hanya dapat duit beli khemah RM50 sebiji yang boleh muat 3 orang...

Kepala yang bawa anak-anak buah yang lain..dapatlah Hotel Bajet dekat dengan lokasi, Padang Merbok..yang paling sadis..orang tua yang kena kelentong..datang..tidur dalam kereta sepanjang jalan dan sampai KL terus buat kecoh..

Menurut sumber, tidak susah dah sekarang nak atur peserta, semua orang yang sama..tak sampai 5% peserta baru..tu pun harapkan pelajar-pelajar IPTA atau IPTS.."..mereka dapat juga duit kopi..RM25-RM150.." - kepala

"..yang tak dapat apa pun ramai..sebab mereka tidak tahu..benda ni rahsia.." - sumber Tropicana

Itu satu senario biasa..yang terkini, menurut sumber..pemimpin Pas mula kelam kabut dan serba salah..nak datang bimbang takut d cemuh Dewan Ulama yang tak berapa setuju perhimpunan yang MOTIFnya amat kabur..kalau tak datang bimbang takut jadi isu pada PEMILIHAN tahun ini..bimbang kena penggal..!!

Mat Sabu dan Husam Musa d lihat lantang dan bersemangat..masing-masing tonjolkan 'telor' yang masih berbaki..sisa telor yang ada..demi nak selamatkan JAWATAN dalam PARTI supaya 'nyawa' terus panjang..

Mat Sabu..kosong..kosong..kosong..dia paling teruk..kalah PRU13..hanya tinggal jawatan Timbalan Presiden..tu pun dah dengar ada yang nak lawan beliau kerana 'ukuran PRU13'..Mat Sabu d tolak rakyat..

Husam Kambing pun sama..walau dia kalah d Parlimen Putrajaya dan menang d Dun Kelantan..beliau juga menerima nasib yang sama..malah d lihat seolah-olah isyarat dari Pas Kelantan bahawa Husam Kambing Must GO ! bila Husam tidak d lantik menjadi Exco Kerajaan Negeri.

Khabarnya malu besar Husam..Nik Aziz pun tak pedulikan beliau..Nik Aziz d minta undur dengan 'teamnya' sekali...dan rakyat Kelantan boleh lihat bagaiman buruknya perangai Nik Aziz..tidak pedulikan orang yang selama ni bersama beliau.

Atas maksud inilah, Husam Kambing dan Mat Saburit dan beberapa pemimpin pas celaka yang lain cuba gunakan Himpunan Anak Anjing 505 ini sebagai tempat untuk tonjolkan nama bahawa mereka perihatin pada perjuangan pakatan haramjadah !

Pemimpin Pas ini d lihat cuba 'kelabukan' mata penganut mereka tentang fakta yang bernombor mengenai prestasi pencapaian Pas baru-baru ini..dari 73 Parlimen yang Pas bertanding..mereka hanya menang 21 Kerusi Parlimen..tak sampai pun 50 % pencapaian..

Ceramah tanpa henti sepenggal
Kutip duit ceramah tak pernah "mis"
Himpunan Haram..Hadi Awang sendiri yang kononnya cuba jadi Hero

Akhirnya itu saja yang Pas mampu dapat..tidak termasuk guna azhar idrus sebagai penceramah politik yang berbayar..ehhh ye ke berbayar..kata FREE hahahha tuuuiHHH !!

Insya Allah kita akan lihat esok..siapa yang datang dan siapa yang tak datang !

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger