Label 10

Home » , » Himpunan Anak Anjing 505 : Seruan Untuk Bunuh Polis Di Laungkan ?

Himpunan Anak Anjing 505 : Seruan Untuk Bunuh Polis Di Laungkan ?

Written By AAKJ on Friday, June 21, 2013 | 8:30 PM



Kalau tak silap aakj..anak anjing ni pernah d tahan Polis..pernah d ambil kenyataan berhubung isu hasutan..akhirnya anak anjing ini bebas juga akhirnya dan aakj lihat semakin hari semakin bongkak gaya beliau keluarkan kenyataan..

Apakah benar apa yang aakj dengar bahawa "kata dan niat" kalau tak 'seiring' maka ianya bukan niat..seperti kalau kita keluarkan kenyataan .." aku nak bunuh nuar.." maka kalau d panggil polis atau Peguam Negara maka kita kata kita tiada niat nak bunuh..itu hanya kata-kata..maka kita boleh berlenggang keluar Balai Polis sambil tersenyum kerana tiada bukti kita nak hasut atau niat membunuh ?

Samalah dengan kes menghina Sultan atau Raja atau Agong..kalau 'niat' menghina tak dapat d buktikan bahawa itu 'niat sebenar' maka kita hanya d beri amaran dan lagi sekali kita akan keluar dari Balai Polis sambil menari..

Inilah mungkin terjadi pada anak anjing ini..semakin hari semakin bongkak dan dalam kepala anjing beliau..Polis atau Undang-Undang Malaysia tidak mampu untuk 'tutup' mulut hapaknya itu..

Mohon pihak yang pakar undang-undang letakkan penjelasan d ruang komen blog aakj..biar semua rakyat Malaysia tahu..kenapa liat sangat nak dakwa anak anjing ini atau mungkin ada pihak hanya akan bertindak bila RAKYAT sendiri yang HUKUMnya !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

peminat selempang merah
June 22, 2013 at 10:06 AM

Inila akibatnya..kalau kerajaan lemah..kepimpinan lemah..x bijaksana..terlalu melayan kehendak pembangkang...telalu SANGAT berhati2 dalam menguatkuasakan undang2...terlalu berhati2 bila melibatkan pesalah pembangkang..
Dan konon berubah..berubah apa?
Paling gila..ISA dmansuhkan...x berpijak dbumi nyata..terperangkap jerat pembangkang...
Akhirnya semua bingung..penat..x terlayan...
Siapa yg akan menanggung akibat.?siapa?
Boleh ko jawab persoalan aku ini Aakj..?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger