Label 10

Home » , » Nurul Izzah Sahkan Kewujudan Red Bean Army !

Nurul Izzah Sahkan Kewujudan Red Bean Army !

Written By AAKJ on Wednesday, June 5, 2013 | 8:09 PM


Sejak jentera Cyber Red Bean yang berhaluan komunis dan yang berbayar dengan upah yang tinggi ini d dedahkan..seluruh barisan kepimpinan tertinggi pakatan haram gelabah beruk malah lebih dari beruk yang gelabah bila terkena belacan ! Baca pendedahan awal d :





Kit Siang mati matian nafikan kewujudan jentera otak komunis ini yang menurut sumber d biayai oleh Kerajaan Negeri yang mereka kuasai. Malah Lim Guan Eng mula gabra tahap vavi cuba sembunyikan kewujudan jentera Cyber Komunis ini yang d katakan d "pelihara" d dalam Komtar..300 orang dan Hotel Concorde KL seramai 200 orang !

Kini Nurul Anak Anwar pula cuba lencongkan isu kewujudan jentera Cyber komunis ini..kononnya nak buat lawak kat twitter yang 'link' dengan instagram..kononnya tentera Cyber komunis ini ada d seluruh dunia..memang kalau bodoh tak kemana..itulah Anak Anwar..dia lupa jentera berhaluan komunis ini wujud d seluruh dunia tapi atas nama berbeza..bingai !

Nurul Anak Anwar lupa bahawa nama 'Red Bean' d ambil dari sejarah China..tentera yang lakukan provokasi awal hingga ke aksi Maharaja d guling dan d bunuh ! Strategi yang amat licik d gunakan oleh Tentera Red Bean China..strategi meracun fikiran rakyat agar bangun dan bangkit kuburkan Maharaja..intitusi Raja wajib d tamatkan..itulah yang d tanam dalam kepala otak bangsa Cina ketika itu..akhirnya hingga kini China jadi Komunis..!!

Nurul Anak Anwar cuba sembunyikan dan alihkan isu Red Bean ini kerana TIDAK SEMUA PEMIMPIN PAKATAN HARAM d "jaga" oleh tentera cyber otak komunis ini !

Tunggu..aakj akan dedahkan lagi dan kali ini Nurul jangan terperanjat kiranya nama beliau antara pemimpin yang d jaga ?!!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger