Label 10

Home » , , » #PRU13 : Pendedahan Senarai Nama Jentera Cyber Komunis "Red Bean Army"

#PRU13 : Pendedahan Senarai Nama Jentera Cyber Komunis "Red Bean Army"

Written By AAKJ on Monday, April 29, 2013 | 4:00 PM


Jentera Komunis, otak Kominis, strategi Komunis dan menyokong perjuangan Komunis..Ini asas perjuangan mereka yang d dokong oleh Pemimpin Pakatan Haram Jadah !!

Semalam aakj ada dedahkan d SINI bagaimana mereka beroperasi dan dari mana duit rakyat d ambil !

Hari ini aakj telah menerima email senarai NAMA TENTERA KOMUNIS dari sumber yang inginkan pendedahan ini d buat segera !

Pusat operasi kumpulan Komunis ini beroperasi d Komtar dan Hotel Concorde KL, perghHH mewah ! Terdiri dari anak-anak muda Cina dan Melayu yang seronok memuja Komunis dalam perjuangan mereka. Slogan UBAH yang d canang d POSTER Calon PRU13 adalah hasil idea mereka dan merekalah yang menggerakkan isu FITNAH yang tersebar d medium maya termasuk Facebook, Blog dan Youtube.

Mereka memberi gambaran buruk kepada dunia bahawa Malaysia tidak aman lagi untuk d diami, mereka canang bahawa Kerajaan BN zalim terhadap kaum Cina dan India dengan memanipulasi fakta. Mereka cuba kuasai medium berita internet dengan berita-berita rekaan yang menakutkan dan akhirnya mereka yakin bahawa seluruh rakyat malaysia akan bersama dengan mereka..mempunyai idealogi yang sama !! KOMUNIS..

Menurut Bekas Jeneral tentera komunis cyber ini, Shee Yee Aun :

"..mereka d bayar untuk membunuh.."




Hampir 300 nama yang bakal aakj dedahkan, mereka semua bergaji tetap dan sudah beroperasi lebih dari 5 tahun. Nama yang bakal aakj dedahkan adalah Pemimpin Saf Pertama, d bawah mereka ada jentera sendiri mengikut negeri !

Pelbagai pakar dalam kumpulan ini, ada yang pakar Facebook, Twitter, You Tube, Blog dan Video Editing. Maka tak hairanlah mereka mampu manipulasi isu dengan mengubah video asal menjadi video kononnya itulah Isu Utama Negara !

Nama Red Bean Army sendiri adalah nama Kumpulan yang berjaya meruntuhkan Dinasti Raja China, bergerak dalam kelompok awam dengan menanamkan kebencian yang maksima terhadap Pemerintah !

Bayaran yang mereka terima bukan sedikit dan semuanya duit RAKYAT !!

Klik d SINI kalau nak tahu berapa imbuhan yang mereka terima !!

Video bagaimana mereka nak bunuh sesiapa juga yang sokong BN d SINI


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger