Label 10

Home » , » #PRU13 : Terkini Senarai Penuh Nama Anggota Red Bean Army

#PRU13 : Terkini Senarai Penuh Nama Anggota Red Bean Army

Written By AAKJ on Saturday, May 4, 2013 | 12:00 PM


Terdahulu Aakj dedahkan 200 Senarai nama jentera komunis cyber pakatan haram yang gelarkan diri mereka Red Bean Army ! 200 anggota yang bergaji tetap serendah RM3000 dan 99% adalah belia Cina.

KLIK d SINI

Enam tahun d asuh, d ajar, d doktrinkan agar matlamat jadikan golongan muda benci kepada Kerajaan BN dengan pelbagai fitnah dan mereka juga d tugaskan untuk menyerang siapa saja tokoh politik, tokoh perniagaan maupun ikon hiburan yang tersohor yang menyokong dasar Kerajaan BN.

Tokoh penganut Buddha juga d serang dan d permalukan !

Jumlah perbelanjaan yang d ambil dari wang rakyat dari negeri Selangor dan Pulau Pinang, minima elaun RM 1.5 Juta sebulan tidak termasuk sewa d Komtar dan Hotel Concorde KL.

Jumlah itu juga tidak termasuk 2000 orang yang d tempatkan d setiap negeri dan mereka juga d bayar gaji khas mengikut kepakaran masing-masing.

Ada yang mahir dalam bidan audio video, ada yang pakar dalam superimpose foto, ada yang pakar godam dan yang paling rendah gajinya adalah yang jadi tukang klik 'like' atau 'dislike' video Youtube dan tukang komen samada menyerang blog atau portal pro BN dan tukang komen memuji artikel yang keluar dalam portal dan blog-blog tertentu milik mereka !

Maka tak hairanlah kalau dalam sekejap video yang mereka lancarkan d Youtube mendapat jumlah 'view' atau jumlah pelawat yang ramai. Mereka ada jentera khas yang ada berpuluh akaun bagi setiap individu.

Saikologi jumlah pelawat dalam mana-mana portal atau blog kononnya artikel mereka mendapat sambutan rakyat terutama pelayar 'berita internet' ini berjaya !

Aakj akan paparkan senarai penuh akaun hantu yang d wujudkan oleh jentera komunis ini..sabar...
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 30, 2013 at 1:47 PM

Mana bukti... Cakap je semua org boleh buat. Entah gambar mana tuan copy tu...

Anonymous
June 3, 2013 at 2:05 AM

hati2 wahai blogger..pastikan apa yg anda tulis siap dgn bukti sahih...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger