Label 10

Home » , » Guna Kumpulan Kongsi Gelap Adalah Cara Terbaik Untuk Politik Bangsa Cina ?!!

Guna Kumpulan Kongsi Gelap Adalah Cara Terbaik Untuk Politik Bangsa Cina ?!!

Written By AAKJ on Sunday, June 9, 2013 | 4:00 PM

SimonThongJaw

Wee Choo Keong pernah mendakwa exco Selangor terbabit dalam kegiatan kongsi gelap. Pegawai polis Bukit Aman telah mengambil keterangan kakitangan dua exco kerajaan Selangor, Ronnie Liu dan Ean Yong Hian Wah.

Namun tindakan yang cukup tegas tidak di ambil terhadap mereka. Dengan kata lain, siasatan menyeluruh , terperinci tidak dilaksanakan bagi memastikan kegiatan kongsi gelap dapat dibenteras sepenuhnya. 

Menurut sumber, kematian Teoh Beng Hock juga berpunca dari keganasan kongsi gelap. Teo kurang berpuas hati dengan cara pentadbiran berberapa adun DAP di selangor, cara Ronnie dan Hian Wah menggunakan kongsi gelap dalam pentadbiran kerajaan dan dengan mengunakan peruntukan kewangan kerajaan negeri untuk membiayai kegiatan kongsi gelap.Ronnie dan Hian wah telah menggunakan kongsi gelap, dan pejabat Exco juga telah digunakan sebagai tempat bermesyuarat mereka yang dikatakan mempunyai kaitan dengan peniagaan haram dan aktiviti haram.

Baca seterusnya d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 9, 2013 at 6:52 PM

Nik ajis ada tak keluar fatwa kongsi gelap dap... Pasti fatwa bagus dap kan sekutu baik..pelacur dadah jual perempuan senjata pistol..oo sekutu ulamak..mmmmmmm

Fatwa utk Umno dah bersepah.. Guna duit kerajaan utk kongsi gelap..sebab tu bayaran guaman mahal..buat tanggung apa ya..tak kan keluar duit poket sendiri..org cina kedekut nak mamposss..makan utk hidup kumpul harta tak kira halal haram..memang cepat kaya..

Org kota pintar kata pakatan..pintar mafia..begitula jika takde pegangan..

Anonymous
June 10, 2013 at 7:17 AM

Hidup double7

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger