Label 10

Home » , , » Bongkar !! Wujud "Tentera Kacang Merah" Dalam UMNO BN ? Part I

Bongkar !! Wujud "Tentera Kacang Merah" Dalam UMNO BN ? Part I

Written By AAKJ on Monday, June 10, 2013 | 8:30 PM


ALLAH SAYANG UMNO !! - TAAT & SETIA !

Kecoh..hebohh..semuanya bercerita pasal tentera komunis yang bernama "kacang merah" atau ' redbean' yang d wujudkan khas oleh puok kera dalam melancarkan 'perang gerila' dalam alam maya..dan ianya kononnya menjadi..setiap fitnah yang d lancarkan khabarnya tersusun rapi..yaa memang..memey..kata Sahabat Nabi saw ;

"Fitnah yang terancang bakal mengalahkan Kebenaran yang berterabur..kebenaran yang tidak d susun.."

Sejak Anwar dan anak bini bergabung dengan Pas dan Dap kerana dendam kesumat..dendam sebab cita-cita nak jadi Perdana Menteri ketika dalam UMNO BN terhalang..Anwar dan seluruh pakatan haramjadah berusaha bersungguh-sungguh untuk hancurkan UMNO BN..usaha tanpa henti..siang dan malam tanpa letih.."at whatever cost".."do or die" dan yang pasti Anwar dan pakatan haramjadah takkan berenti dengan keputusan PRU13..mereka mara..mara untuk hancurkan UMNO BN !!

Ketika dalam penjara Anwar susun strategi..nampak lemah tapi berbisa..apalagi bila beliau d lepaskan dengan begitu mudah atas tuduhan salah guna kuasa dalam kes liwat beliau..liwat drebar peribadi !!

Ketika d lepaskan hingga sekarang..Anwar masih yakin beliau mampu hancurkan UMNO..parti keramat yang selama ini Allah selamatkan walau apa juga cabaran dan rintangan..pernahkah kita fikir kenapa UMNO, Allah selamatkan ?

Kini, setelah PRU13 berakhir..Allah lagi sekali selamatkan UMNO dan BN..selamatkan UMNO dari d "tinggalkan" oleh bangsa Melayu yang beragama Islam dan Bumiputera yang beragama Islam dan yang tidak beragama Islam..mereka masih setia dan yakin pada UMNO..malah yang dah jauh dengan UMNO..kembali..letakkan kepercayaan semula kepada UMNO !

Allah hantar Nabi saw ada sebab musabab..bukan hantar untuk menjadi hiasan cerita..bukan nak jadi penyedap bila buka kitab dan tadah duit sebagai upah..Allah hantar sebagai contoh..KALAU NAK BERJAYA MAKA IKUTLAH NABI SAW..itu maksud yang besar Allah hantar Muhammad saw sebagai Nabi yang terakhir.

Samada manusia itu sedar atau tidak..kiranya dia beriman dan dia ikut bagaimana cara Nabi saw maka yakinlah Allah bersama mereka..semua sudut..ibadah, munakahad, akhlaqiah dan apa lagi kalau dalam pertubuhan..hubungan antara manusia..Allah jamin selamat kiranya apa yang kita buat itu wujud amalan Nabi saw.

Apakah UMNO bakal menempuhi episode baru lagi setelah keputusan PRU13 yang nampaknya d tafsirkan dengan pelbagai tafsiran :

- Ada yang kata GAGAL..sebab jumlah kerusi Parlimen kurang dari PRU12
- Ada yang kata BERJAYA, berjaya kembalikan Perak dan Kedah
- Ada yang kata BERJAYA, berjaya kembalikan UMNO, kerusi UMNO bertambah

Ini antara yang d tafsirkan..dan aakj harap kita tafsir dengan mata hati..bukan ikut nafsu..

Aakj point of View ;

Selama ini tonggak BN adalah UMNO..kerjasama berpasukan dalam komponen BN kuat cuma yang GAGAL adalah MCA dan GERAKAN..2 parti yang d ketuai oleh Bangsa Cina..MCA memang parti yang d asaskan untuk bantu kaum Cina..GERAKAN ? parti campuran dan parti campuran tak mampu tunjukkan bukti bahawa parti sebegini BERJAYA tarik undi..Gerakan dan Parti anwar GAGAL..rakyat Malaysia belum sedia dan mungkin takkan sedia sampai bila-bila dengan Parti yang Hipokrit atau parti CopyCat dari asas perikatan BN !

UMNO Allah masih sayang kenapa ?

- Ahli UMNO dari dulu hingga sekarang masih ada sifat TAAT pada Pemimpin...ini kunci utama kiranya pertubuhan atau kumpulan atau jemaah yang nak kekal lama...taat dan patuh selagi arahan yang d terima tidak menyimpang dari syariat Allah dan zalim..banyak hadis dan firman yang perkatakan ini..tak perlu aakj letak d sini..

- Syabas dan tahniah wahai Ahli UMNO..sejak dari awal penubuhan sampai sekarang..sifat TAAT masih kekal

Walau bukan sekali dua UMNO d uji..samada d uji dari luar maupun dalam UMNO sendiri..UMNO masih Allah sayang !

Kini..UMNO d uji rakan setia yang bukannya beraga Islam..maaf aakj terpaksa sentuh hal ini..kalau MCA tidak kekalkan sifat ZIMMI maka MCA harus 'diperangi" !!

UMNO d sayangi Allah kerana :

UMNO setia pada JANJI..apa janji UMNO :

Syarat British, kita Melayu Islam harus memberi jaminan keselamatan kepada pendatang kafir cina dan india jika mahu merdeka. MCA dan MIC terbentuk. 

Berasaskan "Piagam Madinah" perjajian sosial dibentuk antara UMNO, MCA dan MIC dan digubal Perlembagaan. 

Kafir cina dan india ini diberi jaminan keselamatan oleh Melayu Islam yang bernama UMNO untuk terus hidup dengan selamat di Tanah Melayu, sebagai kafir yahudi yg diberi jaminan keselamatan oleh Nabi di Madinah.

Lihatlah..betapa UMNO d garap sedemikian rupa..berjanji setia..sejak dari awal penubuhan dan yang amat besar AMANAH dan belum pernah UMNO khianati adalah CINA dan INDIA hidup aman dan senang lenang d Tanah Melayu ini..Amanah UMNO jaga Cina dan India !

Tapi yakinlah..kalau Nabi saw d uji..UMNO juga akan d uji..uji atas benda yang sama..TAAT dan SETIA pada Pemimpin !!

..bersambung..Tentera Kacang Merah bakal hancurkan UMNO dari dalam..!!


Kalau ada masa..baca siri pengenalan aakj d SINI



foto ; hantu kacang merah akan buat apa saja walaupun terpaksa gadai dan jual maruah anak bini..percayalah..


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 11, 2013 at 12:13 AM

Betul aakj..kerana taat dan setia ke bangsa Melayu..kita tak beralih arah..tapi ingat taat dan setia bukan hanya dtg dr bawah..

Org bawah telah menunjukkan kesetiaannya dr moyang atuk ayah kita dulu..sekarang kita telah maju..anak Melayu telah pintar..mata melihat ke atas..DI MANA TAAT SETIA YG ATAS KE BAWAH. Mereka setia undi..tapi arah tuju yg diatas ke mana????

Kita tetap setia..lama lama jika pemimpin tak tegas tak berani terlalu mengalah tapi beri bisnes ke cina..manusia jadi bosan.. Kami semua mengingat najib dan semua pemimpin di atas berubah..byk bahasa kasar telah dikeluarkan mungkin mereka terlalu marah melihat yg diatas sebelum pru..begitu juga sebelumnya..

Anehkan..mereka tetap undi Umno..bermakna mereka setia..CUKUP PILIH PEMIMPIN KRONI DAN LEMBIK..terus terang bosan melihat..cukup mengaya diri dan kroni..jika tak mampu jgn dipilih atau dicalon..undur..seperti kita semua hanya sebagai pengundi..kerana kita sedar kita tak mampu jadi pemimpin..

Jika anda rapat ke najib..sampaikan pesan..kami bukan dr mana mana kubu..hanya mintak dia berhenti ke cina..beri ke MELAYU BUMIPUTERA PRIBUMI. Kenapa byk Melayu setia..mereka tetap yakin pemimpin yg berganti akan kembali
seperti era ayah najib sendiri..Tun Abdul Razak dan Tun Dr M. PRO MELAYU PRO MELAYU.

Terlalu lama cina diberi lemak..dah tepu. Pls. cari pemimpin dan penasihat yg takde kad. Susah jika pakatan menyimpan kad mereka. Dilempar makan diri. Sebabtu menikus tapi menggigit yg lemah.

Terakhir..org sudah bosan mendengar kerenah penasihat najib..pasti ada sebab..bagi org bawah penasihat yg menghancurkan Melayu dlm diam harus dibuang. Tak mungkin org berlapar jika berduit.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger