Label 10

Home » , , » Azhar Idrus Dapat "Lesen Meracun Otak" Di Semua Masjid Terengganu ?!!

Azhar Idrus Dapat "Lesen Meracun Otak" Di Semua Masjid Terengganu ?!!

Written By AAKJ on Saturday, June 8, 2013 | 3:00 PM


Mangkok yang cuba tunjuk kemewahan dunia kepada pengikut taksubnya melalui kiriman foto-foto d media maya..entah apa tujuan pun aakj tak tahu..apakah ini cara mangkok jamban ni nak naikkan level zuhud pengikutnya?

Kereta mewah..motor besar..bawa pengikut melancung..tambah bini..semuanya cara mangkok jamban ni naikkan tahap zuhud diri sendiri atau memenuhi nafsu serakah yang tak pernah padam ?

Maaflah zahar..aku panggil mung mangkok sebab aku rasa tu je yang layak bagi manusia yang guna agama untuk jamu selera nafsu haiwan yang tak pernah padam.

Ingat tak apa yang mangkok ni kata kat Ustaz Fathul Bari dan Ulama-ulama muda yang lain..masa tu mangkok ni baru je nak naik dan dia memfitnah kononnya Ustaz Dr Fathul Bari 'baham' duit RM15,000 sebulan, bila kita tanya dia berdepan..tergagap anjing dia nak jawab..

Ingat tak dia dok bising sebab dia tak dapat masuk TV..bila dah masuk dia senyap sunyi dan mula letak harga..

Itulah perangai iblis yang ada dalam diri mangkok jamban ni..dia kaki provok..kaki spin..yang sebenar dia nak kaut sebanyak mungkin..perghhhh lepas tu tunjuk kereta buruk..rumah buruk hahaha anda semua percaya? nama kereta boleh letak nama orang lain laa hahaha tunggu aakj akan bongkar satu persatu..

Lulusan TIDAK ADA  !! MUKTAMAD dan tak payah nak debat lagi !!

Kalu ini pun Jabatan Agama Terengganu masih benarkan mangkok ni mengajar dan kononnya buat kuliah agama maka UMNO Terengganu wajib lapor pada SPRM !! Mesti ada yang tak kena..tanpa tauliah dia suka suka maki Kerajaan BN dan manusia lain dalam Rumah Allah !

Kalu Jabatan Agama Islam Terengganu masih benarkan maka anda akan lihat senarai muka-muka pegawai dalam tu yang bakal d keluarkan setiap hari..anda boleh lihat mereka usung bendera mana masa PRU13 

Kalu Jabatan Agama Islam Terengganu masih benarkan..anda akan lihat gaya hidup pegawai pejabat agama Islam Terengganu..InsyaAllah rakan Terengganu akan dedahkan satu persatu !!

Menteri Besar..pemimpin yang lain..anda masih tak nampak atau buat-buat tak nampak atau memang anda sengaja nak tengok mangkok jamban ni terus menipu rakyat Terengganu dengan janji bulan dan bintang ?




Share this article :

+ comments + 6 comments

manjung
June 8, 2013 at 4:07 PM

aku tambah sikit mangkok ayun...

Anonymous
June 8, 2013 at 5:09 PM

kesian org terenganu duk melopong mendengar kambeng tua ni punyap ceramah murah, haprak dan lucah. Dia punya lawak pon stail Bodoh utk SIMPLETON.Si polan buat harta atas kebodohan org. Orang kampung kita masih kuno2 bukan tau memikir, baca buku yg berfaedah memang jauh sekali, nak lebeh Arab dari Arab. Nasib lah masyarakat anak muda rosak sebab yg dewasa dan matang sikit duduk diam saja.

June 8, 2013 at 5:20 PM

MB SAID.. KAT GANU ORANG PANDAI AGAMA DAH PUPUS KE SAMPAI NATANG ZAHAR NI DAPAT KONTRAK KAT MASJID GANU..MU SEDAR DOK...NEGERI GANU BN PUNYA...KITA BG KAT PAKAR AGAMA KITA LA..

Anonymous
June 8, 2013 at 7:46 PM

Mana ada ustak ni pandu kete mewoh....mung ni pung....jangang la fitnoh sembarangannnnggg....dose tau!!! Kang ustak kabo doh kang....doh buak pengakuang pung...yang kete mewoh tu....hok kawang dia punye....klu dia dok bawok....berasa hati pulok kawang dia.....hok aloh mu ni....base bodo belake!!! Baik do ohh lalu kawang ustak ni ye....dok jupe doh kawang sebaik tu lerni....Ni la 'fatwa' ustak akhir zamang!!!!!!

Anonymous
June 8, 2013 at 8:25 PM

Mangkuk ayung ganu....org semua meluat dgn mu.

June 9, 2013 at 9:47 AM

Bukan setakat berat 66 lagi... dah jadi berat 69 - Jahanam.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger