Label 10

Home » , , » "40,000 Bangla, 100 Jumbo Jet & 1000 Bas" - PM Najib Jawab Pembohongan Anwar !

"40,000 Bangla, 100 Jumbo Jet & 1000 Bas" - PM Najib Jawab Pembohongan Anwar !

Written By AAKJ on Saturday, June 8, 2013 | 8:30 PM


"..saya hairan bagaimana orang yang terpelajar boleh percaya dengan fitnah pakatan haram yang mendakwa kononnya UMNO BN bawa masuk 40,000 pengundi Mat Bangla dan menghantar ke pusat-pusat daerah mengundi...bayangkan kena sediakan 100 Kapalterbang Jumbo dan 1000 Bas serta tempat nak sorok kapalterbang tersebut.."

"..yang menjaga tempat mengundi terdiri dari wakil parti yang bertanding dan bukankah mereka orang tempatan yang boleh kenal yang mana satu Melayu, India dan Bangla..Melayu berkulit hitam tak sama dengan Mat Bangla yang berkulit gelap.."

"..pakatan haram cepat-cepat buat majlis angkat sumpah d negeri yang mereka menang dan menolak keputusan undi Parlimen sedangkan kedua-dua, Dun dan Parlimen menggunakan sistem undian yang sama.." - PM Najib

Aakj : puok kera ni kalau yang bodoh maka kekal bodonya dan yang kononnya cerdik pandai pun dah makin bodoh..entahla..buat-buat bodoh ke atau sememangnya bodoh yang tak boleh d ajar.

Cu tanya hati kita..DARI MANA DATANGNYA PENGUNDI CINA ?


Share this article :

+ comments + 3 comments

keYoLL
June 8, 2013 at 8:53 PM

Lbh 50,000 pelancong China dgn pas lawatan sosial ghaib stkt thn 2005. Skrg thn 2013, rs2Y makin rmi yg ghaib menyelinap tinggal di Puchong, Seputih, Georgetown, Ipoh, Gelang Patah, Bukit Bintang dll.

Tak hairan la rmi yg x fasih b'bhs kbgsn, rupa2 br menetap di sini. Kalau bg forged IC, mmg sng2 leh gi mengundi sbb xde beza dgn local chinese, sm2 pn tataw bhs kbgsn HeHeHeHe

Anonymous
June 8, 2013 at 8:59 PM

Cari cina tu..jadi lain kali jgn guna dakwat..jgn ikut cakap pembangkang..makan diri jerat leher sendiri...guna jari. Lepas ni kalau nak pakai dakwat juga mesti guna jari juga...dakwat pembangkang nak..jari BN nak... Jgn mengikut aje.

Apa lagi nak alih isu aje..masa tu sibuk la cina cari muka bangla india..padahal chinadoll masuk mengundi..

Anonymous
June 8, 2013 at 9:37 PM

Assalamualaikum

Jual dan beli produk di laman web www.produkmuslim.info
Sokongan anda amat dihargai

Terima kasih

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger