Label 10

Home » , » Haramkan Terus Sekolah Jenis Kebangsaan Cina, Sekolah Jenis Kebangsaan Melayu Pun Tidak Pernah Wujud !!

Haramkan Terus Sekolah Jenis Kebangsaan Cina, Sekolah Jenis Kebangsaan Melayu Pun Tidak Pernah Wujud !!

Written By AAKJ on Saturday, June 8, 2013 | 1:00 PM


Bangsa  Cina memang melampau dan biadap. Sikap mereka yang mengagungkan bahasa Cina dan memandang hina bahasa Malaysia seolah-olah bahasa Malaysia tidak mempunyai sebarang nilai tidak boleh dipandang sepi.  Ini kerana ianya memberi gambaran sebenar pandangan bangsa Cina terhadap bangsa Melayu yang merupakan  tuan punya tanah di negara kita ini.

Sikap baik hati bangsa Melayu telah memakan diri sendiri apabila bangsa Cina telah menyusun agenda untuk merampas maruah, agama, bahasa, budaya, negara dan segala-galanya milik Melayu. Mereka telah menanam racun hasutan ini seawal pendidikan sekolah rendah lagi.  Ini bukan sekadar tuduhan melulu. Bagi murid berbangsa Melayu yang bersekolah di sekolah aliran Cina telah menceritakan bagaimana guru-guru di sekolah Cina menanam benih kebencian ini di dalam diri murid-murid di peringkat sekolah rendah lagi. Mereka bebas bertindak dengan penuh berani atas kapasiti sekolah Cina didominasikan oleh bangsa Cina yang membolehkan mereka menyusun agenda jahat mereka.

Baru-baru ini Persekutuan Persatuan-persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia (Dong Zong) telah mempertikaikan isu pelantikan menteri tidak fasih berbahasa Mandarin sedangkan mereka tidak pernah mempertikaikan bangsa Cina yang tidak fasih berbahasa Malaysia. Kewujudan Sekolah Aliran Cina telah memecahbelahkan perpaduan rakyat. DAP telah mempergunakan sepenuhnya sekolah aliran Cina untuk menyampaikan dakyah jahat mereka.

Baca lagi d SINI
Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
June 8, 2013 at 2:03 PM

Manusia mcm admin patut dipenjarakan , tak henti henti memainkan isu perkauman

Anonymous
June 8, 2013 at 2:28 PM

kau la patut dipenjarakan x gunonyo malaun..

Anonymous
June 8, 2013 at 3:33 PM

Anon 2:28 mangkuk hayun

Anonymous
June 8, 2013 at 4:56 PM

Melayu sokong Cina,bangang..

Anonymous
June 8, 2013 at 5:39 PM

bila melayu ckp je rasis..melayu ckp je rasis...nak tanya kit ko tu melayu ke....cuba tgk..

Anonymous
June 8, 2013 at 7:31 PM

salah ke melayu mempertahankan haknye.ape kebaikan srjk tu?

Anonymous
June 8, 2013 at 7:44 PM

ko la mangkok ayun jilat jubo cino..tuihh

Anonymous
June 8, 2013 at 7:51 PM

Mental mcm ni la yg x blh maju , admin mangkuk sentiasa melaga lagakan mangkuk mangkuk ayun di sini tanpa membalas komen2 di sini

Anonymous
June 8, 2013 at 7:59 PM

anon 3.33 tu jenis suka menyondol..suh..suh p main jauh..jauh yg hang nyibuk kat sini apa ke hal..

Anonymous
June 8, 2013 at 9:14 PM

Kiblat dia orgkan singapork..majikan pap babu dap...jadi kita kena ikut cara sana perintah. Tegas..tak boleh demo..tak boleh lawan kerajaan. Lawan tangkap dakwa penjara. Paderi pun kena dakwa. Media lagi tak bebas.

Sekolah cina takde. Hapuskan. Satu sekolah saja. Beres.. Cina jgn kurang ajar. Melayu sana tak boleh bersuara. Sana semua cina berkuasa. Sini Malaysia semua Melayu Bumiputera berkuasa.

Ada faham cina kui. Jgn biadap. Boikot diteruskan. Lambat laun byk gantung diri tak boleh bayar along. Polis jgn bantu. Selama ni hina polis maki polis. Pi suruh dap bayar. Amacam.

Anonymous
June 10, 2013 at 12:58 AM

Hapuskan saje sekolah jenis kebangsaan..Bangsat2 sepet ni bukan nak brterima kasih..memperlekehkan Bahasa Kebangsaan..cuba perhatikan bangsa cina Indon..fasih berbahasa Indon..Selagi hidupnya sekolah jenis kebangsaan..selagi itulah mereka ini tidak akan mendaulatkan Bahasa Kebangsaan!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger