Label 10

Home » , » Video Pemuda UMNO Pulau Pinang Terajang Kepala Kera Dalam Jagaan Komunis ?!

Video Pemuda UMNO Pulau Pinang Terajang Kepala Kera Dalam Jagaan Komunis ?!

Written By AAKJ on Wednesday, May 22, 2013 | 12:30 AM



Ini adalah bukti gambar yang telah diwar-warkan oleh pemimpin pembangkang. Ironiknya tuduhan pemimpin gampang DAP iatu Ketua Menteri Pulau Pinang pilihan Kaum Cina Pulau Pinang. MKP cuma musykil dengan persepsi yang dinyatakan kumpulan ini adalah PEMUDA UMNO sedangkan tiada fakta atau bukti yang sahih diberikan.

Bangsat sungguh tuduhan yang dinyatakan tanpa sebarang bukti yang sahih dan nyata. Kalau benar itu Pemuda UMNO Pulau Pinang sila kemukakan bukti. Itu pun jika ada bukti jangan pulak buat tuduhan umpama baling batu sembunyi tangan.


Portal Kaldaian Daily pulak buat lawak bodoh dengan mendesak Ketua Pemuda UMNO Malaysia mengambil tindakan terhadap Pemuda berkenaan. MKP musykil kali kedua kenapa pulak AMK Selnagor pulak yang terlebih sudu dari kuah. Mana AMK Pulau Pinang takkan dah hilang teloq!!! Woiii AMK Selangor jangan dok langgar sempadan boleh dak? Awat hampa nie dah tak ada keja nak buat kat Selangor tue ka?



Video nie jelas mengatakan bahawa Pemuda UMNO dan AMK Pulau Pinang bersatu didalam menyelesaikan masaalah. Ada tak bila bertemu atau bersua muka mereka nie bergaduh seperti budak-budak tadika. MKP nasihatkan pada AMK Selangor jangan jadi batu api. Hang duduk kat Selangor jaga Khalid Gagap tue sudah. Jangan dok sibuk Negeri Kami...


Sebaliknya Lim Guan Eng pulak melompat sakan pasal Adam Adli nie, Kenapa? Jawapanya mudah DAP nie berniat nak memburukkan serta membuat persepsi bahawa Polis DiRaja Malaysia mengikut telunjuk Barisan Nasional/UMNO padahal didalam kenyataan media oleh DS Dr Zahid semalam telah menyatakan bahawa KDN tidak lagi masuk campur didalam hal ehwal PDRM selagi tidak melanggar umdang-undang yang telah ditetapkan. 

DAP menerusi Lim GUan Eng mahu DS Dr Zahid Hamidi dipersalahkan? itu motif operandinya. Setelah ketegasan yang ditunjukkan oleh Menteri Dalam Negeri ini Lim Guan Eng gusar kerana ramai lagi bakal pemimpin DAP akan dikenakan tindakan. Tak mustahil suatu hari nanti Tian Chua bakal dikenakan tuduhan dibawah Akta SOSMA.

Itu yang merisaukan Guan Eng sebenarnya. Guan Eng nie jenis cepat panas telinga mungkin ayat dibawah ini membuatkan Guan Eng berdendam dengan DS Dr. Zahid Hamidi.

Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 22, 2013 at 1:26 AM

Aku cabar lah UMNO menyaman Keldaidaily kerana membuat tuduhan merupa fitnah. Ajar Keldaidaily untuk jangan suka ikut mulut. Kalau muka melayu ajer....UMNO, kalau melayu yang muda pulak...Pemuda UMNO.

Anonymous
May 22, 2013 at 2:43 AM

Sibuk suruh org ambil tindakan. Dulu tuduh bangla makan diri..la ni nak buat cerita baru..

Lu olang ambil tindakan dulu apekkkk

1. Undi semula dalaman dap. Mana demokrasi dap...mana kebebasan hak undi hak bersuara. Manyak bohong..lu ingat olang bodoh

2. Lu cina kafir ambil tindakan dulu sama lu olang..tuduh bangla...ambil ic...tahan ic. Lu olang ingat lu sape...nenek moyang lu bukan pendatang...bersepah video gambaq tahan india nak mengundi

Aiyaa lu ingat UMNO bodoh mcm pkr mcm pas...ikut lu...UMNO MANYAK PINTAR MAA

Anonymous
May 22, 2013 at 2:47 AM

Aiyaa..lu pegi sekolah semula...belajar sejarah tengok buku.sejarah..nenek moyang lu naik tongkang.

Jgn melampau biadap dgn org Melayu.

Anonymous
May 22, 2013 at 7:12 AM

apa citer ambiga dan lain2 dalam bersih sampai polis masuk hospital...


alaaa gegor jer lebih

Anonymous
May 22, 2013 at 12:26 PM

Their are cocks sucker! Idiot !

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger