Label 10

Home » » Undi Popular 2004 Di Kelantan !! Pas & SPR Menipu ?

Undi Popular 2004 Di Kelantan !! Pas & SPR Menipu ?

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 5:00 PM



Kecoh dengan cara saiko baru Anwar dan Anjing-anjing sekutunya..kononnya kali ini d PRU13, undi popular memihak kepada mereka tapi mereka kalah !

Anwar dan Anjing-anjingnya cuba manipulasi otak penyokong kurapnya dengan mengatakan Pakatan Haram Jadah patut menang PRU13 dan Bn menipu dengan bantuan SPR ! Anwar dan anjingnya tonjolkan angka UNDI POPULAR yang mereka kononnya dapat 52% dan BN kurang dari itu.

Anwar dan anjingnya cuba sembunyikan jumlah keseluruhan termasuk Sabah dan Sarawak serta Anwar & Anjingnya cuba sembunyikan apa maksud sebenar UNDI POPULAR itu dan ianya berdasarkan dari segi apa.

Formula pilihanraya amat mudah..menang 1 undi pun d kira menang dan tidak ada NAIB JUARA dalam pilihanraya..kalau calon PRU meninggal maka tidak akan d gantikan dengan calon yang dapat undi yang kedua terbanyak..kena buat Pilihanraya Kecil..Anwar tak nak cerita yang ini ke..

Malah, jumlah undi berbeza antara kawasan yang bertanding..berbeza jumlah pengundi, berbeza jumlah kaum yang mengundi dan ini juga Anwar & anjingnya tak nak cerita..Bagi Anwar dan Anjingnya..rakyat Malaysia begitu bodoh dan akan terima apa juga yang keluar dari mulut liwat beliau !

Jumlah pengundi yang keluar mengundi juga berbeza..ada kawasan yang pengundinya keluar lebih 80%..ada yang hanya 60% lebih..

Yang penting..siapa dapat undi yang terbanyak d kawasan itu dia menang !! ini saja yang penting. Tidak ada undang-undang kata kalau hanya lebih satu undi maka wajib d buat pemilihan semula.

Anwar dan Anjingnya bodohkan diri sendiri dan mengajak orang lain bodoh bersama..

Kelantan, 2004 kalau ikut keputusan undi popular Parlimen & Dun, klik d SINI:

Siapa yang memerintah Kelantan pada tahun itu ?
Ada ke UMNO dan BN buat huru hara ?

tuuuiHHHH !!
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 9, 2013 at 5:17 PM

Undi PR tu terbahagi 3 kepada PAS/DAP/PKR. Org ug undi PAS tak bermakna diorg sokong DAP. Lain la klu PR tu ada logo sendiri

Anonymous
May 9, 2013 at 5:35 PM

So kesimpulannya..rakyat kita masih bodoh, terutama orang2 cina dan penganut2 PAS.

Sapa ler kabor rakyat kita ni bijak..

Anonymous
May 9, 2013 at 6:26 PM

Puak pakatan ni menang semua dah meroyan tahap GILA BABI!!! Sedap2 mulut je fitnah SPR & BN menipu & tak telus!! Yg agen2@pemerhati dlm/luar yg dilantik tu....kau ingat buta ke smua? Klu betul SPR tipu masa PRU13 baru2 ni....aku jamin....jam2 tu jugakpuak2 kau mesti buat laporan punye!! Polis siap berdiri lagi kt dpn pintu kelas tpt aku mengundi...boleh repot terus ape!! Hakikatnya...tngu punye tunggu punye tnggu...hngga selesai org ngundi Xde 1 pun bukti ada penipuan.....tu yg makin meroyan puak2 gila ni....

Wahai puak2 GILA KUASA....LISTEN..LISTEN...LISTEN!! PRU 13 ni melibatkan lebih 13,000 000 juta pengundi di serata cerok Msia tmsuk Sabah & Srwak...yg ckup luas/jauh jaraknya....tapi SPR telah berjaya melaksanakannya dgn bgtu adil, cekap & lancar....Ia juga disahkan TELUS oleh NGO tmpatan & antarabangsa...Ok FULLSTOP!!

Skrg ni cuba tanya ROS...status dap sah ke X? Pemilihan CEC dap yg melibatkan ahli mengundi Xsampai 2000 org sajapun dah kecoh 1 dunia!! Ahli2 sndri buat report kata X telus di mana 753 ahli sah X dijemput utk mengundi....SO PELEASE LA PAKATAN..... TLG JWB KT SINI....DI SINI SIAPA YG TAK TELUS SIAPA YG TAK? SO...BERHENTI LA BCKP TTG INTEGRITI.....NAK KLUAR MUNTAH HIJAU AKU!!! PTUIHHH!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger