Label 10

Home » » Suara Jeritan Iblis & Anjing Bergema Di Himpunan "Tak Boleh Blah" !!

Suara Jeritan Iblis & Anjing Bergema Di Himpunan "Tak Boleh Blah" !!

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 4:00 PM



Dalam ghairah menjerit..memekik bagaikan d rasuk iblis, anjing Anwar lupa segalanya..lupa nyawa meeka sendiri..yang pasti..upah yang d beri untuk berhimpun terlaksana.

Puok kera ni belum lagi dapat Malaysia..dapat negeri pun d lanyak habis harta awam..yang penting nafsu kecewa kerana kalah kena suapkan juga dengan api kebencian pada BN..pada UMNO !

"..Anwar cuba selindungkan kemarahan Cina terhadapnya..kami tertipu..dia kata pakatan menang kali ini.." - peserta himpunan anjing anwar berbangsa cina

"..dulu dia buat wayang 16 Sept..malam ini wayang BN menipu.." - belia berbangsa cina yang sekadar datang nak dengar apa lagi yang anwar nak 'jual' pada penyokongnya.

Cina yang ramai datang mula mencebik bibir bila wayang dan sandiwara pemimpin pakatan haram yang ada d pentas mula nak berbohong..

"..ada orang Cina tempat saya namanya d potong walaupun jarinya belum ada dakwat..SPR tipu..SPR tipu.." - jerit Nasir dari Pas Kedah yang tak sebut nama siapa cina itu.

7 jam, 5 jam, 4 jam..itu antara jumlah masa terperangkap dalam kesesakan yang mereka cipta sendiri dan sumpah seranah d beri pada Polis kerana tak kawal lalulintas pada malam semalam...
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
May 9, 2013 at 4:16 PM

Baik lagi anjing 100 kali....bila bagi makan nanti anjing tersebut akan anggap yang bagi makan itu adalah tuannya...selepas itu anjing tersebut akan goyangkan ekor bila nampak tuan yang baginya makan.....ada pencuri maka akan disalak habis-habisan.....Tapi jenis cina pendatang entah jenis binatang ape.....?

jijan mali
May 9, 2013 at 4:19 PM

Ribut berlalu, kiambang bertaut.

Penduduk Malaysia mesti bersatu terutama sekali bangsa teras iaitu MELAYU DAN BUMIPUTRA. Ayuhlah kita kuatkan semula ekonomi MELAYU dan BUMIPUTRA. Kita dah tahu siapa gunting dalam lipatan kita sekarang ini. Sedar lah bangsa MELAYU DAN BUMIPUTRA semua. AYOH KITA BERSATU UNTUK MALAYSIA TERCINTA!!!!!!

Anonymous
May 9, 2013 at 4:24 PM

Fuh islamik sungguh. Campur jantan betina sambil gosok2, gesel2, lompat2, raba2 dgn cina mabuk mkn babi dengar fitnah Pakatan.

Anonymous
May 9, 2013 at 4:35 PM

ramai betul puluhan RIBU masyaALLAH..ramainya! daripada buat demo dgn kafir2 ni lebih baik buat demo berkenaan hudud KITA BELUM PERNAH BUAT LAGI..jom2 KTA BUAT...ISLAM FOR MALAYSIA HUDUD FOR ALL CITIZEN

Anonymous
May 9, 2013 at 4:37 PM

Apalah nk jd dgn bangsa PAS Laknatullah nih.. nampaknya Allah campakkan mereka dlm kejahilan dan kesesatan, krn byk sgt mengutuk org dan menghina Islam.. semakin teruk jdnya PAS. Apakah ini mereka rasa kemenangan Islam??

Anonymous
May 9, 2013 at 4:56 PM

mmg sblm ni ramai yg kate cine mcm anjing dah bagi makan kenyang2 gigit semule tgn org yg bagi makan kat dia..taksesuai lagi dah kata2 tu,menatang tu tetap tak sedar diri..tak sesuai lg kata bidalan spt melepaskan anjing tersepit tu..ditambah lg rakyat dan sebilangan pemimpin melayu yg tak blh diharap,penakut dan menjaga kepentingan peribadi.. la ni kita kata SEPERTI MENGHALAU BABI YANG MEROSAKKAN KEBUN DAN TANAMAN.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger