Label 10

Home » , » "Saya Berjanji Hanya 2 Tahun Saja Jadi PM, Lepas Tu Bagi Kat Lim GUan Eng.." - Anwar

"Saya Berjanji Hanya 2 Tahun Saja Jadi PM, Lepas Tu Bagi Kat Lim GUan Eng.." - Anwar

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 6:00 PM



Nah!!! Dibawah ni merupakan kiriman email dari seorang sahabat SH yang menguatkan lagi dakwaan bahawa kaum Cina telah ditipu oleh Anwar.

Surat ini katanya telah disebarkan dan dijadikan sebagai bahan sepanjang tempoh berkempen dikawasan - kawasan yang majoritinya berbangsa Cina.

Mungkinkah ini sebab kenapa pengundi Cina berubah hati dan mengundi DAPigs dalam Pilihan Raya Umum yang lalu? Adakah itu sebab kenapa mereka tidak mengundi BN?



Klik untuk besarkan imej



Jelas, isi kandungan surat tersebut sendiri menyebut yang Si Ketua Penipu tu berjanji akan menjadi Perdana Menteri bagi tempoh dua (2) tahun sahaja.

Selepas itu, jawatan PM akan diserahkan kepada Guan Eng diatas kredebilitinya sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang. Sebab itu pengundi Cina pun berpaling tadah.

Perkara ini tidak mustahil dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu dengan puak - puak Pakatan Haramjadah. Lagi pun diorang dah cakap nak tawan Putrajaya 'At All Cost'!!!

Sekarang, apabila Pakatan GAGAL untuk merampas Putrajaya seperti yang telah direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu, baru la diorang tersedar.

Baru la diorang tau yang kemenangan BN mampu diperolehi walaupun tanpa sokongan dari bangsa mereka. Kini mereka sudah terdesak. Kini mereka mula tersedar.

Dan mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu dengan Kit Siang sibuk nak mengubah perhatian rakyat dari mengetahui perkara sebenar.

Mereka jelas dalam keadaan yang tidak terkeruan dan cuba untuk menutup kesilapan yang telah dilakukan. Mereka kini sudah menjadi sasaran.

Nah!!! Pun masih jugak kita nak beri kepercayaan kepada Si Ketua Penipu tu? Masih jugak kita nak bergantung harap kepada Si Ketua Penipu tu untuk menjadi Perdana Menteri? Itu, korang renungkan la sendiri!!!

SUMBER
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
May 9, 2013 at 6:50 PM

betui ke ni yob. Sahih ke ini surat ori

Anonymous
May 9, 2013 at 6:57 PM

Hapuskan SRJK(C)..

Anonymous
May 9, 2013 at 7:45 PM

Kepada semua peserta perhimpunan keramat suara rakyat, hangpa semua kena sokong anuwat jadi PM..Rakyat Malaysia 28 juta..hangpa yang mai 300 ribu....ramai tu...semua kena sokong anuwat..dia nak jadi PM sat saja...2 tahun...Pastu dia bagi kat Kuang Engok pulak...Sokong no jangan tak sokong

Anonymous
May 9, 2013 at 8:57 PM

setuju! hanya ada satu aliran kebangsaan! UBAH!

Anonymous
May 10, 2013 at 7:03 AM

Ketika di zaman kegemilangannya dahulu,,,dikatakan hmpir seluruh umat melayu mndokongnya,,kaum cina mghormatinya,,bgsa india bgantung harap padanya,,berada pd kedudukan sejngkal ke puncak kuasa,,,bahkan semua manusia di tanah melayu mnunggu pertabalannya sbagai pmimpin nombor wahid negara,,, artinya,, dunia sudah bersetuju dgn dia,,, tapi,, Allah itu Maha Pengasih akn hambaNYA,, walau sehebat mana manusia merancang,,,namun Perancangan Allah adlh lebih baik & Maha Hebat,, bersyukur kpd Allah krn dgn RahmatNYA menyelamatkan Malaysia drpd dipimpin olh tgn2 manusia yg luar biasa kejahatannya,,, sesungguhnya kjaan yg didirikan manusia dgn keizinanNYA pd hr ini & sebelum2nya bukanlah 100% sempurna,,,tp mberikan peluang memimpin kpd pihak lain yg diragui keikhlasannya memimpin & diragui keupayaannya & dilihat boleh mgjahanamkan negara adlh dilarang ol'h agama,,, dan ketahuilah,,, utk jadi pemimpin utama ngara bukanlah semata2 bgntung kpd bakat,,wibawa,,sifat kepimpinan,,,hebat berpidato,,,apatah lg bukanlah sekali2 dr kalangan yg penuh dgn skandal maksiat,, apa yg plg penting,, dia diberi keizinan olh Allah SWT...

Anonymous
May 10, 2013 at 11:35 PM

kita serupa, semua kena tipu, dah lepas kalah pun kata dia dapat mejoriti lagi, cuba alih pandangan

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger