Label 10

Home » » Terkini !! Azmin Ali Ugut Keluar Pakatan Kiranya Beliau Tidak Jadi Menteri Besar !!

Terkini !! Azmin Ali Ugut Keluar Pakatan Kiranya Beliau Tidak Jadi Menteri Besar !!

Written By AAKJ on Wednesday, May 8, 2013 | 3:50 PM


gempARRR !! 

Menurut sumber dalaman parti, tadi Azmin Ali keluarkan kenyataan keras bahawa beliau akan bertindak keluar dari pakatan haram kiranya Beliau tidak d lantik sebagai Menteri Besar Selangor yang baru menggantikan Kalid Gagap.

Beliau tak pedulikan tentang 'izin' Istana Selangor, yang penting Khalid Gagap GAGAL memikul tugas Menteri Besar. Di sebelah pihak yang lain, Khalid Gagap juga berkeras ingin menyambung tugas berdasarkan beliau berjaya kekalkan Selangor dan keputusan PRU kali ini lebih baik dari PRU yang lalu.

Lebih mengeruhkan suasana, Pas juga mendesak wakilnya yang patut jadi Menteri Besar memandangkan Pas kelebihan satu kerusi berbanding PKR. Malah Pas berjanji akan bawa banyak perubahan pada Selnagor dan akan jadikan Shah Alam Bandar Islamik.

Anwar Ibrahim nampaknya tak mampu nak selesaikan masalah ini walhal beliau adalah Ketua Pembangkang.

Bila dah menang, pakatan haram jadah masing-masing tunjuk belang sesama mereka..terbukti mereka tidak ada kesepakatan seperti yang mereka canang PAKATAN !!
Share this article :

+ comments + 20 comments

Anonymous
May 8, 2013 at 4:19 PM

Xpe. Biarkn mereka bercakaran sesama sendiri. Kpd pengundi2 PR....bijakkk...bijakkkk...

May 8, 2013 at 4:32 PM

bijak2 sangat

May 8, 2013 at 4:33 PM

kita tengok je dorang ni... dah macam kera dapat bunga pulak.... atau macam nuar dapat pompuan... tapi bontot jugak yang dia balun..

Anonymous
May 8, 2013 at 4:47 PM

Cantikkkkkkkkk......

Anonymous
May 8, 2013 at 4:51 PM

azmin tu cakap je..mane berani die kelaur PKR..buat gempak bodoh je tu...hahahahahaha...

Anonymous
May 8, 2013 at 5:02 PM

He he he ... keluar dan tubuh parti baru. lambang Aiskrim

Anonymous
May 8, 2013 at 5:07 PM

Naaaahhhhhh Amiikkkk kooo!!! Syukran2 klu zmin kluar pakatan.....boleh menggelabah si nuar!!!

May 8, 2013 at 5:29 PM

Seelok elok nye Pas keluar barisan pakatan , nak jadi MB join dengan bn

Anonymous
May 8, 2013 at 6:08 PM

Apa pulak. Pengundi pas selangor tentu nak MB dari pas.

Anonymous
May 8, 2013 at 6:11 PM

kita org barisan jgn cmpur hal2 pr.jgn bg koman apa2.biarkn je ada mata tengok ada telinga dengar

Anonymous
May 8, 2013 at 6:12 PM

kepada bloger...biarkan mereka..sepatutnya bloger fokus kepada penyatuan orang Melayu..biarlah dia orang berantakan....rakyat telah memilih mereka itu hak mereka..jangan masuk perangkap dia orang lagi

May 8, 2013 at 6:20 PM

Mike tyson cuba pngruhi Pas kut2 nak join Bn,bkn apa nk meyatukan bngsa Melayu.

Anonymous
May 8, 2013 at 9:57 PM

Pas kena jd mb sbb nk tiup roh islam kata mat taip

Anonymous
May 8, 2013 at 11:23 PM

bodohnye korang nie kan..buat citer tk masuk akal langsung..bila masa la azmin nak kluar pulak..buat la citer berdasarkan fakta dan bukti...jgn menipu sepanjang masa..sangat memalukan..buat citer tipu buat video2 tipu..orang bukan mudah ditipu seperti satu masa dulu.fikir2 kan lah..

Anonymous
May 9, 2013 at 10:13 AM

haahahaha..... blog penipu... jangan nk tipu rakyat laaa woiii... puiiit !!!

Anonymous
May 9, 2013 at 6:09 PM

Tipu sana tipu sini...otak kena virus

Anonymous
May 10, 2013 at 6:34 AM

bijak.kepala hotak hang,

Anonymous
May 10, 2013 at 6:45 AM

sapa tipu sapa ni? tak dak lain dlm fikiran nak tuduh umno seperti. cerita nuar la ni. jika pr but kerja menipu mcm 16 september yg tak mnjadi kenytaan. semua org habis di kencing.

Anonymous
May 10, 2013 at 12:11 PM

keluar je dari Pakatan Huruhara tu azmin...kami UMNO bila2 masa sedia terima kau..sama2 kita bina bangsa yang lbh kuat..

Anonymous
May 11, 2013 at 1:02 AM

Elok la tu. Sorang meroyan nak jadi PM sorang lg meroyan nak jadi MB. Tapi yg nak jd PM tu sempat la angkat sumpah dihadapan puluhan ribu peminatnya kat stadium kelana jaya kelmarin. Yang nak jd MB terpaksa pulak bg isyarat special pakai sidang akhbar. Cam ne le kalau dpt ke pjaya hari tu agaknya

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger