Label 10

Home » , » Kepulangan Pelajar Biadap Ditunggu

Kepulangan Pelajar Biadap Ditunggu

Written By AAKJ on Monday, May 27, 2013 | 3:00 PM





Jabatan Imigresen sedang mengesan rakyat Malaysia di luar negara termasuk pelajar yang cuba menggulingkan kerajaan dan menjatuhkan imej negara.

Ketua Pengarahnya, Datuk Alias Ahmad, berkata pihaknya tidak teragak-agak bertindak tegas termasuk melarang mereka daripada memasuki negara ini bagi tempoh antara tiga hingga lima tahun mengikut Seksyen 8 Akta Imigresen 1959/1963. 

“Rakyat Malaysia yang melanggar undang-undang dan memalukan negara boleh disenarai hitam, pasport mereka boleh dibatalkan antara tiga hingga lima tahun. Kami sedang menunggu laporan Wisma Putra berhubung rakyat kita yang melakukan perbuatan sedemikian di luar negara. 

Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
May 27, 2013 at 3:07 PM

ambil tindakan terus jgn warning lagi dah muak dah!
tidak kira siapa tolong amvil tindakan segera!
kpd mak ayah pelajar-pelajar biadab nie tolong ajar anak nie tentang perkataan terima kasih ya!

Anonymous
May 27, 2013 at 3:15 PM

Saya pun dah MUAK dengan syndrome AMARAN ni...dari Bekas menterinya penyakit ini dah merebak ke mana2 agensi kerajaan pulak.

Anonymous
May 27, 2013 at 3:22 PM

Tarik balik biasiswa atau apa jenis bantuan jika didappati antara mereka mendapat tajaan kerajaan! Mint mereka mohon bantuan daripada Anwar!

Anonymous
May 27, 2013 at 3:31 PM

Nak sangat tengok kerajaan betul-betul ambil tindakan tegas.

Anonymous
May 27, 2013 at 3:35 PM

Ala..kalau PMnya pun syik amaran je, tak heran la agensinya pun gitu..meluat dah

Anonymous
May 27, 2013 at 3:37 PM

Mohon Kem.Pelajaran/Pendidikan kenalpasti budak2 golongan bodoh piang ni semua.....ckup la bagi amaran@surat tnjuk sbb kt pengkhianat bangsa spt ni!!!! TARIK BALIK BIASISWA/TAJAAN pada puak yang perasan dah terror sgt konon.....sbb dpt belajar ke luar negara!! Base manusia tak kenang dek untung!!!! Khaaaaakkkk Ptttuuuuiiiihhhhh!!!!

Anonymous
May 27, 2013 at 3:43 PM

KEPADA KDN JANGAN TUNGGU LAMA SANGAT UNTUK AMBIL TINDAKAN KERANA DEMI NEGARA KALAU BOLIH SENARAI HITAMKAN PASPORT MEREKA SEMASA MEREKA ADA DI SANA SUPAYA MEREKA TIDAK BOILH PULANG KENEGARA INI DAN MENJADI P.A.T.I DIMANA NEGARA MEREKA TINGGAL INI SATU PENGAJARAN KEEPADA MEREKA KALAU BALIK PUN MENYUSAHKAN NEGARA DAN RAKYAT.

Anonymous
May 27, 2013 at 3:58 PM

tak paham la aku pihak yg bernama "KERAJAAN" ni. sepatutnya berani sebab menjaga dan mendahului kepentingan negara dan rakyat. mula2 mmg la rakyat yg takde otak dan disiplin akan meroyan tetapi jika tegas dan berani mendispilnkan rakyat, lambat laun akan dipuji oleh sesiapa jua ...

May 27, 2013 at 4:00 PM

agaknya sebab tu lahir perkataan "TUKAR " sebab makin lama makin lembik !!! makin lama makin dayus !!! pehal ni????

May 29, 2013 at 8:14 AM

asyik amaran.....hang pa bg lah bebanyak ...dan tunggu lah sampai KAUM DAP PULAK JD PEMERINTAH ,TIME TU,KAUM DAP AKAN BG AMARAN KERAS TERAKHIR, TAK SEMBAH KAUM DIA KALU,MAKA LUCUT HAK KERAKYATAN.
cuba pikiaq tgk negara mana kat keliling selat melaka ni yg akan terima hang pa mendarat,negara mana yg akan sedekah 'pulau bidong' depa kat hang pa...mati kebuloq la hang pa tgh laut nuu

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger