Label 10

Home » , » Jemputan Khas Untuk Melayu !! Jom Kita Sambut Hari Melayu !! 67 Tahun Umur Perjuangan Melayu !!

Jemputan Khas Untuk Melayu !! Jom Kita Sambut Hari Melayu !! 67 Tahun Umur Perjuangan Melayu !!

Written By AAKJ on Friday, May 10, 2013 | 2:06 AM



Hikmah yang paling besar yang Allah swt tunjukkan pada kita d PRU13 adalah KUASA MELAYU kekal memandu Malaysia yang Islam adalah agama rasminya melalui UMNO !!

Kuasa Melayu d Tanah Melayu sanggup kita kongsikan bersama kaum-kaum lain yang bukan asalnya dari Tanah Melayu. Melayu sanggup berkongsi segalanya tanpa menzalimi kaum-kaum yang ingin bersama bina negara dan Melayu tak pernah rasa sangsi dan Melayu yang guna nama UMNO lah yang bawa Malaysia menuju kemerdekaan !

Wanita Melayu sanggup serah barang kemas..bukan untuk d pinjam, malah d infakkan demi negara yang ketika itu menuju jalan kemerdekaan ! Terima Kasih Wanita Melayu !!

Kini, bila nama Tanah Melayu d gugurkan dan d gantikan dengan Malaysia, ada manusia yang lupa..ada yang sengaja lupa dan buat-buat lupa malah lebih teruk ada manusia yang paksa manusia lain lupakan jasa Melayu UMNO !

PRU13 membuktikan segalanya..kemuncak kepada kejujuran yang d pupuk selama lebih 50 tahun hidup bersama..akhirnya Cina dan sebahagian India tolak Melayu UMNO dalam gabungan mereka sendiri. Mereka harapkan bahawa PRU13 penamat hubungan antara Barisan Nasional..namun Allah bersama UMNO..Allah sayangkan UMNO dan Allah selamatkan UMNO dari d hancurkan oleh manusia yang kononnya sahabat UMNO !

Allah buka hijab hikmah..Allah buka untuk UMNO yang perjuangannya berpaksikan Islam supaya melihat lebih awal PRU yang akan datang..siapa kawan..siapa lawan.

Sesungguhnya ada manusia yang cemas..2020 makin hampir dan kiranya d saat itu UMNO masih ada kuasa maka malulah mereka..rugilah mereka..manusia ini ingin tamatkan wawasan 2020 d PRU13 !!

Banyak lagi aakj akan bongkar selepas ini..yang penting..wahai sahabat sekelian..jom kita raikan Hari UMNO yang Ke 67..jadikan ianya hari MELAYU !! kita minta agar kerajaan BN umumkan hari UMNO sebagai cuti umum selagi BN berkuasa !!

Yang Jauh datanglah share duit minyak..duit tol..yang dekat kita pun sama sama share..kalau Wanita UMNO dulu sanggup lurutkan gelang emas demi sebuah kemerdekaan..kenapa kita tak sanggup untuk datang ke "RUMAH MELAYU" d PWTC !!

Ada antara kita lama tak jumpa..ada antara kita lama tak bersua..inilah harinya kita tunjukkan pada dunia..Melayu mampu uruskan Malaysia dengan acuan kita sendiri..

Kepada Sahabat kita dari Sabah dan Sarawak..aakj hormat anda semua..anda tahu menilai erti persahabatan..sahabat setia tidak lari bila sahabat lain dalam kesusahan..aakj tabik hormat pada anda semua..UMNO Sabah UMNO Special !! Salute !!

Jadual : 11 Mei 2013 PWTC

6.50 pm ketibaan Ahli MT
7.10 pm ketibaan TPM
7.15 pm ketibaan PM
7.20 pm Solat Maghrib,bacaan yassin, tahlil,doa kesyukuran di surau Ar Rahman
8.32 pm solat isyak
8.40 pm ketibaan parti2 komponen
8.50 pm upacara menaikan bendera
9.00 pm ucapan PM


jamuan/Bersurai
Share this article :

+ comments + 11 comments

May 10, 2013 at 3:18 AM

JOM guna bahasa Melayu untuk UMNO! Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (PKMB)

Anonymous
May 10, 2013 at 4:01 AM

bro bila tarikhnya?

Anonymous
May 10, 2013 at 7:23 AM

saya bersama anak beranak serta seluroh ahli keluarga akan turun..
hidop melayu...

Anonymous
May 10, 2013 at 7:28 AM

Date bila bro

Anonymous
May 10, 2013 at 8:23 AM

Malaslah nak join.....sebab ramai nnti yang hadir tu keturunan mandeliar bukannya anak melayu tulin...kalau yang hadir tu adalah betul2 orang melayu tulin ...mengapa tidak untuk aku hadir bersama2 rakan2 lain....'HIDUP MELAYU"

May 10, 2013 at 8:36 AM

SIAPA PUN TAK BOLEH MENAFIKAN, UMNO MELAYU PAS PUN MELAYU. AGAMA ISLAM UNTUK SEMUA. BILA MENGAKU ISLAM DENGAN SENDIRINYA BERSAUDARA. TIDAKAH KITA MERASA MALU ATAU TERHINA ANDAINYA BANGSA LAIN MENTERTAWAKAN KITA, APABILA KITA SESAMA KITA (MELAYU/ISLAM) BERTELAGAH DAN BERPECAH..?

Anonymous
May 10, 2013 at 8:50 AM

Hanya melayu bodoh jer yang mengaku mamak tu orang melayu...tu lah sebab sebabnya melayu bodoh ni berhimpun bersama2 mamak keling dan cina bukit kat dalam Rumah Melayu kat PWTC tu...malu betul aku jadi orang melayu ni..keling dgn cina pun tak dapat bezakan...

man dego
May 10, 2013 at 9:43 AM

Bila dan kat mana yeop ?

May 10, 2013 at 10:05 AM

11 mei 2013 pwtc

Anonymous
May 11, 2013 at 1:34 AM

Ada juga pengkhianat kat dalam komentator ni rupanya. AAKJ syabas dan terima kasih diatas usaha anda yg tidak pernah letih didalam memperjuangkan Tanah Melayu untuk kami. Oleh kerana sya tidak mampu mengucapkan terima kasih disetiap blog, sy harap blogger lain yg mempertahankan Tanah Melayu membaca ucapan terima kasih sy ini. Wasalam

Anonymous
May 11, 2013 at 1:53 AM

AAKJ memanglah memperjuangkan tanah melayu sebab dia org melayu sejati mcm aku...tapi ade kemusykilan sikit ttg profile org yg bagi komen 'ade pengkhianat dlm komentator' ni..sedara ni org melayu ke atau kacukan darah melayu dgn bangsa lain?kalau melayu rojak tlg ler malu sikit sebab ini adalah komentator perjuangan anak2 melayu untuk tanah melayu...bangsa lain atau melayu rojak sila cari komentator yg sesuai dgn suku sedara ye...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger