Label 10

Home » » "Kawasan Saya Orang Siam Keluar Mengundi BN...BN Tipu !!!" - Mat Sabu

"Kawasan Saya Orang Siam Keluar Mengundi BN...BN Tipu !!!" - Mat Sabu

Written By AAKJ on Friday, May 10, 2013 | 10:00 AM


BODOH piangGG !! Itulah Mat Sabu..cerdik tak leh tumpang..cerdik makan bini orang..tuuiHH !! bodoh tak boleh nak ajar..Nik Aziz d bodohkannya..babok !

Orang nak bertanding, dia nak bertanding..orang bertanding ukur baju d badan sendiri..dia pi ukur baju d badan bini kawan sendiri..dalam hotel Perdana Kota Bharu..Orang buat kajian, jumlah pengundi dan kaum apa yang ada kat situ serta umur pengundi dan yang paling penting kenal pengundi d situ..bukan main pilih je tempat nak bertanding..bukan pilih hotel mana dekat..mudah nak rembat pelacur macam Anwar bin Hj Ibrahim..ehh tersasarla pulak..nak cerita Mat Sabu je ni hahaha..

Bodoh bangang Mat Sabu bila dia hina orang siam yang ada d Pendang tempat dia bertanding..Mat Sabu mabuk air sejuk..dia lupa kaum mana ramai d Kg Titi Akar, Padang Siam, Sungai Tiang dan Padang Pusing..Mat Sabu tahu ke itu tempat lahir Siam Malaysia ? bodoh !!

Patutlah kalah..jenis manusia yang suka hina manusia lain..tuuiHH !!

Tambah bodoh dan bingai bila siap minta kenyataan beliau d sokong ;

"Kita mahu PBB mengawal pilihanraya Malaysia.."..anda sebagai rakyat Malaysia fikirlah sendiri manusia yang belajar d ITM tapi tak sempat habis ni merendahkan kebolehan Rakyat Malaysia mentadbir negara dengan acuan kita sendiri..

Kononnya teruk sangat dah Malaysia ni hinggakan nak minta PBB masuk campur..bodoh berganda..tuuuiHH !!
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
May 10, 2013 at 10:47 AM

betoi2... aku dok kawasan tu aku taw la majoriti org siam ... bangang btoi la mat shabu ni...

Anonymous
May 10, 2013 at 10:48 AM

Dia ni memang kalah sebab dihukum bukannya ada sebab lain.

Anonymous
May 10, 2013 at 12:24 PM

tempat aku lagi la..banyak betol pengindi hantu Mata sepet...pru 14 ni pakat kita ramai2 tangkap hantu Mata sepet ni..itu yg dorang menang sakan tu...

Anonymous
May 10, 2013 at 12:24 PM

tempat aku lagi la..banyak betol pengindi hantu Mata sepet...pru 14 ni pakat kita ramai2 tangkap hantu Mata sepet ni..itu yg dorang menang sakan tu...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger