Label 10

Home » » Foto "Kubur'" Ke Dua Kaki Ustaz Azizan Mantan Menteri Besar Kedah

Foto "Kubur'" Ke Dua Kaki Ustaz Azizan Mantan Menteri Besar Kedah

Written By AAKJ on Friday, May 10, 2013 | 12:25 AM





Liang lahad untuk KEDUA BELAH KAKI Ustaz Azizan yang sedang digali di tanah perkuburan di KIDU. Bersebelahan dengan kubur Allahyarham ustaz Fadhil Nur. Sama2 kita doakan semoga ustaz Azizan serta keluarganya tabah.


Doakan keselamatan dan kesihatan Dato' Seri Azizan bekas MB Kedah..aminnn...


# yang ditanam adalah HANYA kedua kaki Uztaz Azizan yang terpaksa dipotong atas nasihat doktor akibat jangkitan kuman

SHARE & KONGSI kepada semua...


sumber : Shahrul Azalan Mohamed Zamri
LINK FB: http://www.facebook.com/shahrulazalan.mohamedzamri


BB : MOHON PEMBACA SAHKAN PERKARA INI. TQ
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
May 10, 2013 at 1:26 AM

Saya dengan rasa rendah diri memohon agar jangan lah kita membesar besarkan cerita tentang keadaan orang yang sedang sakit. Hormatilah akan perasan anak isteri serta keluarga yang sakit. Tidak kira dari parti mana sekalipun. Agama menuntut untuk kita ziarahi mereka yang sedang sakit. Oleh yang demikian usah lah diposkan lagi berita tentang keadaan Dato Seri Azizan. Biarlah ahli keluarga nya yang membuat kenyataan media tentang keadaan kesihatan Dato. Harap blokger semua hentikan mensensasi akan keadaan kesihatan Dato Seri Azizan. Terima kasih.

Anonymous
May 10, 2013 at 1:46 AM

Setuju dg komen di atas.

Anonymous
May 10, 2013 at 7:01 AM

Kena tang org Pas tak boleh cerita, tapi tang umno boleh pulok?

Anonymous
May 10, 2013 at 1:41 PM

Esok 11/5/13 brsamaan 1 Rejab 1434 hijrah. Marilah kita semua menambahkn ibadah dan ketakwaan kpd Allah swt amin.

Anonymous
May 10, 2013 at 3:05 PM

Tu lah Ustaz nak sangat berpolitik kador kador lah kan baik jaga kesihatan drpd tension menghadap kerenah Exco PAS dulu..tuhan bagi akal boleh fikir mana nak sakit ke nak sehat..tengok nik aziz sampai dah tak larat dipergunakan oleh DAP/PKR..ada diorang ambil tentang nik aziz sekarang ado diorang kesah?...kurang kurang taja lah nik aziz tu rawatan kat jerman ke? atau berubat di USA ke?..haram elek..lagi pun nik aziz diluar politik selepas DIPECAT..ada diorang tolong..sedih sedih..

Anonymous
May 19, 2013 at 2:08 AM

Semuga anda diberi hidayah dan Allah masih membuka pintu taubat untuk anda... beristighfar dan bertaubat lah. Muga Allah mengampuni anda.. tapi dosa anda dgn manusia?..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger