Label 10

Home » » Gempar !! Video Bangla, Indon Dan Myamar Mendarat Untuk Mengundi Di Tahan !!

Gempar !! Video Bangla, Indon Dan Myamar Mendarat Untuk Mengundi Di Tahan !!

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 11:30 PM






Sebelum ini aakj ada ceritakan d SINI tentang lokasi d mana kononnya dakwaan berlaku 'blackout' d seluruh Malaysia.

Hingga saat ini, Anwar dan anjingnya tak mampu sahkan tempat yang aakj letakkan..Anwar dan anjingnya tak mampu buat laporan polis secara rasmi untuk d siasat angkara siapa menyebabkan sejumlah tempat d katakan 'blackout' untuk menangkan calon BN !

Kini, melalui sumber, beberapa tempat d dakwa tempat BN hantar Bangla, Indon dan Myamar :

Kulim - 2 Bas - Bangla
Melaka - 2 Bas Pakistan, 1 Bas Indon dan 1 Bas Myamar
Perak - 1 Bas Bangla, 1 Bas Indon
Kelantan - 1 Bas Indon

Mohon anda yang berada d lokasi negeri tersebut memberi feedback kiranya terserempak dengan manusia luar negara ini..

Yang mengejutkan..aakj baru perasan..kenapa hanya Cina yang beriaya-iya dok menyalak depan pagar tempat pusat mengundi kononnya nak tunggu Bas Bangla datang..mana pergi puok kera pas dan babi pkr ?!!




Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
May 9, 2013 at 11:56 PM

Sangat jelas puak Cina DAP ingat mereka boleh tangkap orang sesuka hati. Dah duduk kat Malaysia bertahun-tahun, masih tak kenal mana rakyat Malaysia yang mana bukan. Main pukul rata jer asalkan gelap sikit... Dasar Cina yang tak campur orang Melayu ini lah yg jadinya, sampai tak kenal yang mana Bangla, yang mana Melayu yang mana Indon yang mana mamak. Bodoh punya Cina. Jangan duduk Malaysia lah kalau ingat dah pandai sangat! Moron!

Anonymous
May 10, 2013 at 12:02 AM

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

Freemalaysiakini2.com

Anonymous
May 10, 2013 at 12:16 AM

yg cina makin byk2 mengundi tuh konpim ke rakyat Malaysia sbb yg dtg dari China masok Malaysia ramai xkuar2...meragukan gak sbb masa beratur nak ngundi bila aq saja2 ajak sembang kbnykknnya xreti cakap melayu...malah arahan petugas pon depa xpaham ...smp petugas kene bawa depa personally gi ke saluran mengundi..

hamidah yusof
May 10, 2013 at 12:50 AM

Pencuri x kan mngaku dia mncuri... dia akn tuduh org lain mncuri.. sama mcm kes pngunfi hantu ni, agk meragukan peratus pgundi cina mningkat, dari mana dtgnya mereka ini? Bnyk sgt tgk opera cina, x sdar ramai hntu2 cina berkeliaran....

Anonymous
May 10, 2013 at 1:20 AM

Cina ni takut... Sebab dulu dia org buruh kasar sama mcm bangla,indon... Dia org takut bangla dan indon blh dpt kerakyatan mcm cina dapat.. Itu nasi sudah bagi 5org mkn mn cukup

Anonymous
May 10, 2013 at 1:24 AM

siapa yg rasis sebenarnya? hanya kerana sesetengah org itu berkulit hitam, dia terus di cop sbg bangla dan dinafikan hak mengundi...

Anonymous
May 10, 2013 at 5:56 AM

Jgn salahkan ore lain jika dap harbi naik toncang loni,,,puok2 tu makin kurg ajar kerana di bela & disokong sdiri olh kononnya seorg tok guru melayu yg x mintak dilahirkan sbgai melayu & melayu pluralisme lgbt laknatullah

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger