Label 10

Home » , , » Senarai Kawasan "BlackOut" Yang Di Dakwa Pakatan Haram !

Senarai Kawasan "BlackOut" Yang Di Dakwa Pakatan Haram !

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 2:00 PM


Menurut sumber berikut adalah senarai kawasan yang d katakan "blackout" ketika proses penjumlahan undi baru-baru ini :

Kawasan Parlimen yang d dakwa :

1. Putrajaya
2. Bentong, Pahang
3. Shah Alam, Selangor
4. Jempol, Negeri Sembilan
5. Beufort, Sabah
6. Gelang Patah, Johor
7. Sandakan, Sabah
8. Parit, Perak
9. Alor Gajah, Melaka
10, Jasin, Melaka
11. Pengerang, Johor
12. Pasir Gudang, Johor
13. Titiwangsa, Wilayah Persekutuan
14. Sepang, Selangor
15. Tanjung Karang, Selangor
16. Pendang, Kedah
17. Kulim Bandar Baru, Kedah
18. Baling, Kedah
19. Kuala Lipis, Pahang
20. Indera Mahkota, Pahang
21. Kuala Terengganu, Terengganu
22. Kuala Nerus, Terengganu
23. Kemaman, Terengganu
24. Machang, Kelantan
25. Tanah Merah, Kelantan
26. Ketereh, Kelantan
27. Arau, Perlis
28. Alor Star, Kedah
29. Saratok, Sarawak
30. Grik, Perak

Harap pihak TNB membuat penjelasan tentang insiden ini kerana ianya berkait rapat dengan hidup matinya demokrasi Malaysia yang kita cintai. Rakyat Malaysia nak tahu..Anwar dan kuncu kurapnya begitu ghairah menuduh bahawa insiden ini d rancang untuk menipu PRU13 !
Share this article :

+ comments + 20 comments

Anonymous
May 9, 2013 at 2:09 PM

Agak2 la tg karang pon masok! Nak fitnah patut2 lah! Pui pr!

Anonymous
May 9, 2013 at 2:16 PM

PR kena beri butiran yg lengkap. Kawasan parlimen tu besar. Tak kan setiap pusat pengiraan undi kot.
Berikan nama tempat pengiraan tu ... kalau sekolah ... sekolah apa ?

Nampak macam serkap jarang aje.

Kalau tk silap aku TNB dah ckp tak der blackout masa pengiraan undi seluruh Malaysia. Kalau blackout juga maknanya ada org tutup main switch.

Anonymous
May 9, 2013 at 2:31 PM

Ini yg betul: Total blackout sebenarnya berlaku di seluruh Selangor, Penang dan Kelantan pada hari pengundian PRU13 yg lepas!!!!! TNB dah sahkan!!!! mintak sebar kepada umum dgn segera!!!

Anonymous
May 9, 2013 at 2:47 PM

Byk blackout kat titiwangsa...tk de maknanya...knp la aljuburi nie tk dipanah petir ek...benci aku dgn ko...mati keras la hendaknya si bapak pelingkup bangsa nie!!! Semoga anwar ibrahim mati keras..amin amin amin yarobbal alamin..

Anonymous
May 9, 2013 at 2:49 PM

Bro, rasis cina dan pkr dah mula kata umno yg buat cerite. Umno bagaimana? Dalam tv bernama pagi tadi sekor cina betina kuat kutuk utusan malaysia pasal apa lagi cina mau? Pasal blackout pula dia sebut pihak bn pun patut disiasat kiranya mereka yg buat fitnah tu.

Tu tv kerajaan beb. Apa nak jadi ni?

Anonymous
May 9, 2013 at 3:02 PM

Bila hati sudah "BLACKOUT", gelaplah cahaya keimanan. Buta kepada Rukun Islam- Qada dan Qadar Allah SWT.

Anonymous
May 9, 2013 at 3:04 PM

Tersilap Rukun Iman....

Anonymous
May 9, 2013 at 3:28 PM

Saya salah seorg ketua pusat mengundi di salah satu pusat mengundi di selangor..tiada kes blackout spt yg di dakwa pr..semua ketua pusat mengundi di daerah sy ini tidak melaporkn sebarang kes blackout..berhenti salahkn spr..terima kekalahan dgn hati terbuka...sesungguhny Allah lebih mengetahui siapa yg layak memimpin dan siapa yg tidak layak memimpin.

Anonymous
May 9, 2013 at 4:17 PM

@Anonymous
Ini yang betul. Hati dah BlackOut tak nampak apa kebenarannya Qada dan Qadar.
Kata PAS memperjuangkan Islam tapi tak percaya Qada dan Qadar.

Anonymous
May 9, 2013 at 4:42 PM

kalau tiada blackout mengapa saya bersama isteri serta anak kecil terpaksa keluar dari rumah sekitar jam sepuluh malam di dengkil..malam undi dikira..hampir sejam namun masih tiada letrik..ini adalah realitinya..namun TNB menafikannya..saya org umno yg kesal dengan keadaan ini..

Anonymous
May 9, 2013 at 4:45 PM

aku ni pengundi kat parlimen parit. takda pun kecoh pasal blackout kat sana

Anonymous
May 9, 2013 at 7:54 PM

lah..qada qadar pulak..minx tnye hal fitnah kt tv terdiam pulak..sng ceta, owg bodo je yg undi bn..minefesto xbez lgsung..owg nk duet je..br1m ar tuu..owg bjk nk myk mura.,kete mura,xnk aes,xnk tol..if mng minefesto sdp xpe..cm sampah..klu brani sgt bn kate benar kn..buat SPRM n SPR tu bkn d bwh kerajaan..berani?cm minefesto pr..takot la tuu..if buat ramai tabik n caye korang tmsuk aku..mane owg bn..mkn budi je alsn..org nk krajaan adil n rkyat tpelihara..otak pendek..

Anonymous
May 9, 2013 at 8:39 PM

wey ko nie lg bodo... tula tido byk sgt... sume nk senang kn.. nk senang kene usaha keje lebih.. xde pe yg percuma dlm dunia nie... tol tu bebaloi pe, boleh gakko jalan atas jalan yg elok. ko nk jalan dlm semak ke? tanah merah? ko komplen pandai la. cer ko jd menteri mmg lingkup la negara. sume free, murah, mana nk dtg duit negaranye nk wat itu ini, byk sgt ke hasil dlm negara nie nk bg free. nk murah pn agak2 la.. ekonomi dunia ko ke yg pegang?? x yah nk cakap adil sgt lah. aku rasa klu ko jd menteri pn blm tentu ko sempurna.ntah2 lg teruk. huhh cakap guna lutut. puihhh

May 9, 2013 at 10:10 PM

Saya pernah menjadi ketua pusat mengundi 2008. Sekarang tak mau sebab Pembangkang banyak buruk sangka.. Saya harap kali ini ketua Pusat mengundi yang didakwa blackout buat laporan polis dan saman pembangkang.Saman macam singapura saman pembangkang biar bankrap Mereka memalukan pegawai SPR yang dilantik dari pegawai awam, cikgu dan sebagainya. Ingat masalah teknikal buka penipuan. Terlupa isi borang bukan penipuan terutamanya bagi Ketua baru. Ketua selalunya sibuk nak isi borang tapi jika ada gangguan atau pegawai nak pi kencing pun pastinya menyusahkan ketua. Ini menyebabkan kadang-kadang terlupa! Hoi PAS, dalam sembahyang pun Tuhan terima kalau terlupa.. Inikan pula hal dunia.. bersangka baiklah kerana bersangka baik itu tanda orang beriman dan bertakwa. Bersangka baik bererti kita yakin dengan takdir Allah dan percaya akan pertolongannya. Sayang PAS buat sembahyang hajat tapi tak yakin dengan ALLAH....

Anonymous
May 10, 2013 at 2:58 PM

Betul sangat.Puak ni mmg tak pernah bersyukur.

Anonymous
May 10, 2013 at 3:04 PM

Klu tak mau bayar tol, guna la jalan biasa atau suruh bapak dia buat jalan baru... Suka sgt burukkan org, mcm bgs sgt.

Anonymous
May 10, 2013 at 11:21 PM

mana2 tempat yg blackout sila buat petisyen... buat laporan polis dan bawa kemahkamah untuk membatalkan keputusan dan buat pimilihan semula..... bukannya meroyan kat web

Anonymous
May 10, 2013 at 11:39 PM

dah macam nuar jgak lah gamaknye ye. meroyan pasal x dpt jadi pm .huhuhuhu.
machai2 nye skali ikut meroyan.
lain kali ajelah ye.sbr2 ye. tu pun umur nuar panjang.

Anonymous
May 10, 2013 at 11:40 PM

chai2 pakatan pun same mcam nuar jgak ye. meroyan2 x dpt jadi pm. lain kali ajelah ye .itupun kalu umur nuar panjang.

Anonymous
May 24, 2013 at 10:37 AM

tunggu jela patisyen ye

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger