Label 10

Home » » Cara Azhar Idrus Layan Produk Israel ?!

Cara Azhar Idrus Layan Produk Israel ?!

Written By AAKJ on Friday, May 31, 2013 | 10:00 AM



Huh !! hahahah nak aakj tulis apa lagi tang mangkok ni ? tulis tang suka berbini atau berbini baru atau bini anak dara atau kisah makan beradap yang kononnya OK oleh Azhar Mc Dee ni..hahaha gilOO..habis semua orang kampung, bandar..taman perumahan jadi bodoh kena tipu dek mangkok ni.

Aakj hairan..yang cerdik pandai pun kena bodohkan juga..malah bodoh bersiri..bodoh sehingga sepenggal..apa yang keluar dari mulut mangkok ni tak lebih dan tak kurang seperti Anwar si Pelanggan Pelacur...sama hapak je mulutnya.

Kepada yang cerdik pandai..tanya iman..tak yah tepuk dada..tanya straight je iman tu..manusia yang tidak mendapat pendidikan formal d mana-mana institusi yang bertauliah tiba-tiba mampu bermain FATWA..umpama..anda pergi ke kedai buku..beli buku bab solat..anda naik kat surau atau masjid, anda mula mengajar..OK ke ? kalu OK..aakj pun reti lebih dari mangkok ni rasanya.

Kepada Menteri Besar Terengganu..kalau Datuk Seri tak peka tentang 'kebebasan' beliau naik turun dan keluar masuk masjid dan surau maka tunggulah akibatnya d PRU14..semua warga masjid dan surau bakal d jamu dengan fatwa sesat !! nauzubillah !!

Aakj tak kata dia sesat..tapi aakj kata dia tak layak bagi FATWA..waima d mana sekali pun..






Share this article :

+ comments + 6 comments

May 31, 2013 at 10:56 AM

Apa2 tulisan ANDA mengenai Ostad ni...AKU dari Kota Singa...Stuju Sgt Sgt!!!

Anonymous
May 31, 2013 at 1:10 PM

Ustaz ke dia ni? Lulusan daripada Pusat Pengajian mana? Pondok mana? Pasantren mana? Apa tauliah dia ni? Usul Fiqah, Usuluddin, Syariah, Tafsir, Tauhid atau falsafah? Siapa yang mentauliahkan dia ni?

Anonymous
May 31, 2013 at 4:24 PM

itulh mana dtg ostad lebihan anak murid Ayah Pin kot....pendekatan ceramah lebih kepada mengumpat cuma di btnya dpn org ramai...

Anonymous
May 31, 2013 at 6:39 PM

Yang tauliahkan ostak ni ialah bang NON,lebih kurang sama spesis dua orang ni,sama kuat sama gagah.

Anonymous
June 1, 2013 at 2:09 PM

stupid..macam tu ker McD ?? Bukan A&W? Bukan KFC? Bukan Marrybrown?? tengok betul-betullaa bahloll

Anonymous
June 5, 2013 at 3:39 AM

KFC tu kan ayam halal malaysia,

Lainkali kaji la betul2 sblm sebarkan dakyah blogger ni.
Susah nak ckp kalau tak Kenal hitam Dan putih,

Astagfirullah

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger