Label 10

Home » , » #AnalisaPRU13 : Terbukti Dap Parti Terhebat Dalam Pakatan Haram !!

#AnalisaPRU13 : Terbukti Dap Parti Terhebat Dalam Pakatan Haram !!

Written By AAKJ on Tuesday, May 7, 2013 | 12:52 PM


COMFIRM !! Dap berjaya jadikan Pas dan Pkr babi tunggangan mereka..!! 

Sin Chew sendiri akui bahawa Dap parti terhebat dalam pakatan haram dengan kedudukan :

Menang Kerusi Parlimen - 38 Kerusi
Menang Kerusi Dun - 95 Kerusi

Perancangan yang d buat lebih dari 50 tahun, saat yang d tunggu lebih 50 tahun dan akhirnya saat terbaik untuk 'henjut' tulang belakang BN, UMNO adalah pada tahun 2013, PRU13 !!

Sekian lama menunggu samada saat terbaik itu berupa ISU atau MANUSIA atau apa saja yang bolehkan Dap ciptakan suasana politik kebencian pada kepimpinan Melayu..akhirnya MANUSIA yang datang..manusia Melayu yang boleh d cucuk hidungnya atau boleh d jadikan babi tunggangan !

Anwar muncul d saat Dap dah hampir nak berkubur..Anwar muncul d saat Dap perlukan sokongan kaum Cina Malaysia sepenuhnya dan yang pasti d saat Melayu yang berdendam dengan UMNO dan Melayu yang letak kepentingan peribadi mengatasi segalanya.

Akhirnya bila Anwar sendiri memberikan jaminan bahawa apa saja yang Cina Rasis ni minta beliau akan sempurnakan maka Dap yang sudah bersedia sekian lama untuk burukkan UMNO terus menerus merekacipta pelbagai isu termasuk Kaum Cina Di Malaysia tidak d layan dengan adil ! Cina Malaysia d zalimi..d ketepikan dan Cina Malaysia tertekan !!

Cina Rasis tahu, bila ada Melayu sendiri yang boleh mereka gunakan, mereka amat yakin mereka mampu menang besar !

Dari awal lagi sentimen bencikan UMNO d canang..bukan sehari dua..sejak Anwar keluar dari penjara..UMNO Rasis..UMNO Rasuah..Umno itu dan ini..sentimen kebencian pada UMNO akhirnya berjaya.

Nak tumbangkan BN..tumbangkan UMNO !!
Nak Hancurkan BN..hancurkan UMNO !!
Nak memerintah Malaysia maka UMNO perlu d kuburkan !!

Cina Rasis d tanam dalam pemikiran mereka bahawa kiranya pakatan haram jadi pemerintah maka KEKAYAAN MEREKA melimpah ruah !!


Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
May 7, 2013 at 1:19 PM

BOIKOT URUSNIAGA DENGAN ORANG CINA..!!!

Anonymous
May 7, 2013 at 1:52 PM

Setuju 110 %

Anonymous
May 7, 2013 at 3:22 PM

Nasib baik ALLAH masih sayangkan malaysia ni..siapa sangka perancangan kaum cina ni..nasib baik pas gagal menang banyak kerusi

Anonymous
May 8, 2013 at 12:35 PM

apa punya cerita.. kamu (website ini macam osama bin ladin -anti islam betul) yang lebih racist daripada semua yang lain. Bila PKR cerita setiap kali bila cerita cina lawan melayu semua kaum mesti bersatu?? Sila buktikan, wayang atau berita mana kamu tengok?? Kalau u tak percaya cerita PKR sila tengok dalam youtube.com tapi bukan BN punya. Kita mahu adil, tahu kenapa.. cerita lembu siapa buat, cerita cincin siapa buat, cerita kapal selam siapa buat, cerita tanah simpanan kena rampas siapa buat, dan banyak lagi, sila tengok samada betul tak. Menteri lama di dalam BN mana satu tak ada 1 juta ringgit, bukan senang saya dan u simpan?? katakan gaji RM30k sebulan lebih tinggi dari PM, lepas 20 tahun kerja boleh kah simpan RM1 juta dengan kereta beberapa buah dan rumah di tempatan dan luar negeri?? Mesti ada masalah dengan financial management bukan?? sebab itu orang yang kurang baca surat khabar malaysia atau info dari malaysia mesti mahukan UBAH!! Sekarang semua online, Orang ulu asli original malaysia dari Sabah dan Sarawak pun tahu untuk sokong bukan BN. Tanah mereka hilang, tinggal rumah papan kerja pun tak cukup, masuk kerja kerajaan tapi semua racist, double standard dan asyik cerita pasal politik walau pun bukan kerja mereka. Apa lagi di semenanjung, semua pun ada tapi duit Kwsp dan cukai semua dijadikan hutang negara ini bukan syarikat credit card boleh main main hutang saja. Itu semua duit siapa, kita yang punya dan kita lah boss kenapa kita tak dapat lebih manfaat tapi bank dapat faedah?? Menteri Bn lama semua macam SAI BABA tahu siapa, sila cari online, dia pandai muslihat banyak dan harta sampai bilion ringgit macam MR Maha. Kita negara dah lama Bankrupt macam indonesia atau thailand, tapi tuhan kesian masyarakat malaysia itu sebab masih ada lombong, minyak petrol

Anonymous
May 8, 2013 at 2:52 PM

Ni dia beruk PR berhujah .. cincin rosmah yg tak wujud tu pun percaya.. ni mesti sengkuang ni.. takpun cina jinjang..

Anonymous
May 8, 2013 at 10:46 PM

Bukannya racis, bukannya anti-Melayu, bukannya anti-UMNO – Cuma anti-rasuah.

Tidak ada sesiapapun di negara kita ini ingin melihat kaum2 berpecah belah. Yang orang Cina harapkan cuma suara mereka didengar, bukannya mengacau atau diberi lebih kuasa. Rakyat Malaysia mengharapkan perubahan berlaku supaya negara kita ini menjadi negara yang adil, itu je.

Tahu tak beberapa wang rakyat disalahgunakan? Tahu tak berapa ramai orang rakyat kita yang masih hidup dalam keadaan teruk di luar sana? Seperti yang dikatakan di atas, negara kita dah lama bankrupt jika bukan kerana kita ada banyak sumber semula jadi.

Lagipun, kalau nak cakap orang lain racis, tengoklah sendiri dahulu. Berdasarkan cara artikel ini ditulis, dengan tanda-tanda kata seruan yang melambangkan kemarahan, dan cara menulis yang bersifat prejudis, ini cukup membuktikan anda racis terhadap cina.

Artikel2 sebegini cuma akan membuatkan lebih kekecohan dan memburukkan keadaaan…

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger