Label 10

Home » , , » #PRU13 : Video Seks Stoppa Spender Putih Dalam Edaran Edisi Handphone ?!

#PRU13 : Video Seks Stoppa Spender Putih Dalam Edaran Edisi Handphone ?!

Written By AAKJ on Friday, April 12, 2013 | 10:30 PM


wOO khabarnya video stoppa spender putih ni dah jadi bahan yang laris..pergHH aakj tanya kenapa..depa jawab..video clear..hahaha gambar bermutu 'dunhill' kata budak pas yang amat kecewa dengan perangai pemimpin mereka lebih teruk dari anjing dan babi !! maaf bukan aakj kata..

Ada yang kretif..terus load kat MP4..buat dalam bentuk sebaran Handphone..supaya mudah d bawa kemana-mana nak tunjuk kat kawan.."anda kenal tak ni sapa" itu je soalan yang bakal d ajukan pada setiap ahli pas yang celaka..celaka kerana masih sujud tersungkur d kelangkang Nik Aziz dan seluruh bala pemimpin taik mereka !

Majoriti ahli pas yang muda belia ni pengikut je..ilmu agama tak setara mana..dok tadah telinga sambil hisap rokok d penjuru padang ceramah..telinga d pinjamkan kononnya tadah ilmu agama boleh pahala..sesat  dan menyesatkan..depa ingat tadah telinga d ceramah pas dan pakatan haram itu umpama menghadiri majlis ILMU !! suweyyy !!

Samada itu Mustapa Ali atau stoppa spender putih..kita tunggu..yang pasti..anjing pakatan haram ni sedar ke tak dengan siapa mereka ikut..siapa pemimpin mereka dan mereka wajib buat keputusan..inikah pemimpin parti yang kononnya dok bercakap Syuga dan Neraka ?



kesemuanya gambar hiase

Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 12, 2013 at 10:34 PM

Bang non tengah ketawa sambil berguling guling.

April 12, 2013 at 11:03 PM

Menanti-nanti pendirian Hadi Awang dan Nik Aziz terhadap ANWAR IBRAHIM..!!!

Anonymous
April 12, 2013 at 11:22 PM

ini membuktikan bahawa undi pas belum pasti masuk surga ka neraka ... yang pastinya derma untuk pas ... pemimpin mereka buat bayar untuk masuk surga dunia ...

Anonymous
April 13, 2013 at 12:16 AM

isu ini tidak menambah undi umno dari puak hijau kelat ... tetapi isu ini menjawap fatwa father nicky nabi pas yang memberi fatwa undi pas masuk surga ... masuk surgakah seseorang itu dengan hanya undi pas ... menyokong penzina (manusia fasik) menjadi pemimpin ianya ... membuktikan juga bahawa pimpinan pas pun belum tentu bersih dan selamat untuk dengan senangnya masuk surga ... kecuali dengan rahmat dan rahim Allah ... sama dengan manusia lain yang tidak mengundi pas ... so janganlah leka dan terpesona mendengar fatwa dari ulamak yang mengejar dunia melalui undi ... kerana dosa mereka pun bertimbun ... pandai sahaja menghukum orang umno dengan katanya sembahyang orang umno Allah tak terima ... Allah panggil kat orang umno "menate nih ..." dari mana ustaz pas ni belajar ... dari ulamak yang sesat dan menyesatkan ... dan sekadar peringatan untuk orang pas dan semua orang termasuk saya ... anda akan dihisab sama dengan orang lain ... disoal sama seperti orang lain ... dan bukannya menjadi tiket surga sekiranya anda undi pas dan melakukan dosa besar yang lain ... anda percaya kepada father nicky ... orang yang mengampunkan dosa adun selising dan dosa penzina-penzina lain ... terpulanglah ... cuma aku nasihatkan jika anda benar-benar percaya pada fatwanya ... pergilah berjumpa dengan dia pada setiap kali anda lakukan dosa ... dan minta ampun padanya ... moga dia ampunkan dosa anda dan diakhirat nanti dia akan berdiri di depan Allah dan membela diri anda ... jangan harap undi anda sahaja mampu membawa ke surga ... kerana di akhirat nanti dia akan berdalih dengan berkata dia tidak kenal anda dan tidak tahu samada anda pangkah pas atau umno ... jadi dia dapat mengelak dari memikul dosa anda dan dari membela anda di hadapan Allah kerana perlakuan dan dosa anda di dunia ini ... cuma yang pasti ... derma kepada tabung pas ... pemimpin kutip dan buat bayaran untuk masuk surga dunia ... itu yang sohih ...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger