Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : "Stopa Spender Putih" Terlepas Hukuman HUDUD !! (Maaf Gambar Tidak Sesuai Untuk Belum Nikah)

#PRU13 : "Stopa Spender Putih" Terlepas Hukuman HUDUD !! (Maaf Gambar Tidak Sesuai Untuk Belum Nikah)

Written By AAKJ on Friday, April 12, 2013 | 9:00 PM

video seks mustafa ali PAS

HUDUD !! Takbirr..HUDUD..Takbirr..itulah laungan retorik yang bukannya keluar dari hati yang IKHLAS puok celaka Pas..samada pemimpin mereka hinggalah ahli yang terakhir..semuanya munafik..semuanya sesat..semuanya retorik !!

Dulu bukan main..kalau tak buat hudud maka sesat dan kfirlah kerajaan itu..kalau bersekongkol dengan orang kafir pun maka kita akan jadi kafir..perghHH 1001 macam fatwa dan dakyah sesat keluar dari mulut celaka Nik Aziz, hadi awang dan seluruh barisan ustak ciptaan parti yang berlabelkan Islam !

Dulu bukan main ketuk sampai lunyai UMNO BN..parti yang amalkan prinsip kafir..solat d belakang UMNO sebagai imam pun tak sah..makan sembelihan UMNO pun tak sah ! tuuihHH dia je yang betul !


video seks mustafa ali 16

Dendam !! itulah sebenarnya perjuangan Nik Aziz dan angkatan celaka yang d peliharanya selama ini.

Mereka hanya nak hancurkan UMNO BN..meraka bukan nak sangat amal Islam..bukannya nak sangat jalankan HUDUD dan NEGARA Islam !! Mereka nak satu je..mereka nak sakau segala harta kekayaan Malaysia untuk penuhkan poket anak beranak depa je..

Bila kena batang hidung sendiri mulalah gali dan cari fatwa sendiri..semua rekaan hanya untuk selamatkan diri mereka dan kekalkan MAKSUMkan pendosa..penzina..peliwat !!

Kes Stopa Spender Putih ni pun sama..berani Nik Aziz dan Hadi nak HUDUDkan Stopa ?

Jawapan taik dari si celaka mudah je ;

4 Saksi tak ada..
4 Saksi tak nampak "pisau masuk ke sarung"
4 Saksi tidak 'credible' atau tak beriman..

1001 lah alasan yang mangkok sesat akan bagi..trust me !! perghhh kecek ore putih la weyy hahaha

Stopa letak jawatan tadi d SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
April 12, 2013 at 9:52 PM

Fuhhh!!!!!nasib baik hj hadi dah declare negara islam x dak dlm Al-Quran.yg ada negara kebajikan yg akan jaga kebajikan pak pung pak mustape ni.

Selamatttttttttt.di dunia je la.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger