Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Foto Isteri Mustafa Ali Dan Isteri Mirip Mustafa Ali ?

#PRU13 : Foto Isteri Mustafa Ali Dan Isteri Mirip Mustafa Ali ?

Written By AAKJ on Saturday, April 13, 2013 | 2:17 AM


Entah apa nasib Stopa Seluar Dalam..entah siapa yang nak kenakan beliau..entah siapa dalang yang benci sangat nak padamkan terus Haji Mustafa Ali dalam dunia politik..nak rehatkan terus namanya dalam dairy 'pejuang pas' !!

Kenapa sekarang ? Kenapa tidak d awal perangkap ini d pasang ?

HIngga saat ini..ahli pas celaka yang taksub dengan parti berhempas pulas nak tegakkan bulu babi yang basah..maaf aakj kasar..mau tak kasarnya..kata perjuangan berlandaskan Islam dan nak sangat Negara Islam tertegak d Malaysia dengan cara Pas..akhirnya bangkai babi tak mampu d selubung lagi.

Dua wanita berbeza..satu d katakan isterinya..satu lagi d ceritakan bahawa isterinya juga..cuma isteri yang bagaimana ?

Hingga saat ini, Stopa Spender hanya kata beliau serahkan pada peguamnya..nak saman siapa? nak saman yang buat video ni atau yang rakam aksi berahi ini atau yang tolong tunjukkan pada rakyat betapa munafiknya pemimpin tertinggi parti celaka ni ?

Ada sumber bagitahu Stopa bakal ke Siam..nak backdated tarikh nikahnya..supaya nampak beliau dah nikah dengan wanita yang beraksi bersamanya dalam video tersebut..

Ada sumber kata..beliau dah suruh budak suruhannya ke Siam..untuk kerja yang sama..supaya tak nampak dia hilang dari Terengganu !!

Apapun yang Stopa Spender buat..rakyat Malaysia sudah tengok aksi berahi a.k.a aksi zinanya..nak kona tak lepas..yang penting sekarang ni Stopa kena pikir..siapa yang tempah bilik untuk beliau !



Sabar ye..aakj ada dengar dari sumber rapat kem Anwar..Stopa Spender jadi mangsa kem parti Anwar atas sebab yang amat d geruni Anwar..PAS berbaik dengan UMNO = Kerajaan Perpaduan !!

Stopa Spender antara perancang utama nak satukan UMNO dan Pas..khabarnya beliau dan Ustaz Nasha..maka bagi nak tutup mulut Stopa Spender..maka video seks ini d keluarkan !

Bukan senang nak ranvang..hanya yang terdekat saja boleh dajalkan Stopa Spender..hanya yang tahu pergerakan beliau saja yang mampu dajalkan Stopa Spender..

Video ini seolah-olah hanya AMARAN..bahawa mereka boleh lancarkan serangan bersiri terhadap Stopa Spender..mungkin ada video seks yang lebih panjang dan dengan wanita lain lagi..adehhh mampuss..

Usaha jahat ini nak hancurkan perjalanan Stopa Spender dari mendekati UMNO..kena tiru Nik Aziz..BENCI UMNO sampai mati !!

...bersambung !


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
April 13, 2013 at 8:14 AM

mana tau tok guru pun mungkin ye ni mungkun tok guru ade skandel video sex jugak dan adi awng pun mungkin ade video skaldel gak kah kah orang PAS ni kan jenis gila babi sikit hehehhee

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger