Label 10

Home » , , » #PRU13 : Samseng Husam Kambing Arah Bilik Gerakan BN Putrajaya Pindah !! perghHH gilOO !!

#PRU13 : Samseng Husam Kambing Arah Bilik Gerakan BN Putrajaya Pindah !! perghHH gilOO !!

Written By AAKJ on Friday, April 26, 2013 | 2:51 AM




Tak sampai seminggu 'Tentera Husam Kambing' yang d import dari Kelantan..khabarnya ada lebih dari 150 orang..mereka berkampung d rumah mewah sekitar Putrajaya..belang samseng taik minyak mereka sudah mula menimbulkan rasa kurang senang kepada warga Putrajaya !

"..penggal yang lalu..aman saja PRU..kali ni dah jadi macam pekan koboi.." keluh warga Putrajaya yang melihat sendiri betapa bodoh dan memalukan perangai 'kaum serambi dapur nik aziz' !!

"..mereka terpekik macam d rasuk hantu..ketika orang sibuk bertahlil dan baca yaasin d surau berdekatan.." luah warga Presint 9 !






Kekecohan hanyalah kerana puok kera Husam ni tak puashati Bilik Gerakan BN d dirikan berhadapan dengan Markaz vavi mereka ! 

Lebih 30 orang puok kera Husam Kambing melalak bagaikan babi tersepit muncung d akar nibong..kata-kata kesat d hamburkan..habis keluar semua ayat dalam kain ibu sendiri..






Tengku Adnan, Calon Bn Parlimen Putrajaya ketika itu bersama jemaah surau dan pasukan RELA sedang bertahlil dan baca yaasin di Precint 18 R8 , program mingguan yang telah sekian lama d jalankan oleh warga Precint tersebut..

"..kami kesal mereka bawa budaya samseng di Pusat Pentadbiran Negara..imej Putrajaya yang terkenal dengan Bandar harmoni mula tercemar kerana fahaman politik sempit dan politik gila kuasa.." 
- jemaah surau

Tak cukup dengan timbulkan ketegangan..bagaikan bom berantai..malam itu juga banyak bendera BN d cabut dan d buang d tepi jalan !!







Kejadian Bendera BN d cabut oleh samseng taik minyak ini berlaku d Bulatan Putrajaya jam 1.30 pagi tadi..dan aakj d khabarkan nasib baik polis cepat sampai..60 orang petugas BN terdiri dari Pemuda BN Putrajaya sudah mula berkumpul..perghHHH kalau tak hanyutla puok kera import ni..tuuuiHH !!

Aakj nak nasihat kat anak Kelantan yang d upah Husam Kambing ni..kalau masuk kampung orang janganla kita malukan mak bapak kita d kampung..kalau masuk kampung orang jaga santun..tunjukkan susila..

Kepada warga Putrajaya dan anak muda Putrajaya..Aakj harap bersabar..puok vavi Husam Kambing ni bukan berani sangat..mulut je besooRR !! sabarlah..kita orang BN memang orang baik-baik !!

Aakj tabik hormat Jentera Ku Nan..cool !!

..maaf gambor tak berapa clear..hehe foto d ambil dari hp je ni..tq RD..




Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 26, 2013 at 3:16 AM

Pas dan keganasan tak dapat dipisahkan.
Husam ko jangan nak bawa politik ganas ke luar.let it stay in your hometown. Jangan igt org diam sbb takut.

Anonymous
April 26, 2013 at 7:19 AM

bila beruk menunggang kambing..korang boleh bayangkan haru birunya..

parti ajaran sesat menjanjikan syurga...sebab tu maki hamun dan zina tu perkara kecik jee..

mungkin sebab beruk2 yg.dibela kambing tu hangin kerana nak membalas dendam bila rombongan kambing oren dalam 'kembara oren' memasuki felda seluruh negara di halau oleh peneroka felda.

gen2felda

Anonymous
April 26, 2013 at 7:49 AM

Putra Jaya akan dijadikan Kelantan ke 2...setelah begitu ramai orang Kelantan di Kementerian2...perumahan kakitangan kerajaan dipenuhi oleh kaum kerabat yg di angkut dari kampung dari Kelantan....Fe'el kenegerian semakin PEKAT di PutraJaya!

Anonymous
April 26, 2013 at 7:50 AM

mintala warga putrajaya jangan undi puak pakatan haram ni...nanti bila dah mengusai putrajaya mcm2 budaya kuning diorg bawa... setiap hujung minggu saya selalu bawa anak jln2 disini... bila dengar budaya samseng ni berlaku... risau lak keselamatan kami sekeluarga...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger