Label 10

Home » , , » #PRU13 : "Kalau Ada Yang Nak Beli Putrajaya, Saya Pertimbangkan Untuk Jual.." - Husam Kambing !!

#PRU13 : "Kalau Ada Yang Nak Beli Putrajaya, Saya Pertimbangkan Untuk Jual.." - Husam Kambing !!

Written By AAKJ on Friday, April 26, 2013 | 8:00 AM




Saksikanlah sendiri sidang akhbar Husam Musa. 

Inikah calon yang mahu dilantik oleh pengundi Putrajaya sebagai wakil rakyat mereka? Beliau bukan sahaja tidak memahami soalan pemberita, malah dalam jawapannya jelas menunjukkan:

1. Kebajikan dan kepentingan Pengundi Putrajaya tidak penting. Yang penting ialah Putrajaya itu sendiri. Kalau putrajaya tu dalam laut pun beliau akan bertanding selagi ia menjadi ibu kota pentadbiran negara. Jadi yang penting kepada Husam ialah ego partinya, bukannya pengundi dan penduduk Putrajaya sendiri.

2. Beliau sanggup mempertimbangkan untuk menjual putrajaya jika ada orang berminat untuk membelinya.

Sama ada jawapannya itu secara tidak sengaja atau bertujuan sinikal, jelas sekali Husam tidak langsung mempunyai kasih sayang dan kecintaannya kepada Putrajaya.

Jika ada seorang pun pengundi Putrajaya yang mengundi Husam, orang itu adalah pengkhianat tempat tinggalnya sendiri.


Saksikan kebodohan dan kebebalan Husam Bin Musa ini


Share this article :

+ comments + 6 comments

April 26, 2013 at 8:50 AM

nasihat utk husam, kawasan kamu bertanding tu sekarang adalah pusat pemerintahan kerajaan. so, bila bercakap dgn press kenalah bersedia dgn idea yg bernas, penguasaan ilmu tentang persekitaran setempat, lebih intelek dan nampak cerdik. bukan main sebut dan nukil sesuka hati dan sesedap rasa. contohnya kalau putrajaya di dasar selat melakalah, di gunung tahanlah, di gua musanglah. itu bebal namanya. adakah kamu ni masih tak dapat lari daripada momokan bahawa kamu ini berotakkan kambing jamnapari?

Anonymous
April 26, 2013 at 9:02 AM

mentaliti pemimpin PAS...!!! hmmmm....mcm khalid gagap jugak....benda yg ada syik nak di jual jer....menambah tidak, mengurang jer yg pandai...

Anonymous
April 26, 2013 at 9:10 AM

berok makye husam ni..sebenarnya bodoh...dia bukannya ahli politik yg membela rakyat...dia ni ahli politik yg sentiasa mencari ruang seadanya untuk mengkayakan dirinya sahaja..ahli politik ini sentiasa berpura-pura dan berlakon...24 jam sentiasa mencari jalan bagaimana untuk mendapat pulangan berbaloi.....
pilih mangkok ni..maknanya org putrajaya.....BAHALOL....

Anonymous
April 26, 2013 at 9:24 AM

apa nak buat ...sebab marahkan UMNO tahap fikiran pemimpin macam ni terpaksa lah dipakai....walaaupun xboleh pakai, kekadang yg menyokong tu lebih terpakai.

Anonymous
April 26, 2013 at 9:50 AM

Aku pun tak paham Melayu ni yng nak dipilih untuk Putrajaya, kalau Putrajaya Jatuh ke Muka ini , maknanya ada sesuatu yang tidak kena kepada pengundi Putrajaya, samaada keliru ataupun memng bapok bangangnya....

Anonymous
April 26, 2013 at 12:48 PM

Putrajaya bakal jd hub kebudayaan syiah la kot klu husam musa menang

http://www.husammusa.com/v10/index.php?option=com_content&view=article&id=573%3Akelantan-jalinkan-hubungan-erat-dengan-negara-iran&catid=1%3Alatest-news&fb_source=message

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger