Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 Parti Anak Beranak : Nik Aziz Letak Anak Di Kawasan Selamat !!

#PRU13 Parti Anak Beranak : Nik Aziz Letak Anak Di Kawasan Selamat !!

Written By AAKJ on Saturday, April 6, 2013 | 10:00 AM


Nik Aziz..licik..sungguh licik !! tuuuiHHH !!

Kalau tak licik dan jahat maka beliau takkan jadi Menteri Besar Kelantan untuk satu tempoh yang lama, 23 Tahun !! Semua kena tipu oleh Nik Aziz..semua sekali termasuk penyokong yang kalut ribut dok menyembah beliau siang dan malam..sembah taksub..kononnya dialah Tok Guru yang paling Alim dalam dunia..setaraf dengan Ulama Muktabar yang lain..aakj ludoh sekali lagi..tuuuiHH !!

Walau terang-terang hidup Nik Aziz d penuhi dengan amalan yang munafik namun strategi beliau yang nampakkan bahawa beliau orang alim "menjadi" !!
Semua orang jadi percaya seolah-olah kena pukau bahawa apa yang dia buat semuanya BETUL !! MAKSUM !!

Walhal semua penganut Nik Aziz dengar dan baca sendiri kenyataan terbuka cabaran Nik Aziz terhadap Tun Mahathir yang ketika itu menjawat jawatan Perdana Menteri Malaysia yang ke 5, sudah hampir 20 tahun ketika itu Tun menduduki kerusi Perdana Menteri, Nik Aziz dengan bongkak Iblisnya mencabar Tun..kiranya Tun undur dari kerusi PM maka Nik Aziz juga akan undur..semua ahli pas bertakbir ketika itu !!

Kini..dah hampir 10 tahun Tun berundur dengan cara hormat..Nik Aziz keluarkan arahan yang cukup jelas bahawa jangan usik kerusinya..dia akan bertanding walaupun kena berkerusi roda !! manusia apakah ini !!

Seluruh ahli Pas..bermula dari Presiden Parti hingga ke ahli terakhir yang daftar semalam terpaksa telan apa juga yang Nik Aziz arahkan..takut berdosa walaupun mereka tahu bahawa mereka ikut Nik Aziz yang munafik pun turut tanggung dosa bersama.

Nik Aziz kekalkan rentak ego tahap iblis bila dengan mudah mengatur segala perjalan hidup anak beranak beliau. Yang anihnya Pihak bertanggungjawab, SPRM seolah-olah tidak nampak kesalahan yang Nik Aziz buat. Menantu Nik Aziz d lantik sebagai CEO anak syarikat negeri pun tak salah, cuba kalau UMNO BN yang buat, mau kiamat dunia ni d buatnya..berarak hingga kelam kabut KL dan siap buat bersiri lagi..semuanya kerana kalau UMO BN yang buat.

Boleh ke guna kuasa Menteri Besar dan lantik anak menantu ke jawatan yang penting dalam kerajaan pentadbiran beliau sendiri ?!

Terbaru, menurut sumber, Nik Aziz dah siap atur kawasan selamat untuk anaknya sendiri,Nik Abduh. Khabarnya anak Nik Aziz ini bakal tendang Siti Zailah Yusuf dari Rantau Panjang ke Jeli. 

Kalau Ketua Wanita Pas sendiri pun Nik Aziz kenakan dengan cukup hina, ahli biasa ? Makan pasirlah jawabnya. Siti Zailah mengamuk kerana beliau terpaksa berhadapan dengan Tok Pa, seolah-olah Nik Aziz nak kuburkan beliau d sana !!

Perhati betul-betul..nanti senarai calon keluar..lihat sendiri dengan teliti..Calon Wanita Pas..kat mana Nik Aziz letak..YAKINlah..Nik Aziz akan letak d kawasan yang 'hitam' bagi Pas. Nik Aziz hanya mengaburi mata sokongan wanita Pas bahawa Pas amalkan dasar buka kangkang dah sekarang..dulu Nik Aziz kata haram wanita masuk bertanding walaupun dalam Musabaqah Al-Quran ! Nik Aziz dajalkan calon wanitanya sendiri !!

Anti kronisme dan nepotisme korok mung Nik Aziz..

Itu baru cerita Nik Aziz..Anwar, Kit Siang, Hadi Awang ? perghHHH !!

Nak tahu lagi dosa Nik Aziz hidup kononnya tiada harta ? Klik SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger