Label 10

Home » , , » Anak Saudara Vincent Tan Kurang Ajar !!!

Anak Saudara Vincent Tan Kurang Ajar !!!

Written By AAKJ on Saturday, April 6, 2013 | 2:10 AM


Di Johor kini ada seorang lelaki Cina, mengaku anak saudara Vincent Tan, entah betul entah tidak…sedang perasan dirinya macam taiko besar.

Perangai kurang ajar tak ingat sampai tak nak dengar nasihat polis atau mana-mana pihak berkuasa.


Ada satu benda yang kalau disebut mungkin ada yang kata kecil, tetapi sebenar adalah cerminan sikap kurang ajar nak mampus anak Cina tu.


Dia ni menggunakan kereta Nissan X Trail berwarna hitam dengan nombor pendaftaran JJL 666.

Dia meletakan lampu siren polis berwarna merak biru di cermin hadapan keretanya dan selalu memandu laju.

Yang menjadi isu, bila dia buat begitu, ramai pengguna lain di atas jalan raya yang panik ingatkan ada kecemasan polis dan bergegas memberikan laluan.

Pernah ada satu kejadian seorang pakcik yang baru balik dari masjid hampir maut terjatuh motosikal kerana ada kereta di lorong kanan secara tiba-tiba masuk ke lorong kiri apabila kereta X Trail berkenaan muncul dari belakang sambil memasang lampu siren dan membunyikan hon...


Baca seterusnya d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
April 6, 2013 at 5:50 AM

apa nak risau polis kan bolih ambil tindakkan, kenapa tak ambil tindakkan? Negara ini ada undang2 , so act on it. if the polis do not take action, then nobody to blame except the polis themselves. Apa punya thuuuurrrrrr

Anonymous
April 6, 2013 at 7:58 AM

Jangan bagi muka .... walau dia anak SULTAN sekali pun mesti di ajar . . kalau sekadar CINA BABI nak tunjuk kurang ajar di Malaysia, tangkap dan jangan bagi muka ...

Anonymous
April 6, 2013 at 8:08 AM

UNDANG UNDANG KAN ADA.
PLATE KERETA PUN ADA.
PERGI RUMAH, RAMPAS ITU X TRAIL.
SAMAN !

KAN MUDAH LIKE A. B. C

Anonymous
April 6, 2013 at 9:36 AM

Kena siasat dulu mengapa cina lahanat ni berani bermaharajalela dan kurang hajar.....sebabnya mungkin selama ni klu Polis tangkap. ...dia akan mintak campurtangan pihak2 tertentu agar dilepaskan!!!

Lagipun bekas menteri kdn pun jenis lembik & asyik bgi amaran memanjang...nk tnjuk kononnya aku ni baik & mudah didekati tersengih sana sini.....sape nak hormat & gerun??? Ketua Polis pun kenalah yg tegas & berani bersuara kr ALLAH TAALA....jgn jenis yg angguk2 geleng2 jeeee....klu dpt jenis yg vokalnya keras (bukan suara halus mcm bapok)...mcm X KPN Tan Sri Rahim Nor yg berani bgi penampor kt gay tua kutok tu....takpun mcm Tan Sri Musa Hassan yg berani berkata benar juga dlm kes nuar tuu!!!

Mintak sgt lepas ni PM akan tolak favouritsm......jgn lagi letak kak hisyam di kdn.....takut rakyat yg cintakan keamanan & perpaduan yg menykong bn selama ni menjadi bosan & marah...& akan bangun menentang Kjaan BN yg penakut......Renung2 kanlah wahai PM.....

Anonymous
April 6, 2013 at 12:31 PM

Kes gunakan lampu isyarat polis (merah + biru) pandu laju di lebuhraya memang pernah saya alami. Geram sebab menyondol secara ganas! Hairannya kereta digunakan seperti kereta awam.

Penggunaan lampu berwarna biru atau hijau pada kenderaan awam atau lori/bas rasanya bertentangan dengan peraturan sedia ada. Hal ini menimbulkan kesan salah sangka pengguna lain.

Mohon pihak berkenaan (sapa tu) ambil tindakan. Jangan tutup mata saja sampai tahap teruk baru hendak bertindak. Sama macam kes kelonggaran kawalan keluar-masuk di timur sabah dulu.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger