Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Nik Aziz Lancar Projek Pawah Rusa !! Adun Pas Buat Projek Pawah Bini !!? tuuuiHHH !!

#PRU13 : Nik Aziz Lancar Projek Pawah Rusa !! Adun Pas Buat Projek Pawah Bini !!? tuuuiHHH !!

Written By AAKJ on Sunday, April 7, 2013 | 3:00 PM




"Bismillah, sebentar lagi insya-Allah sebentar lagi akan melancarkan projek perintis pawah rusa negeri Kelantan di perkarangan pejabat veterinar, kota bharu.. saya berhasrat untuk melihat rakyat Kelantan khususnya menerokai bidang penternakan rusa sebagai satu alternatif baru kepada penternakan lembu yang menjadi tradisi masyarakat kampung di Kelantan"...


Hehehe janji dan projek Pas mula d "jual" !! maklumlah dah dekat sangat dah ni nak PRU13..dah seram sejuk Nik Aziz dan seluruh Adun Pas Kelantan..laporan akhir yang mereka terima Pas bakal d kuburkan dengan aman d Kelantan !!

Selama ini segala projek vavi yang mereka janji selama 23 tahun terbongkar..orang kampung ingat semua projek dah selesai dan sempurna d serahkan pada rakyat..hahaha orang kampung tak baca paper dan dalam paper harakahharmjadah tak keluar cerita kegagalan Pas Kelantan tadbir negeri.

Kini tidak lagi..anak-anak mereka dah membesar dalam dunia millenium..dah tahu baca berita d internet..dah dapat maklumat sebenar dan awal..Nik Aziz mula merapu nak ambil hati rakyat Kelantan lagi..RUSA bakal d jadikan modal..kononnya nampak sangat eksklusif punya projek..hehe

Siapa pembekal RUSA ? Tokey Kambing Jamnapuri dulu ke atau Tokey Hiway Rakyat yang tak tahu bila nak START !!

Kononnya nak PAWAH..yelah perangai puok kera ni memang suka pawah..ada yang pawah halal..ada yang pawah haram..bini orang pun d "pawah' dalam gerabak !! 





Nak tahu perkembangan atau status terkini projek-projek Pas..

KLIK d :  SINI SINI


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger