Label 10

Home » , , , » Batu Asas Projek Jambatan Palekbang Berusia 17 Tahun Di Temui !!

Batu Asas Projek Jambatan Palekbang Berusia 17 Tahun Di Temui !!

Written By AAKJ on Monday, April 1, 2013 | 11:30 PM


Kelantan !!! aduhhhh berat wehhh !! bukan setakat gagal dalam urusan agama..Nik Aziz memalukan rakyat Kelantan bila gagal total dalam urus tadbir negeri !!

Bapa Batu Asas !! Bapa Kawan Iblis !! Bapa Pelawok !! Apa lagi yang sesuai kita nak bagi pada Nik Aziz..sila tinggalkan d ruang komen aakj.

17 tahun yang lalu canang nak bina jambatan..senyap sunyi..pelawok !

Kini trend baru..bila Nik Aziz rasa Pm nak bubar Parlimen, dia terus war-warkan projek Hiway Rakyat, kononnya bakal menyenangkan anak-anak Kelantan d rantauan balik raya atau apa-apa cuti panjang..lepas letak batu asas..sepi hingga kini..kemana duit kutipan tu Nik !!

Lagi sekali bila Nik Aziz agak PM nak bubar Parlimen, dia cepat-cepat umum kemungkinan nak buat projek Super Mega, projek keretapi laju yang menghubungkan Kelantan dan Pahang...lepas tu sepi..

Kini lagi sekali..dengan segera..Nik Aziz agak PM akan bubar Parlimen dalam masa terdekat..cepat-cepat Nik Aziz pacak batu asas Stadium baru Kelantan d Pasir Puteh.

Kita tengok..dalam kempen PRU13..apa lagi yang Nik Aziz nak buat untuk tunjukkan pada rakyat Kelantan bahawa beliau mampu bina apa yang d janjikan !!



KLIK SINI

STADIUM BARU

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
April 1, 2013 at 11:58 PM

hehehehe....nasib korang la dpt MB zalim mcm ni...

jgn lupa ya asas demokrasi.... pemimpin zalim utk rakyat yg zalim...

22 thn kene klentong.....siannnn

Anonymous
April 2, 2013 at 12:09 AM

Nik ajis ni dulu pernah mengutok Tun Mahathir yg Tun terlalu lama jdi PM....dia pernah kata klu Tun turun 'takhta' arini....esok lusa dia pun akan lepaskan jawatan dia!!! Tapi sehingga ke hari ini....wp Tun dah lama bersara tapi wali selipau masih kebulor nak bertanding seolah2 nak pegang jawatan sampai ke mati....Cukup2 lah nik ajis ooooiiiii....rumah kata pergi kubor kata mariiii dohhhh!!! ....demo dah diserang pnyakit nyanyuk doh...tu yg cakap meraban dok sudoh2....hnga si nuar dok ape nok liwat punnn....asalkan dia cerdik!!! Apa punya statement daaaaa...mace org X dok iman....

Anonymous
April 2, 2013 at 2:11 PM

bapa segala syaitan ialah admin hehehe

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger