Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : "..Itu Bukan Suami Saya.." Pengakuan Wanita Mirip Isteri Mustapa Ali Spender Putih !

#PRU13 : "..Itu Bukan Suami Saya.." Pengakuan Wanita Mirip Isteri Mustapa Ali Spender Putih !

Written By AAKJ on Friday, April 12, 2013 | 4:00 PM


NO..NO..NO !!

Palsu ! Fitnah ! Superimpose ! Kerja jahat UMNO BN !!

Itu saja yang mampu d jawab oleh puok kera ni..dari awal aakj dah agak..yang berzina tutuh pelacur depa..yang liwat pemandu peribadi dan pegawai khas depa..yang tutuh henjut bini kawan dan bini orang depa juga..yang kena balun UMNO BN !! tuuuiiHHH !!

Masa Anwar kena tangkap..kak jijah menggila sawan..marahkan Anwar d rumah..tapi terpaksa gagahi naik pentas politik untuk pertahankan suami dia..perut menjadi saksi..perut suaminya tak buncit !

Bila video Anwar cium romen ketiak hapak dan cium mulut serta terkam Mahasiswa..kak jijah tak sempat naik pentas..Anwar sendiri yang jawab..perut saya buncit..perut lelaki mirip saya tu tak buncit..360 darjah berpusing..kona..akhirnya langgar dinding kandang babi !

Mat Sabu pun sama..masa d tangkap..tudung Normah bini Bukari dah tak ada d kepalanya..khabarnya jam dan gelang emas pun d susun elok je atas meja solejk Hotel Perdana Kota Bharu..masa d tangkap Mat Sabu berkain pelikat..seluar dah tak de..ishhh akhirnya silap nombor bilik..121 dan 122 je yang jadi penyelamat Mat Sabu..TAKRIF khalwat dah jadi lain..rupanya KHALWAT ni kena bersangkut dengan nombor bilik..bukan berduaan yang datangkan syak !




Adun Selising, Pasir Putih Kelantan, Adun celaka PAs..d tangkap dengan bini orang, ketua wanita cawangan Pas Pasir Putih..tangkap dalam gerabak keretapi..bilik khas..bilik VIP No 1..lagi dasyat..hanya sempat capai tuala warna merah..Adun celaka tu pakai boxer je..dia d bawah dan bini orang d atas perut..lepas juga..yang tangkapnya pengawal keselamatan Nik Aziz sendiri..orang PAS ...celaka !! lepas juga

Kini..Stopa Ali..Stopa Spender Putih..bukan d tangkap..tapi d rakam oleh puok dia juga..2 orang d tangkap anggota AMK ketika edar VCD seks Stopa Spender Putih..namun UMNO BN juga d salahkan..d hina dan d keji oleh puok kera ni kononnya UMNO ni yang jahat..babi lahhhh !!

Rakyat Malaysia masih menunggu Stopa Spender Putih buat kenyataan !




Share this article :

+ comments + 5 comments

Abu Bakar prsu
April 12, 2013 at 4:36 PM

eh, apa tu ?? Superman ?...Spiderman ???

oooooooooooo, Spenderman !!

Anonymous
April 12, 2013 at 4:41 PM

Buat la aduan mahkamah syariah. Jatuhkan hukuman. Klu dah boleh dibuktikan bersalah, elok dibuanglah dia drpd Pas. Itulah, masa rakam tu tak nak serbu terus, dok biorkan dia bersedap dan nak sama2 nonton, kan dah terlepas PELUANG KEEMASAN.
Lepas ni keluarkan lah banyak lagi video2 lain sebab dgr khabarnya penyokong dan ahli pas semuanya memang kaki pelacur sampai dah cukup hotel. Tapi hope maintain kaedah macam nilah ye, rakam je jangan tangkap sebab klu tangkap nanti tak dapatlah aku tengok video lucah tu nnt. Rugi2 kehkehkeh...

Anonymous
April 12, 2013 at 4:50 PM

anon 4.41 pm.
tujuan pihak yg merakam nak tunjuk kat org ramai yg mustapa ali ni bukan baik pun sebab tu la tak diserbu masa henjut.
Kalau diserbu, terhenti pulak aksi, pastu ntah bila pula kes macam ni bawa ke mahkamah. Jadi, biar rakyat sendiri pilih, nak caye ke taknak. Itu hak mereka.
Kalau taknak aksi dirakam, jgn le main dgn bukan mahram. Dgn isteri sendiri boleh la. Itu pun mung dok tahu ko cekgu pa?

Anonymous
April 12, 2013 at 11:53 PM

Wahai saudaraku..sebenarnya, Pok Mus telah berjaya meng'Islea' kan pengikutnya dengan cara 'Memasukan' hidayah dgn keadah 'Akupancut' dan terkini. Sepatutnya, kita banga kerana hari ini dia telah mengislea kan minah ni.

Keadah 'memasukkan' islea cara terbaru ini amat berkesan dan dijamin suci dan halol dari segi syarok PAS. Jakim akan memberi sijil perakuan..'Di Tonggeng Halal' tak lama lagi pada mereka...huhuhu

Anonymous
April 13, 2013 at 3:13 PM

STRONGER THEN FUCKING PIG
IT'S SPENDERMAN

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger