Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Hukum Mandi Wajib Selepas Berzina !! Foto Lelaki Mirip Mustapha Ali Tak Mandi !

#PRU13 : Hukum Mandi Wajib Selepas Berzina !! Foto Lelaki Mirip Mustapha Ali Tak Mandi !

Written By AAKJ on Friday, April 12, 2013 | 2:41 PM



video seks mustafa ali 18

tuuiihHH !! dah la berzina, tak mandi wajib..tak mandi..terus pakai baju dan sarung spender putih saiz xxxl hahaha..dah la 3 minit hahahah opsss ehhh 3 ke 5 minit ni hahaha Anwar 8 minit la weyy..!!

Lelaki mirip Stopa Ali dalam video zina dengan tukang urut..ehh tukang urut ke gundik atau memang pelacur kelas III ? Bahalol !!

Perati betul-betul..dia ni sapa ? Setiausaha cabang parti isle ? Setiausaha ranting atau setiausaha agong parti label isle ?

Apa hukum tak mandi wajib selepas berzina ? adehhhh minta letak d komen dehh..aakj tak jumpa kat mana-mana kitab yang aakh belek ni..aduyaiii..

KLIK SINI untuk video dan foto zoom !
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
April 12, 2013 at 3:25 PM

kalau mandi sure mandi bersama...

Anonymous
April 12, 2013 at 3:34 PM

kalau aku sebagai anak to pa...tadi lagi dah bunuh diri..

Anonymous
April 12, 2013 at 3:45 PM

ha ha ha, pasti ustad pas tak ajor bila buat sex kena pakai selimut, nanti syaitan menumpang, tembak dalam lak tu

Anonymous
April 12, 2013 at 3:52 PM

viedo nik Aziz yak ada ke, mana tahu masa muda-muda dulu perangai pun serupa

Anonymous
April 12, 2013 at 4:11 PM

lepas main terus pakai baju nak gi jadi imam kat masjid. Malang betul sape yg jadi makmum dia.. tak basuh dan tak amndi wajib.. kote masih ada bau cipap..

April 13, 2013 at 8:02 AM

.......dan dicelah peha ini jugak akan disodok dan dirodok dengan BULUH RUNCING hingga kehati bagi PENZINA Laknatullah macam dalam Semerah Padi Takbir!Takbir!Takbir!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger