Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Klip Video Aksi Zina Lelaki Mirip Mustapha Ali !! Part III zoOM Close Up !!

#PRU13 : Klip Video Aksi Zina Lelaki Mirip Mustapha Ali !! Part III zoOM Close Up !!

Written By AAKJ on Thursday, April 11, 2013 | 10:30 PM


Habis lah malam ni Mustafa Ali tak tidur...











Kepada rakyat Malaysia yang masih keliru dengan perjuangan Pas sesat dan celaka ni..tengok molek..dan perati betul-betul..sapa sebenarnya lelaki yang d katakan Mustapha Ali ini !! 


Kalau benarlah mung ni Stopa..letaklah jawatan !!

Sedikit pengenalan siapa mangkok ni :

Beliau berpengalaman luas dalam dalam politik negara bermula menjadi ahli Parlimen Kuala Terengganu pada tahun 1974 sehingga tahun 1978 dalam masa yang sama menjawat jawatan sebagai setiausaha Parlimen Kementerian Perdagangan dan Perindustrian Malaysia pada tahun 1974 sehingga tahun 1977. 
Turut berpengalaman menjadi Timbalan Menteri Sains,Teknologi dan Alam Sekitar pada awal tahun 1977 sehingga November 1977.
Pada 1977, beliau kemudiannya meletakkan jawatan sebagai Timbalan Menteri Sains, Teknologi dan Alam Sekitar kerana tidak setuju dengan tindakan kerajaan Pusat mengisytiharkan MAGERAN di negeri Kelantan Darul Naim -(negeri Serambi Makkah) . 
Semua ahli Parlimen PAS akan dipecat dari parti PAS jika menyokong rang undang-undang Darurat Kelantan 1978. PM Hussein Onn menyingkirkan PAS dari Barisan Nasional dan Mustafa Ali berhenti menjadi menteri pusat.
Beliau pernah menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Terengganu dari tahun 1982 sehingga 1990. Beliau juga pernah menjadi Ahli Parlimen Dungun dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pengkalan Berangan dari tahun 1999 hingga 2004. 
Pada zaman pemerintahan kerajaan PAS di negeri Terengganu pada tahun 1999-2004 beliau dilantik sebagai Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Terengganu (EXCO) dan menjawat portfolio Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Ekonomi, Petroleum, Perindustrian dan Sumber Manusia dari tahun1999-2004.
Jawatan pertama dalam Parti Islam SeMalaysia (PAS) ialah sebagai Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat pada tahun 1975 hingga 1987 seterusnya beliau dilantik sebagai Bendahari Agung PAS Pusat dari tahun 1987 hingga 1997, Naib Preseiden PAS Pusat pada 1997 hingga 2005, Pesuruhjaya PAS Terengganu pada 2005 sehingga tahun 2009 serta Pengarah Pilihan RayaPAS Pusat sejak 1997 sehingga 2009. 
Kini beliau diamanahkan sebagai Setiausaha Agung Parti Islam SeMalaysia (PAS) menggantikan tempat Dato' Kamaruddin Jaafar.


AAKJ ; nanti kalau ada foto yang baru..aakj letak lagi deh hehe..

Share this article :

+ comments + 22 comments

Anonymous
April 11, 2013 at 10:54 PM

tua2 stopa ni pun boleh main ker? hehehe.. bala balaaa

Anonymous
April 11, 2013 at 11:06 PM

Aduhh saleha!

Anonymous
April 11, 2013 at 11:17 PM

Tu lah dia. Bila dah berkawan dengan PKR, ni la jadinya. Tak payah takbir lah.

Anonymous
April 11, 2013 at 11:17 PM

webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous
April 11, 2013 at 11:34 PM

kalau dia parti DAP..aku boleh terimalah juga ..tapi ini Parti Islem Se Malaysia..apadah jadi tok guru tak ajar ke...asyik nak memaki org umno,org dia buat taik...

Anonymous
April 12, 2013 at 12:35 AM

patut la...parti hamPAS ni asik ikut cakap dap n pkr...ropa2nya ade bideo "X"...
entah2...Tok garu sesat dorang pon ade kot..

Anonymous
April 12, 2013 at 2:19 PM

tu pasal hassan ali kena pecat... rupanya ada video seks...
tu yang macam lembu kena tarik hidung.. ikut je apa PKR cakap...
Parti angkatan seks rupa...

Anonymous
April 12, 2013 at 3:05 PM

letak jawatan la oiiiiii

April 13, 2013 at 12:22 PM

Betul ke Stopa ni?

https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

Anonymous
April 14, 2013 at 7:39 PM

nak tipu apa lagi. video tu dah sah nampak muka stopa...boleh pihak pr kata mirip. tu bukan mirip tapi sejibikkk muka stopa..bala..bala..ballaaa... , semua manusia normal akan buat seks, tapi dengan cara yang halal...perkahwinan. Tapi ini entah lahhh..wallahhualamm.

Anonymous
April 15, 2013 at 4:32 AM

Betul x betul usahlah nak disebar hebohkn....membuks aib orang satu dosa besar.......cukuplah dgn dosa2yg kita dh lakukn ..insaflah

Anonymous
April 15, 2013 at 4:36 AM

Nape waktu soi lek dulu xheboh2suruh letsk jwtn?isk isk

Anonymous
April 15, 2013 at 4:45 AM

Hassan ali?????? Toksah cite dia lerr....tnya orng kg dis bru tau......tok chai jerrr

Anonymous
April 15, 2013 at 4:52 AM

Jgn nk gromal semacm je bro....kes d PD zamn isa samad fail ada dia pegang .....faham2 je nnti jd kes berat.....isk isk

Anonymous
April 15, 2013 at 5:15 AM

Yg beria2sgnt tu nape? Cite hok ore? Demo tu gi la buat solat taubattttttttttttt

Anonymous
April 15, 2013 at 9:51 AM

@Anonymous Begitulah apabila Islam diperalatkan untuk politik, memalukan Islam dan Menghina Islam

Anonymous
April 15, 2013 at 3:59 PM

anon atas ni elok tujukan nasihat kau tu kat pemimpim pas & pkr ok...

Anonymous
April 16, 2013 at 3:34 PM

Yang jawab ketidakpercayaan fan ni, nampak smangat beno... Oiii rakyat semua dah terpelajar.. gambar tu, saya nampak super impose.. gambar yang dicantumkan... JANGAN PERCAYA.... UNDI PAS.

Anonymous
April 17, 2013 at 8:03 PM

tapi aku heran la,camana dekat gambar no.5 tu ada garisan meja tepi pada peha stopa tu,peha dia lutsinar ke atau ada orang cuba nak buat fitnah..ingat fitnah adalah sebesar-besar dosa,balanya pada semua dunia dan akhirat

April 27, 2013 at 10:46 PM

tak perlu ilmu IT tinggi utk tahu itu video super impose yg direka-kalau betul2 nk tau tangkap perempuan tu dan tanya dengan siapa dia berzina dlm video tu- dikatakan polis cekap tapi dlm kes ni membisu kerana konspirasi-kagum dgn kesangupan pemfitnah menempah api neraka demi sesuap nasi-yakinlah pemfitnah ini akan ditimpa bala bertubi2 kerana menjatuhkan maruah org yg lansung tidak bersalah

Anonymous
May 1, 2013 at 2:01 AM

super impose pada video lengkap tanpa ada jumping dan flix??? mana boleh buat bro ...kalau boleh buat lama dah Hollywood buat ...save kos dan nyawa pelakon

Anonymous
May 3, 2013 at 8:23 PM

Boleh la bro..lu ketinggakan la.g suh puak2 pas buat..dieorg ada mini cyberjaya kt klate, sume pakar2 edit..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger