Label 10

Home » , , , , , , » #PRU13 : "Allah Kata BINATANG Pada Orang UMNO"- Ustak Iblis !! Nauzubillah !

#PRU13 : "Allah Kata BINATANG Pada Orang UMNO"- Ustak Iblis !! Nauzubillah !

Written By AAKJ on Thursday, April 11, 2013 | 11:30 PM




Vavi tuuuiHHH !!!! 

Anda kenal suara siapa ?
Anda kenal 'ustaz budak" ?

Anda lupa apa yang dia kata sebelum ini kepada UMNO ?
Anda lupa ostak taik ni pernah hina Nabi saw ?
Anda lupa bahawa dia pernah samakan Nik Aziz sesat dengan Nabi saw ? Nauzubillah !!

Kini dekat dengan PRU dia buat hal lagi..mangkok taik yahudi ni dah sesat..upah yang dia terima (dia ceramah free?) tu HARAM !! aakj malas nak maki lebih-lebih sebab dah tahu sangat..IBLIS ni berselindung d sebalik wajah manusia yang berserban..dan serbannya buka serban Nabi saw.

Aakj nak anda dan juga ahli pas yang sesat..perati elok-elok cara dia lilit serban..serban Nabi saw atau serban gaya siapa ? IBLIS ? 

Malas nak ulas bab lain..kalu tengok raut wajahnya..ustak Iblis ni ada Nur tak d wajahnya ? PERATI...tuihhHH aakj ludoh !

Video Ustak Iblis ni kata Nik Aziz sama dengan Nabi saw d SINI


Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
April 11, 2013 at 11:52 PM

Ya Allah ..maha sesat puak2 Pembangkang ni..
Abih kalau mak bapak mereka umno maka mak bapak deme tak patut dmandi dan dikafan dan dikuburkan mengikut Islam. Petunjuk najis dah nk mampuih.tapi penyokong2 mereka tetap totok dan bodoh macam baghal..buat malu orang melayu islam aje...

April 12, 2013 at 3:41 AM

Salam bro..
Kita yg sembahyang tak dapat pahala ni tak payah nak ikut mcm depa...kita tak yah nak bagi remark mereka sesat...pokok pangkal jgn lari dari Quran dan hadis...

Doakan agar Allah tunjukkan keputusan PRU nanti...ni puak2 taksub kelantan ni yg berperangai mcam ni...bukan kat negeri dia jer....puak2 taksub kelantan yg kat negeri lain pun perangai sama jer...pendek kata...puak2 taksub dan fanatik sangat2 lah yg berfikiran cenggini...

dunia nak kiamat...zaman fitnah...agama dijadikan mainan...cakap sembrono dan melampau...kalau alim ulama tak perbetulkan keadaan...tunggulah bala besar menimpa nanti....kapiaq dok tunggu sesama islam berperang jer...

Anonymous
April 12, 2013 at 5:18 AM

ya ALLAH KESESATAN MEREKA INI SUDAH MELAMPAUI BATAS, SEDENGKAN ENGKAU TIDAK MENYUKAI ORANG YANG MELAMPAUI BATAS. TUNJUKKANLAH KEPADA KAMI DI MALAYSIA INI ADA KAH PAS @ UMNO YANG MENURUTI SYARIAT NABI MU.......AAAMINNN.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger