Label 10

Home » , , » #PRU13 : Foto Najib Dan Altantuya Di Paris Akhirnya Di Dedahkan !

#PRU13 : Foto Najib Dan Altantuya Di Paris Akhirnya Di Dedahkan !

Written By AAKJ on Friday, April 12, 2013 | 5:00 PM


BUKTI !! mana buktinya..hingga saat ini anjing-anjing pakatan haram baik yang dari biro ceramah politik hingga ke macai internet..semuanya dok asak kata PM Najib ada skandal dengan model sambilan Monggolia..Altantuya Shaaribu..hinggakan tergamak lemparkan fitnah yang paling aib..MEMBUNUH !!

Setiap hari..baik d ceramah tin milo maupun d blog atau d mana saja mediuam yang pakatan haram ada..anjing pakatan haram jadah cuba yakinkan rakyat bahawa PM Najib ada skandal dengan Altantuya..hinggalah saat ini..lidah dan mulut hapak puok kera ni tak berenti mendoktrin rakyat agar percaya dengan cerita rekaan mereka..hingga saat inilah juga mereka GAGAL buktikan samada dalam bentuk GAMBAR atau VIDEO !

Malah Tian Chua masih mampu bebas walaupun beliau mengaku bahawa gambar PM Najib dan Altantuya makan bersama adalah hasil ciptaan impose tangan kotor bernajis babi Tian Chua !

Tian Chua bebas..pengikutnya masih sujud dan akur bahawa penipu yang terlibat dengan insiden Lahad Datu ini masih relevan menjadi seorang pemimpin !

Tian Chua hanya seorang wartawan media maya, malaysiakini..akhirnya jadi wakil rakyat Parlimen Batu..wartawan maya yang kerjanya hanya menipu..tiada satu berita yang dia buat dulu adalah betul..semua menipu..tapi penyokong tegar pakatan haram jadah masih sujud sembah iktiraf beliau pemimpin !


Anwar bukan saja d buktikan dengan gambar..malah video..bukan satu malah lebih dari satu dan yang paling menarik..video pengakuan mangsa liwat dan cabul juga ada..namun iblis yang bersama mereka tak percaya..bagi mereka yang itu semua kerja jahat UMNO BN..mereka sedap berzina..UMNO BN tanggung nama buruk..tuuuiHH !!

Hakim pun kata..Anwar bukan d dapati tidak meliwat..hanya kerana azizan lupa tarikh sahaja.

Kak jijah pun pesan dekat Ezam..tolong tengok sapa jantan yang Anwar bawa balik ke rumah masa beliau ke US..

Azizan, Saiful, Mahasiswa dan banyak lagi..bukan sekadar cakap mulut..VIDEO..tu pun Hadi Awang entah apa iblis yang rasuk beliau terus kata itu BESI..tak boleh d terima sebagai BUKTI..ini bukan isu bukti la hadi wehh..ini isu Anwar berzina dan meliwat !! VAVI !

Terbaru..lelaki mirip Mustapa Ali..dengan pelacur atau gundik atau siapa ?

KLIK SINI

Beza antara penyokong UMNO BN dan PAs celaka serta sekutunya..jauh berbeza..UMNO kalau salah maka undurlah..puok kera ni takkan undur..kona sampai langgar dinding !!


Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 12, 2013 at 5:12 PM

Wpun photoshop puak kaki liwat dan jual agama pas pis pus caya pulak..bila real video kena kat boss meka , meka kata fitnah. Fitnah jika tak ada bukti..bodoh belajar copy paste ini lah budak sekarang..bebal

April 12, 2013 at 6:06 PM

Salam Tuan AAKj, mohon pautkan link blog sy http://aktiviskepayangjr.blogspot.com/ kedalam blog tuan, link blog tuan telah lama sy pautkan terima kasih...

Anonymous
April 12, 2013 at 9:58 PM

napo sangat gambar edit.senget sebeloh.kalau film tu boleh laa cayo bende gerak.ni statik. gambar atas mata tino tgk depan. laki kiri tengok kiri mata najib pun tgk kiri. palo dongok. gambar ke tiga paling teruk.tok pandai langsung

Anonymous
April 13, 2013 at 11:52 AM

tian chua kan dah ngaku dia yang buat fotoshop tu..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger