Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Foto Nik Aziz Jatuh..Tenat !!?

#PRU13 : Foto Nik Aziz Jatuh..Tenat !!?

Written By AAKJ on Sunday, April 14, 2013 | 8:23 PM


Allahhuakbar !! Nik Aziz d usung...sabar..doakan agar beliau sihat..ketepikan sementara perbezaan politik..sama-sama kita doakan agar beliau tidak cedera !! aminn !

Aakj akan update d entri ini juga..lokasi dan bila dia terjatuh..sabar dehh


hehe kalu ini foto lama..aakj mohon maaf sebab sahabat aakj dari kelantan minta siarkan dan mohon seluruh rakyat doakan dia sihat..

Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
April 14, 2013 at 8:33 PM

Get well soon n ajis.
Hrp adik beliau pun akan berdoa akan kesejahteraan abgnya ni. Ameen.

Anonymous
April 14, 2013 at 8:37 PM

DOA YG TAK BAIK SESAMA ISLAM LAGI..NI BALASAN LA NI..KALAU TAK NAK TAUBAT GAK AKU TAK TAU LA..

Anonymous
April 14, 2013 at 8:47 PM

Doa KO dan menjadi.

Azwan Ali
April 14, 2013 at 8:47 PM

ADA AKU KESAH!

Nik Azuz
April 14, 2013 at 9:11 PM

Aaiiii macam Ronald Reegan je buat-buat terjatuh naik pentas ketika nak election diUS

Anonymous
April 14, 2013 at 9:12 PM

kah kah doa pecah perut dah makan diri kah kah doa bagi siapa yang nak mampos tak sedar diri Dr M sihat walafiat orang yang selalu dizalimi oleh Tk NIk padan le muka kau setannn....tak pe selagi nafsu nak duduk kerusi MB ade teruskan aje tok nik ooiii bio mati tekah kat keruis MB pun tak pe...dah dasar orang tua tak sedar diri..

Anonymous
April 14, 2013 at 9:30 PM

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous
April 15, 2013 at 2:46 AM

Letaklah jawatan..habis cerita,lpas tu wat novel tntg diri sendiri...hoddo...

Anonymous
April 17, 2013 at 10:36 PM

Manusia yg menghina Nabi s.a.w matinya nanti akan dihina Allah s.w.t macam kematian Ayatollah Khoemeni terbuka auratnya masa pengkebumian.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger