Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Mat Taib Serah Borang Pas Di Rumah Harun Din !!

#PRU13 : Mat Taib Serah Borang Pas Di Rumah Harun Din !!

Written By AAKJ on Sunday, April 14, 2013 | 9:00 PM




perghHHHH itulah yang d canang petang tadi d ceramah atau program puok kera d Puchong menurut sumber aakj !!

Seronok puok kera ni kononnya nak buat panik..pening habis semua orang yang tak tahu apa..sampai ke Penang aakj terima call..maklumlah dia Ketua Bahagian Aakj..UMNO Kelana Jaya..

Siap buat cerita Tan Sri Mat Taib umum d rumah Haron Din..adehh gilaa..nak alih cerita Stopa Ali ke hahaha sori derr cerita seluar dalam putih tu belum habis..siap ada Fan Page sokong Stopa SpenderMan d SINI

Aakj amat yakin..Tan Sri setia bersama BN..!! Semua ini fitnah menurut menantunya Ahmad Afendi yang juga Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kelana Jaya !

Sinar :

“Saya belum bersedia membuat apa- apa komen mengenai khabar itu,” kata bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd Taib.
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas laporan berita bahawa beliaulah bekas menteri besar yang dikatakan akan menyertai Pas dalam waktu terdekat sebagaimana didedahkan Timbalan Pesuruhjaya Pas Negeri Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin baru-baru ini.
Mohammad yang enggan mengulas lanjut ketika ditemui di majlis perkahwinan anak lelakinya, Ahmady Karimy Muhammad bersama pasangan Sharifah Aneeza Syed Hussein di Pusat Konvensyen Sime Darby berkata, beliau tidak pernah buat sebarang kenyataan mengenai perkara itu.
“Saya tidak pernah membuat apa-apa kenyataan mengenai memasuki Pas,” katanya ringkas kerana sibuk melayan tetamu di majlis perkahwinan tersebut.
Semalam, Sinar Harian melaporkan Pas Selangor tidak menolak kemungkinan salah seorang bekas menteri besar Selangor akan menyertai parti tersebut dalam masa terdekat.

aakj; kalu Tan Sri berubah haluan masuk kem puok kera tu maka aakj tak tahu nak cakap apa..dia bos aakj d UMNO bahagian Kelana Jaya dan masih menjawat jawatan tersebut !


Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
April 14, 2013 at 9:13 PM

kalau masuk pun xde apa2 kejutan pun sbb dah veteran dah pengaruh kalau ada pun xde la byk mane..masuk pas mgkn nak kejar pangkat tak tahu la

Anonymous
April 14, 2013 at 9:13 PM

Masuk PAS dapat ampun segala macam dosa.... tanya STOPA la.

Anonymous
April 14, 2013 at 9:39 PM

Akhirnya blogger Umngok terkantoi pasal video palsu Mustafa Ali. Mari kita tengok beramai-ramai. Muahahahahaha...

http://goo.gl/D9o9r

Anonymous
April 14, 2013 at 9:48 PM

Saper yang kantoi? Cikgu Pa dah mngaku peristiwa tu 2 tahun dulu. Ha ha ha pecacai hamPAS dah kantoi besar.

Anonymous
April 14, 2013 at 9:53 PM

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous
April 15, 2013 at 12:51 AM

Sudah sudah lah tu menegakkan batang yang basah!!!

April 16, 2013 at 7:43 AM

Masuk Pas masuk syurga!
Faktua ular dalam semak .

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger