Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Calon BN Terima Surat Tauliah Esok ! 60% Wajah Baru ?

#PRU13 : Calon BN Terima Surat Tauliah Esok ! 60% Wajah Baru ?

Written By AAKJ on Sunday, April 14, 2013 | 7:00 PM


Alhamdulillah yang d tunggu bakal tiba..yang menjadi persoalan akan terjawab..yang rakyat Malaysia terutamanya pengundi nak lihat bakal d pamirkan..Calon BN bagi Parlimen dan Dun yang bakal menggalas amanah rakyat atas nama Barisan Nasional akan kita tahu esok seawal jam 11 pagi !!

Khabarnya PM akan serahkan surat tauliah kepada calon yang bakal bertanding d seluruh Malaysia, termasuk calon Dewan Undangan Negeri..

Aakj pun tak sabar nak tahu siapa calon untuk parlimen Kelana Jaya..Parlimen yang BN kalah d semua kerusi Dun dan juga kerusi Parlimen.

Kalau dulu BN kalah kerana Tsunami..kini Tsunami politik telah berlalu..dalam masa 4 tahun PM dan barisan kepimpinan BN seluruh peringkat d selruh negara bekerja keras untuk membina balik nama baik BN yang tercalar kerana fitnah yang d cipta hinggakan rakyat seolah-olah lupa jasa BN selama ini.

Kini harapan aakj sama dengan harapan seluruh rakyat Malaysia yang sayangkan BN..aakj harap yang terima amanah wajib jalankan amanah yang d beri..yang tak dapat jadi calon jangan kecewa dan cuba jadi talibarut atau penderhaka parti !!

Berilah peluang pada PM Najib untuk memilih siapa yang d fikirkan layak..best of the best..bukan yang d pilih tidak baik..semuanya terbaik..!!

Kalau dulu BN bertanding dengan kekuatan BN itu sendiri..letaklah calon siapa pun..asalkan BN maka menang..sekarang rakyat nak lihat keduanya..PARTI dan Calon..insyaAllah kalau kita bagi ruang pada PM memilih tanpa tekanan..BN akan menang dan nama BN akan gah seperti dulu !

Esok..kita akan tahu hehe..pada semua calon aakj doakan anda d beri kekuatan yang luarbiasa untuk serve rakyat !

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
April 14, 2013 at 7:05 PM

Hantu, Iblis dan Syaitan akan turun beramai-ramai untuk jumpa NIK AZIZ yang sering menyeru kehadiran SYAITAN!!!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger