Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Kumutha Raman Calon Pas Bakal Lakukan Upacara Bai'ah Di Masjid Rusila ?

#PRU13 : Kumutha Raman Calon Pas Bakal Lakukan Upacara Bai'ah Di Masjid Rusila ?

Written By AAKJ on Sunday, April 14, 2013 | 6:00 PM


Kali ni kita rakyat Malaysia bakal melihat sejarah akan d cipta..sejarah yang mana selama ini Pas celaka dengan bangganya kata mereka Parti Isle..parti yang berlandaskan agama..parti yang nak buat undang-undang Islam d negara ini kiranya menang..akhirnya tersungkur menyembah Iblis..mereka tukar..dari Negara Islam ke Negara Berkebajikan !

Kita bakal d hidangkan dengan satu sandiwara tahap jamban pada PRU kali ini..kalau dulu Hadi Awang sebagai Presiden yang tak pernah d cabar pernah hina ugama lain..kafir kalau kita kerjasama dengan orang kafir..kafir kalau kita letak calon bukan Islam dan bermacam kafir lagi keluar dari otak busuk manusia yang entah apa kelulusan pengajiannya..tuuuiHH !!


Semalam d Johor..senarai calon Pas yang bakal bertanding d sana sudah d umumkan..ada 3 calon bukan Islam yang mewakili kelab sokong pas..Pas 4 All..hehe Pas celaka boleh semuanya..ALL !!  termasuk spender putih saiz xxxxl !!

Salah seorang calonnya wanita India..perghHH ada dua isu d sini..

Pertama..beliau seorang bukan Islam..bertanding atas tiket Pas..jentera semuanya pak lebai politik yang bukan alim..sekadar kopiah lebai atas kepala..gelaran je tu haha boleh ke ahli pas undi calon yang bertanding "pinjam" logo pas ?

Kedua..beliau wanita..apakah boleh wanita jadi 'Amir' seperti yang Nik Aziz pernah ludah dulu ? Nak masuk bertanding Musabaqah pun tak d benarkan..katanya HARAM..lepas tu sekarang ni dah berlambak calon wanita yang bertanding atas logo Pas..termasuk calon India Hindu ini..

Kenapa sekarang boleh ? Ada wahyu baru ke khusus untuk Pas celaka ?

Kita sama-sama lihat..BAI'AH camana Pas nak buat terhadap orang bukan Islam dan kita juga nak dengar TAKBIR d setiap ceramah yang d buat semasa kempen calon bukan Islam..

Kalau UMNO atau BN..semua HARAM !!

Kamutha dah masuk Islam ?
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 14, 2013 at 6:34 PM

semua orang tahu pas guna islam untuk pancing undi.

Soo, tak heran bila fatwa dan hukum boleh beubah-ubah ikut nafsu politik demi undi..

syurga,neraka dan kalimah Allah dijual beli demi undi...korang pikir sendirik laa..

gen2felda

April 16, 2013 at 6:47 PM

salam tuan, saya minta maaf, kalau tuan bercakap dan berkomentar biar berhati-hati terutama soal hukum, kalau kita tidak tahu jangan kita pakai serkap jarang, rujuklah pada kitab, jangan pakai hentam sahaja, ia tidak elok, ingat juga apa yang kita tulis ini menjadi saksi kita di akhirat nanti, wajarnya rujuklah buku tentang siasah syariah dan sebagainya barulah hujah kita dihormati. bimbang nanti apa yang kita kata dan jika tidak benar menjadi ikutan pada orang lain, boleh membawa mudarat kepada masyarakat. maafkan saya, mohon berhati-hati dalam berhujah. wassalam

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger