Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Calon BN Kelana Jaya Di Serang !

#PRU13 : Calon BN Kelana Jaya Di Serang !

Written By AAKJ on Monday, April 15, 2013 | 8:30 PM


perghHH tak sampai 24 jam..tak sampai sehari..tak sempat nak suam cerita dan berita penyerahan watikah kepada calon yang bakal menggalas nama BN d PRU13..calon BN Kelana Jaya d serang..serangan yang aakj terasa ialah serangan dari dalam..serangan dari jentera UMNO sendiri..aduuuHH !!

Belum sempat majlis bermula d PWTC..belum sempat PM serahkan watikah nama calon kepada Pengerusi Badan Perhubungan Negeri dan Wakil Parti Komponen..BN Kelana Jaya d 'serang'..serangan awal pagi oleh lebih kurang 20 orang yang datang dari jentera Dun Seri Setia..baca d SINI

Yang aakj kesal..ada Ketua Pusat Daerah Mengundi turut serta yang mana pernah akujanji bahawa siapa saja calon yang d pilih maka kita akan sokong..malah agak mengejutkan aakj bila laporan d terima bahawa ada DALANG d belakang ini semua. Dalang telah d kenal pasti dan dalang ini bakal d bawa ke muka jawatankuasa disiplin !

Watikah belum d serah secara rasmi..kenapa cepat melenting ?

Mereka yang berdemostrasi tak puashati dengan nama calon : 

Dato Dr. Tengku Rethwan Tengku Mansor, ahli jawatankuasa UMNO Bahagian Kelana Jaya. Aakj tak nak ulas panjang siapa beliau..lagipun watikah belum lagi d beri kepada sesiapa pun..lepas dah rasmi siapa yang bakal pikul amanah BN nanti..barulah aakj tulis dan promosi calon BN Kelana Jaya !

Principal of President College

Itu serangan dari dalam..serang puok kera pun ada..pergHHH klik SINI..siap buat fitnah kata calon BN kaki minum arak !!

Harap kepada semua jentera BN d seluruh Malaysia..sabar..patuh pada Amir dan yakinlah Allah bersama kita..aminn..
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
April 15, 2013 at 9:17 PM

bila negara ni diperintah mat liwat plural agama dan cina anti islam dan melayu yg.membawa agenda negara republik dan agama rasmi adalah kristian.......adakah masa tu berbaloi untuk melayu bersatu?

cukuplah apa kerosakkan yg.dibuat fuckatoon...Tugas kita kini adalah menumpas PR..Bukan berperang sesama sendiri!!

gen2felda

Anonymous
April 16, 2013 at 3:12 PM

kenapa orang yang selalu turun padang bertemu rakyat sana-sini macam Dato halim tak di letak sebagai calon Dun seri setia. aku rasa dia salah seorang calon winnable candidates. Ni Najib letak calon yang org tak kenal dah tu adik pulak pada tengku adnan. Nampak unsur kroni kat sini. Mcm mana nak rampas balik kerusi N32 ni kalau calon pun rakyat sekitar tak kenal.

pelik @ sangsi

Anonymous
April 16, 2013 at 8:40 PM

Anon di atas orang Kelana Jaya?

Macamana latarbelakang calon tuan, siasat latarbelakang calon yang dipilih PM, google jer, marilah kita bersama-sama merampas semula Selangor dari tangan PR, ketepikan kekecewaan, selepas PR jatuh jgn risau GID akan bertambah maju

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger