Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Bekas Timbalan Menteri Berzina Jabatan Agama Takut Ambil Tindakan ?

#PRU13 : Bekas Timbalan Menteri Berzina Jabatan Agama Takut Ambil Tindakan ?

Written By AAKJ on Saturday, April 13, 2013 | 12:00 PM


Pertama sekali aakj minta maaf..maaf sungguh-sungguh sebelum aakj tulis lebih panjang isu ni..takut ada yang salah paham..takut ada yang terasa hati..takut ada yang kepanasan dan yang terselamat adalah yang buat tak tahu..cukup bulan terima gaji sahaja..nak ludah malas..biasa aakj kalu angin sikit aakj ludah..tapi sebab nak cerita hal Jabatan Agama atau Majlis Agama Vs Zina maka aakj tak ludah..

Yaa..Stopa Big Spender a.k.a Stopa Spender Putih a.k.a Stopa Spender adalah bekas Timbalan Menteri, klik SINI dan anda akan tahu apa jawatan Stopa Spender ni dulu..lari tinggalkan Kerajaan BN kononnya tak Islam..masuk kandang babi dan terus sesat..video seks zina ini berlaku ketika Stopa berjawatan barisan pemimpin  tertinggi Parti Sesat !!

Rakyat Malaysia jadi keliru terutama yang tidak join mana-mana parti politik..sekadar melihat perkembangan dari surat khabar maupun berita internet..nampak macam negara ini amalkan tindakan terpilih..

Kalau kena pada pemimpin UMNO atau BN maka puok kera akan berguling desak pihak berwajib ambil tindakan. Belum d bawa ke mahkamah, puok kera akan berceramah atas pentas politik dengan segala rekayasa bahawa orang itu bersalah..bukti video maupun gambar tidak ada..tetapi semuanya dah tuding jari kata orang UMNO BN ini bersalah !!

Kalau kena pada mat rempit atau belia..malam tangkap..esok pagi naik mahkamah dan terus bersalah..walaupun ketika serbuan mereka berpakaian lengkap..tak nampak aksi zina..tak nampak pedang masuk ke sarung..akhirnya HUKUMAN KHALWAT d kenakan !

Kalau kena kat siapa saja yang bukan dari puok pakatan haramjadah maka alamatnya gelaplah dunia..saman beribu dan kalau tak mampu bayar saman maka ke penjaralah dia. Yang berjawatan..waima Ketua Menteri sekali pun maka jawatan itu d suruh kosongkan..walaupun Mahkamah tak habis bersidang..tak mulakan lagi namun desakan anjing kurap hapak babi..semua ikut..semua akur..akhirnya tak bersalah pun dalam sesetengah kes !

Kes Mat Sabu..HUKUMAN KHALWAT pun tak kena kerana salah nombor bilik !
Kes Adun Selising d tangkap dalam bilik Vip KTM pun tak siapa berani datang atau panggil beliau dan saksi yang menangkapnya untuk d bicarakan !!

Kes Bahalol Amin dengan bini orang jam 3 pagi dok dalam gelap..khabarnya dah keluar cerita yang beliau d tangkap d lobi yang gelap..hujung beranda lobi..bukan dalam bilik jadi lepas juga..

Kes Anwar dengan pelacur cina..pakar video kata video itu 99% tulin..mana ada siapa panggil beliau hadir pejabat agama ?

Kes YB Jamban ? adehhh sepi semuanya..

Kes Stopa Spender ni ? nak tunggu bila ? Termakan dengan jerat Hadi Awang yang cepat-cepat keluarkan fatwa bahawa BESI tak boleh jadi saksi ?

Kenapa Hadi Awang keluarkan fatwa sesat ini ? cuba tanya diri anda..apa rahsia sebenarnya, cuba renungkan..

Hadi Awang tahu bahawa Anwar ada video zina pelacur dan zina liwat ?
Hadi Awang tahu Stopa Spender pun ada video zina ?

Hadi Awang dah ambil langkah awal supaya ahli pas celaka terus telan apa juga fatwa yang beliau akan keluarkan dan akhirnya pemimpin yang mereka puja kembali MAKSUM ?

Hadi Awang cuba tanam dalam otak rakyat Malaysia bahawa beliau paling layak keluarkan FATWA sesat dan semua rakyat akan telan..tuuuiHH !!

Hadi Awang d bayar untuk "langkah awal" ini ? BESI ?!!

Atau Hadi nak tumpang fatwa sesat sendiri ? hahaha hadi ada bideo juga ke ?

Tak perlu lah tolak kesana ke mari..tak perlulah jabatan ni kata ini bukan bidang saya..ini bukan bidang dia..1001 alasan !!

Mohon wakil atau siapa saja yang arif tang bidang sapa dan jabatan mana patut laksanakan tugas sila beri komen khas d ruang komen aakj..aakj janji akan siarkan komen anda dalam bentuk "artikel"..letak nama lagi bagus dan mewakili jabatan agama mana atau divisyen mana.

Kalau Menteri Agama jawab d ruang komen lagi bagus..

Redakan perasaan rakyat yang ingin lihat kebenaran d tegakkan tanpa pilih bulu..tanpa kira siapa dia..takut sangat ke..lupa ke kita kerja d jabatan yang pikul Amanah Allah ?

Jangan sampai rakyat meluat !! pakai smart ke pejabat dengan kot, tie, kadang-kadang jaket mahal..songkok mahal..tapi apa d buatnya..tangkap dan kejar GRO je ke ? maaf..bukan emo tapi hakikat..dah muak tengok kat TV..hari hari dok kejar pelacur..PELANGGAN pelacur kat atas tu kira camana ?!



Share this article :

+ comments + 2 comments

April 13, 2013 at 12:27 PM

Betul ke Stopa ni?

https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

Anonymous
April 13, 2013 at 3:16 PM

DIA TAK BERSALAH KERANA TIDAK DITANGKAP OLEH JAWI.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger