Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Stopa Spender Di Desak Jangan Letak Jawatan ?!

#PRU13 : Stopa Spender Di Desak Jangan Letak Jawatan ?!

Written By AAKJ on Saturday, April 13, 2013 | 2:00 PM


Semalam kecoh..khabarnya Stopa Spender letak jawatan..klik SINI..aakj d hujani pertanyaan..aakj jawab..baca sampai habis artikel yang aakj letak tu..

Ada portal guna nama UMNO untuk kelirukan rakyat dan kononnya nak tuduh UMNO yang jahat..menyebar berita palsu..aakj ada letak print skrin blog klon yang menyamar kononnya pro UMNO BN..

Tapi ada yang menarik yang aakj dengar dari sumber dalaman..bukan dari dalam rumah Stopa Spender..namun dari kem pas celaka..memang Stopa Spender nak letak jawatan namun d paksa supaya tarik balik hasrat beliau..kononnya semua akan sokong supaya Stopa Spender KEKAL !!

Kalau Elli Kangkang yang berjawatan EXCO Selangor masih boleh kekal selepas gambarnya tersebar..apalah sangat Setiausaha Agung Pas..tuihhh celaka !


Sabar ye..petang ni khabarnya beliau ada sidang akhbar..nanti kita sama-sama dengar..betulkah ada paksaan..MALU konon..tuuuiHH ! berzina tak malu!
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
April 13, 2013 at 2:24 PM

Satu dunia dh tengok style henjut dan goyang dia.. anu pun tak le besar sangat.. Si Bapak Gay punya lagi mengancam! Mana nak letak muka?? Parti Pas memang dah sesat.. kaum sendiri buat dosa akan diampun sekelip mata dan terus terhapus dosa!
Bertaubatlah wahai para pemimpin Pas yg memang bodoh2 semuanya!

Anonymous
April 13, 2013 at 2:56 PM

Mustapha Ali mesti letak jawatan!!!kalo tidak aku doakan bala lebih besar menimpa PR dgn PAS,dasar munafik!!! Kalo Hasan Ali dan Ust Nasha dilucutkan keahliannya kenapa tidak Mustapha Attaturk ni???Jangan main dgn doa2 rakyat marhein,PAS nak laksana hudud tapi org tukang laksana hudud yg berzina!!!Cakap x serupa bikin!!!Letak jawatan kalau tidak aku doakan akan kecelakaan akan menimpa PAS kerna telah mempermainkan Islam~Ameen

Anonymous
April 13, 2013 at 3:08 PM

HASAN ALI DAN NASHA KOMEN PARTI..PERBUATAN TU SALAH DALAM PAS..MEMBENARKAN PENGGUNAAN ALLAH UNTUK AGAMA KRISTIAN TAK SALAH, NGOKNGEK TAK SALAH CUMA BERDOSA BESAR DENGAN TUHAN..

Anonymous
April 13, 2013 at 3:09 PM

stopa jangan letak jawatan. sehingga keseluruhan pengikut pas tidak percaya pada kepimpinan pas. maksudnya pas bungkus...pru13. tolong lagi anuar tu..kan sudah kena. politik kawan makan kawan..yang salah umno.
pas...melepas... aku akan undi BN. najib akan menang 75% kerusi parliman.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger