Label 10

Home » , , , , , » #LahadDatu : Wajah Pengganas Wanita Yang Di Katakan Kebal Di Tangkap !!

#LahadDatu : Wajah Pengganas Wanita Yang Di Katakan Kebal Di Tangkap !!

Written By AAKJ on Wednesday, April 10, 2013 | 3:00 PM



Inilah pengganas wanita Kiram III yaang d tangkap ketika operasi di Tanjung Batu Lahad Datu !!

Kurus kering, pucat lesi, cengkung..perghHH macam jerangkung dalam almari..khabarnya beliau adalah 'sniper' atau penembak tepat yang kebal. Dalam Ops Daulat tersebut, beliau d kepung beberapa hari d kawasan paya besar dan akhirnya menyerah diri..anihnya tanpa sebarang luka atau cedera d badan walau d hujani peluru..

Kisah pengganas Kiram III yang d katakan kebal kerana tangkal yang d bekalkan oleh Ketua segala pengganas, Kiram III ini menjadi bualan hangat penduduk tempatan. 

Kisah kononnya mereka nampak ada makhluk terbang waktu malam malah ada kisah kononnya mereka amalkan ilmu Hanuman Kera Putih, mampu untuk terbang dari pokok ke pokok juga tak kurang hebatnya berlegar d kedai kopi pekan Felda Kencana dan warung makanan Felda Sahabat.






"Cerita-cerita tahyul kononnya pengganas Kiram III semuanya kebal dan bertangkal hikmat semuanya d reka untuk takutkan penduduk d Felda Lahad Datu " - tegas Pak Man ketika aakj menemubual beliau d pusat media Lahad Datu.

Yang mereka cerita tahyul ini bukan penduduk tempatan tapi rekaan warga Sulu Filipina yang masih beranggapan Kiram III ini adalah waris Sultan Sabah yang sebenar. 

Mereka sengaja menimbulkan keresahan penduduk kononnya pengganas yang mati d tembak semuanya datang dengan berbekalkan ilmu hitam yang tak mampu d lawan dengan senjata Anggota Keselamatan Malaysia. Tubuh mereka kebal...sinis Pak Man.

"Kalau kebal..pawang khas yang mengiringi mereka takkan mati d tembak !!" ujar Pak Man lagi (klik SINI untuk lihat foto pawang mati d tembak).


Malah aakj pernah lapurkan, d percayai penembak tepat wanita d tembak mati d SINI

Beberapa bomoh tempatan, yang pernah berurusan dengan komuniti dari selatan Filipina, berkata mereka amat mempercayai kuasa mistik, termasuk keupayaan untuk mengghaibkan diri dan tidak lut senjata.

Menamakan beberapa bahagian di Sulu di mana kumpulan pengganas akan mendapatkan tangkal dan azimat, bomoh itu berkata pernah beberapa kali 'perkhidmatan' mereka digunakan untuk membaharui kekuatan kuasa mereka.


Ketika ditunjukkan gambar-gambar tangkal dan azimat pada mayat pengganas yang mati serta barangan yang dikumpulkan oleh pasukan keselamatan yang 'membersihkan' kawasan pertempuran, bomoh itu berkata kumpulan pengganas percaya barangan itu mampu membantu mereka menewaskan anggota keselamatan Malaysia.

Barangan yang digunakan oleh mereka untuk ghaib dan kebal termasuk tulang kucing hitam.

Difahamkan, anggota keselamatan berkata mereka ternampak tulang diikat pada pelvis dan bahagian anggota lain pada badan pengganas. Segelintir pengganas yang menceroboh negara ini diberi tangkal oleh pemimpin mereka, yang menjanjikan selagi barangan itu kekal pada mereka, pasukan keselamatan tidak akan berupaya mengesan mereka atau tercedera jika ditembak.

Atas kepercayaan, inilah, mereka kelihatan tidak gentar walaupun berdepan beberapa batalion anggota keselamatan, kata dua bomoh berketurunan Suluk, baru-baru ini.


Pandangan peribadi aakj, puok taik ni d tipu hidup-hidup oleh Bahalol Kiram..datang buat kacau dengan upah je sebenarnya..dengar-dengar sekeluarga dapat RM600 dan Manifesto Bukan Janji sebidang tanah..!!

Akhirnya bila kerajaan Malaysia kumpulkan mayat mereka..minta waris datang mengaku..semua sepi..Kiram Si Bahalol ni tak bagi mengaku..takut !tuuuiHH !!

Mereka BUKAN KEBAL !! mereka BEBAL !!..semuanya kena SYABU sebelum tempur dan sepanjang tempur..merekalah supplier SYABU paling besar ke daerah Lahad Datu !! 

Mohon sangat PDRM cuci bersih Felda Lahad Datu !! Khabarnya samseng Felda Sabahat datangnya dari Sulu Filipina..selalu ulang alik..baca d SINI



Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
April 10, 2013 at 4:19 PM

Snipper ekkk ?.....yg aku tahu senjata snipper tu berat gak... bape kilo ntah ...kurus kering camni tok leh usung senapang sniper bro....bior betol !....hehehehe snipper ekkkk ?

Anonymous
April 10, 2013 at 4:21 PM

bukan SAMSENG LD jer dr SULU PILIPIN.....SEGALA BAPAK JENAYAH & MAKSIAT pn dr SULU jg...masuk SABAH bw TABIAT dr tmpt asal diaorg....konsep SIAPA KUAT DIALAH RAJA....haaakkkktuiii punya keturunan TIRAM III....

Anonymous
April 10, 2013 at 4:26 PM

mana dia Puak Sulu Darul Islam (SSDI.....kalau u org baik, tolong halang pengganas2 sulu dr memasuki sabah & dakwa si TIRAM III yg membuat kan kerana SEEKOR KERBAU MBWA LUMPUR SEMUA TERPALIT....harap SSDI ambil maklum ttg perkara ni...or korang pun sama jg...TALAM 2 MUKA....

Anonymous
April 10, 2013 at 4:29 PM

Bro..dah dia pakai JIn tentu la jin dia yg angkatkan senapang snaiper tu...kita mana nampak kecualilah dibuka HIJAB kita...or deria ke 6...mcm tengkorak hidup jer jembalang sulu ni...

Anonymous
April 10, 2013 at 7:00 PM

rupa macam 'jenglot' ...mat liwat pon tak ada syahwat kalau duduk sebilik.

gen2felda

Anonymous
April 10, 2013 at 9:05 PM

Al-juburi mana pilih bro.. Dia antam dari belakang.. Tutup mata je.. Al-juburi.. Kahkahkahhh.

Anonymous
April 11, 2013 at 12:58 AM

kisah mereka kebal adalah benar! bukan pembohongan. kisah benar ini di ceritakan oleh salah seorang askar yang berjaya menembak mati penganas ini. askar tersebut berjaya menembak 2 orang.

Mereka berjaya ditembak ...atas sebab tertentu yang tidak boleh di kongsi bersama pada orang ramai.

cuma, terdapat tambahan cerita mengenai kekebalan mereka ini...yang tidak benar. Mengenai kekebalan mereka adalah benar....

bukan semua penganas ini kebal....hanya orang tertentu saja... !! percaya atau tidak terpulang pada korang semua. Tapi ingat, sekiranya perkara ini berlaku di depan mata korang....takut nanti korang terpengaruh dengan kehebatan "kufur"nya benda ini....

malah, ingin belajar dan mengamalnya...

Jangan!


Anonymous
April 11, 2013 at 1:02 AM

@Anonymousdia mampun angkat Snipper lah bodoh! kau perna angkat Snipper kah?? Snipper mu bolehlah, malam-malam pegang Snipper kan

Anonymous
December 14, 2013 at 12:30 AM

Snipper berat hampir 1tan..xkn jembalang ni mampu angkat....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger