Label 10

Home » » Foto Bomoh Kiram Yang Kebal Mati Di Tembak !! Berkunyit Menggelupur !

Foto Bomoh Kiram Yang Kebal Mati Di Tembak !! Berkunyit Menggelupur !

Written By AAKJ on Saturday, March 16, 2013 | 10:00 PM



tuuuihHHH !! kononnya dialah bomoh yang terhebat yang Kiram III ada..bomoh yang d katakan menawarkan diri untuk turut serta dalam 'menakluk' kembali Sabah..sebuah negeri yang kononnya masih milik mereka walaupun mereka tahu bagaimana sejarah Borneo..Raja mereka serahkan negara demi nak senang lenang d Kepulauan Sulu...semua kena tipu !!



Semua pengikut Kiram III d tipu hidup-hidup..ada yang d tipu kononnya jangan bimbang..Tok Bomoh akan bekalkan tangkal tebal..malah sebelum ini aakj ada ceritakan bahawa ada mayat pengganas Kiram III yang mana tangkal kebal d ikat d bawah kemaluan..ada yang siap ikat atau pakai 3 4 tangkal d pinggang..siap tulis kononnya ayat quran..walhal tulisan jawi yang entah apa maknanya kita pun tak tau !

Ada yang d tipu kononnya ada kerja kosong d ladang sawit yang perlukan ramai pekerja..bawa parang je sebagai 'modal' kerja. Bila tiba d pantai..mereka terkejut..rupanya mereka tertipu !

Menurut sumber..ada yang d bunuh dengan kejam d hadapan yang lain kerana cuba melarikan diri...supaya yang lain jangan cuba-cuba larikan diri !

Baca seterusnya sahabat aakj tulis d SINI

RAJA MUDA SULU MATI DITEMBAK!




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger