Label 10

Home » , , » Foto Ngeri !! Satu Keluarga Bakar Diri Rumah Di Roboh Kerajaan

Foto Ngeri !! Satu Keluarga Bakar Diri Rumah Di Roboh Kerajaan

Written By AAKJ on Sunday, April 7, 2013 | 10:30 PM





Satu keluarga nekad membakar diri kerana rumah mereka akan dirobohkan sebagai tanda protes terhadap keputusan pengusiran yang telah diambil.

Aksi bakar diri mungkin sudah terlalu biasa bagi masyarakat dunia bagi menunjukkan rasa tidak puas hati dan protes terhadap sesuatu pihak.

Satu keluarga dari India yang terdiri dari Bharat Mansingh, Rekha, Asha, Vasumati, dan Girish Mansingh nekad membakar diri bagi menunjukkan rasa tidak puas hati mereka.

Dalam kejadian membakar diri ini, Bharat Mansingh mati di tempat kejadian kerana mengalami luka melecur serius ketika dirawat di hospital sakii di Kota Rajkot, India, sementara angota keluarganya yang lain Rekha, Asha, Vasumati, dan Girish Mansingh hanya mengalami kecederaan luka terbakar kecil.

Pihak yang melakukan pengusiran adalah chotu Syarikat Nagar Coorperative Housing Society sebenarnya tidak berniat untuk melakukan pengusiran terhadap keluarga ini.

Keluarga Mansingh bergaduh dengan pihak chotu Nagar Coorperative Housing Societyatas tempat Keluarga Mansingh tinggal di mana Keluarga Mansingh sudah tinggal di tanah itu selama bertahun lamanya.

Akibat persengketaan tidak menemui jalan penyelesaian, tindakan membakar diri yang ekstrem telah diambil oleh keluarga ini.

Aakj : Kerajaan BN tidak pernah zalim pada rakyat selama memerintah Malaysia !!


Kandungan Manifesto BN, Klik SINI

-mazeer
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger