Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Jika Rasulullah SAW Hidup Kembali, Umno Akan Menentang Rasulullah !!

#PRU13 : Jika Rasulullah SAW Hidup Kembali, Umno Akan Menentang Rasulullah !!

Written By AAKJ on Sunday, April 7, 2013 | 11:30 PM




Nauzubillahiminzaliq !! Allahhuakbar !! Nik Aziz sesat !! Ehtah apa ujian mana yang menyebabkan Nik Aziz jadi hilang pertimbangan dan lidahnya mula jadi lidah iblis !

Belum reda isu 'fatwa' sesat beliau yang dengan tanpa rasa bersalah dan umpama manusia yang tak berakal menuduh dengan otak singkat bahawa:


SOLAT ORANG UMNO TIDAK SAH !!

Lagak bagaikan Kepala Iblis, mampu mempengaruhi ahli-ahli pakatan haramjadah yang taksub membabi buta dan hati yang hitam pekat zulmat, Nik Aziz dengan lancang menyerang UMNO umpama manusia yang ada dalam UMNO manusia yang tidak beragama !

Sehingga saat ini rakyat Malaysia kabur dengan kelulusan Nik Aziz, kat mana beliau belajar sebenarnya dan apakah jurusan pengkhususan beliau yang kononnya ke luar negara belajar agama. Apa yang dicanang oleh penganut taksubnya, Nik Aziz d katakan belajar d India dan 'celup' d Mesir pada tahun akhir. Khabarnya beliau balik dengan keputusan GAGAL !! 

Bukti beliau pulang ke Malaysia tangan kosong bukannya susah, kerja pertama jadi penyelia Kemas dan bukannya MUFTI atau Pensyarah Agama d mana-mana pusat pengajian tinggi.

Makin tua, makin menghampiri lubang kubur..nampaknya Nik Aziz makin hapak busuk setiap patah perkataan yang keluar dari dirinya. Makin nak mengadap Allah, makin bongkak dan takabur..makin ego !! tuuuiHHHH !!

Makin tua, makin tak leh pakai, makin teruk adab dan santun yang d tonjolkan Nik Aziz. Tak boleh tunjukkan kat mana akhlak yang terbaik yang mampu d contohi oleh manusia yang bertamaddun

Entah Hadis atau Firman mana yang Nik Aziz guna bila keluarkan dakyah sesat bila menyerang UMNO kononnya Allah takkan beri pahala ke atas setiap SOLAT yang orang UMNO dirikan.

Malah sebelum ini, Nik Aziz cuba pertahankan kenyataan anaknya yang juga suka berdakyah sesat ;


"Dosa menjadi Ahli UMNO lebih besar dari jadi pelacur.."

Kenyataan bodoh anak Nik Aziz yang khabarnya bakal menjadi calon d Rantau Panjang, Kelantan dengan menganiaya Ketua Wanita Pas supaya bertanding d Jeli berlawan dengan Tok Pa bukan setakat berakhir d situ saja.

Anak Nik Aziz kata orang Pas berjaya hindari aktiviti maksiat yang beliau sendiri mengaku wujud d Kelantan. Seolah-olah puok kera pas tak pernah pijak kaki dan menjadi pelanggan pelacur d Kota Bharu.



KLIK SINI

Anak Nik Aziz yang juga kabur lepasan mana ini cuba tutup bangkai babi hutan yang bukan d cipta oleh sebarang ahlinya sendir, namun dosa bangkai babi hutan ini d buat oleh Pemimpin Tertinggi Pas celaka :

Mat Sabu - Ditangkap dengan bini orang d Hotel Perdana Kota Bharu, lepas dakwaan sebab teknikal..salah nombor bilik..aakj masih tak paham..d tangkap berduaan dalam bilik pun masih boleh lepas. Padahal tudung Normah isteri Bukari dah tercabut..khabarnya jam tangan, gelang dan apa juga yang menghalang aktiviti berahi berada d meja kecil bilik hotel..

Adun Selising - Ditangkap dalam bilik VIP, gerabak KTM kelas 1..juga bersama bini orang yang menjawat jawatan Ketua Wanita Pas Cawangan Pasir Puteh Kelantan. Ketika d tangkap, Adun celaka hanya berseluar dalam 'boxer' dan ketua wanita pas cawangan berada d atas perut Adun Selising..Adun Pas Celaka !!..khabarnya saksi bagitau Ketua Wanita Pas sempat capai tuala merah untuk tutup tubuhnya yang putih suih !!

Adun Perupok - Apa khabar Ustazah Saripah ? benarkah Ustazah dah jadi menantu Adun Pas celaka yang lain ? Benarkah Adun celaka ni pakai Ustazah ini sejak umur 15 Tahun ? Jawab YES or NO je..vavi !! Khabarnya ada gambar dalam handphone yang tanpa baju dan seluar dalam ni gambar sapa ?

Anak Nik Aziz lupa video pengakuan PELACUR ni..sapa pelanggan ? Ahli Pas ke tu hahaha babilah !! :

KLIK untuk video pengakuan pelacur siapa pelanggannya d SINI 

Nik Aziz ketika lacurkan lidahnya malam tadi beliau bukan keseorang, beliau dengan Budak Kunyit yang Nik Aziz puji sebagai Budak Baik..tuuuiHH !!

Nik Aziz dan Anwar d Jeli semalam..pasangan yang makin lama makin gila..makin sesat..liwat dan sesat !!

"Puak ini (Umno) kalau Nabi Muhammad (SAW) hidup balik, dia lawan,” katanya disambut sorakan penyokong Pas...semua jadi gila babi kat bawah pentas ceramah !


Aakj pun boleh setakat nak cakap : Kalau Nabi saw ada sekarang, belum tentu Nik Aziz masuk ISLAM !!

Maaf aakj bukan emo..sekadar nak bagi tahu kat Nik Aziz supaya bertaubat sebelum terlambat..selangkah ke Neraka..kita pun tak tahu..seinci pun kita tak tahu..makin jauh rahmat Allah dari kita..makin dekat neraka..nauzubillah..


SinarOnline juga paparkan berita yang sama d SINI
Share this article :

+ comments + 26 comments

Anonymous
April 7, 2013 at 11:47 PM

PAS yang hancur luluh di telan bumi....
anak dan bapak sama GILE sama celaka !!!

Anonymous
April 7, 2013 at 11:52 PM

Nik Aziz lu sape nk kuar kan statement stupid lu tu wei
cukup cukup la ....lu manusia biasa je .... lom tentu lu masuk mana syurga neraka nya..... sudah sudah la tu ..... kembali kepangkal jalan ... kalau Hassan Ali sendiri da nampak perjuangan PAS sudah jauh terpesong ...sedar la .... ingat lah mengelirukan umat amat di laknati Allah ....jadi la pemimpin yg berlandaskan perjuangan Islam bukan memecah belah kan Umat Islam ..hidup Nik Aziz

Anonymous
April 7, 2013 at 11:58 PM

kesian pengikut bangang Pas ...semua mcm dah terhasut dgn penceramah2 PAS....tu tk betul ni tk betul ...fakta fakta tu real ke...cabar PAS list down kan mana yg tak betul tu...then bentang kan buat sidang akhbar .....25 taun dari pm dulu satu pun tk penah betul kakakakakakaka....yg jadi pengikut yg tk tau asal citer men ikut jerk ....kesian wei ... dgr 1 party bkn boths party kan ke bangang ......cukup2 la tu pemimipin pas ....generasi nowdays bkn generasi kaki ikut .... pe pun tuduhan kuar kan fact bukti...tk de bukti n pakai Ayat Quran tk leh caye la beb...idea politik kampung tu

Anonymous
April 8, 2013 at 12:02 AM

kepada pengikut setia PAS ade soklan ni.....sokong PAS atas dasar percaya kata kata pemimpin atau ikut ikut setuju dgn ceramah PAS yg tk tau betul salah nya tuduhan kepada sesama Islam

Anonymous
April 8, 2013 at 12:18 AM

Ulamak tua tidak pernah insaf.Bilakah TGNA akan berhenti kecek macam orang hilang akal ni?

Anonymous
April 8, 2013 at 1:05 AM

Kita layan je org tua nyanyuk ni.....bg tekanan terus kasi dia mengarut lg dan lagi.....biar dia sabotaj parti Dia sendiri. org bodoh je percaya dia nie. Lg 2 org yg akan bg statement banggang mahpus n sabun......kasi preasurre 2 ekor ni jadi la grup 3 stooges. Elo wartawan....kasi fokus 3 ekor dungu nie.....heheheheh

Anonymous
April 8, 2013 at 1:32 AM

ada pulak dia kata nabi muhammad akan hidup balik... mapuh,mapuh, sesat sesat.. ooo dia cerita pasal negeri akhirat...insaf2 laa dah tua bangka bolaawei dok menyesatkan oghe lain..cukup laa muu ssorghe...hok sesatnya... Allahu Akbar...

Xpas
April 8, 2013 at 1:53 AM

Dah jual nama Nabi saw pulak !

Anonymous
April 8, 2013 at 1:56 AM

Aku tentang pas sebab dia kata allah ada anak. Nauzubillah hi ninzalik.

PKR Melaka
April 8, 2013 at 2:10 AM

Berita GEMPAR!!!!!!!!

BERSIH 4.0 akan diadakan pada hujung minggu ini .........

Aturcara program adalah seperti berikut:

1. Berkumpul di Stadium Merdeka

2. Upacara membersih dan menyamak Anwar serta segala rakan sekutu DAP

3. Upacara membersih dan menjilat bulu oleh Mat Sabu

4. Program mandi dan bersihkan burung pukul 3 pagi dikendalikan oleh Badrulamin

Harap maklum

p/s: Upacara membersihkan burung di depan webcam tidak akan diadakan

Anonymous
April 8, 2013 at 7:22 AM

N Ajis sami agama PAS le der, bukan Islam ASWJ. Harap Maklum.

Anonymous
April 8, 2013 at 8:32 AM

ustaz budak kecik penjilat tegar pok nik gelarkan pok nik nabi ke..puiihhh anjing fuckatan!

Anonymous
April 8, 2013 at 7:44 PM

hai macai najib

Anonymous
April 8, 2013 at 7:52 PM

hahaha. korang kutuk pas berbagai2, sayang Nabi S.A.W konon nye, tapi bahasa, Na'u zubillahi min zalik. dua kali lima je ape yang korang fitnah kan tu.

kalau Nik Aziz bersalah cakap macam tu, die berdosa, kalau die tak salah, korang fitnah, korang pulak berdosa, tambah lagi plak bahasa carut bagai ni.

da banyak sangat ke pahala tu? kompom boleh ke syurga? azab seksa neraka tidak terperi taw, jangan ingat kebal sangat. isk3. sedarlah muslimin muslimat. jadilah hamba Allah yang baik.

Anonymous
April 8, 2013 at 9:03 PM

okay, first, pemimpin negara, kalau KELUARGA sendiri tak pandai nak jaga, macam mana nak jaga negara? najib tu asal tak tegur rosmah tak pakai tudung? dia selaku pemimpin tak kan dia tak tahu hukum wajib menutup aurat? mustahil lah, budak umur 7-8 tahun dah tahu apa itu aurat? buat aktiviti menjurus ke arah maksiat, tu concert psy habis 2juta mcm tu je, kalau di dermakan ke anak anak yatim kan lebih elok? dapat sikit pahala, senang sikit nak jawab azab kubur nanti. fikir lah elok elok. sebelum PANGKAH

Anonymous
April 8, 2013 at 10:25 PM

Kenape member grup nie nak cari pasal ngan Nik Aziz? Kalau dah x nak sokong tu kitorang paham..Tapi benda camni nak kasik penyebar berita ni masuk syurga? Insaflaa~ Jika ini sekadar Fitnah dan tidak tahu hal yg sebenar_ Jangan! Never! No!

Anonymous
April 9, 2013 at 8:38 AM

Insafla wahai umat Islam sekalian..kita ni bukannya manusia yg perfect..kita ni byk dosa..dan dosa kita ni akan bertmbh-tmbh kalau kita memfitnah..mencaci..dan menghina saudara kita sesama Islam..biarlah mereka...kalau kita x thu kebenaran..diam je..diam lbh baik drpd berkata sesuatu yg kita x thu kesahihannya..kan lbh baik kalau kita muhasabah diri kita..=)

Anonymous
April 9, 2013 at 4:14 PM

Kau tolak ulama pasti kau tolak nabi muhammad s.a.w . dalam al-quran dh tertulis. Tak nk hukum hudud dijalankan ? haa tunggu ajelah bila dh mati nanti :)

Anonymous
April 9, 2013 at 6:46 PM

hahahahaha habis tu , akhlak macam KAU ke yang kena contohi ? KAU ni siapa eh nak cakap NIK AZIZ punya HATI GELAP ? hahahahaha. aku rasa kau cakap kena kat batang hidung sendiri lah. why ? sebab sesuka hati kau je nak cakap KEPALA IBLIS ? amboiiii.. hahaha. HATI GELAP ? hahahaha. sedap nyaa tangan tu menulis. CONTOH AKHLAK MACAM KAU KE NAK KENA IKUT ? oppsss terCAPSLOCK. Der , who are you to judge people ? ONLY ALLAH CAN JUDGE people. REMEMBER that ! ;)

Anonymous
April 9, 2013 at 9:18 PM

INI LA DIA.. BERITA ORANG UMNO.... SIAP MENYUMPAH SERANAH ORANG....

Anonymous
April 10, 2013 at 3:53 AM

@Anonymousaku sebenarnya nak menyokong sapa2 tapi bodohnya orang yang cakap mcm ni...kalu dah tahu ALLAH s.w.t sebagai penentu dan hanya ALLAH s.w.t sebagai hakim...kenapa le pok nik yang dikatakan ulamak tu boleh menentukan dosa dan pahala seseorang..boleh menyatakan solat orang UMNo x dapat pahala...yang seko lagi pulak kata tolak ulama pasti tolak Nabi Muhammad s.a.w..sebelum nak mengetahui orang tu seorang ulama yang tulin lihat le pada budiperkertinya...kalau pok nik yang ko kata ulama 2 aku rasa x layak jadi ulama..kalau arwah ustat fadhil noor tu ..layak digelar sebagai ulama..Jangan dok kata dalam al-Quran kalau xtahu kebenarnya...Kalau betul ulama kenapa tak tegur hadi awang bila menokok tambah taksfiran ayat Al-Quran berkenaan penggunaan nama ALLAH yang agung untuk agama lain..fikirkan le..aku sedih bila orang2 pas menggunakan islam semata2 gilakan kuasa...bertaubat le wahai nik aziz sebelum malikat maut menjemput..

Anonymous
April 10, 2013 at 11:15 AM

Ingatlah..sesungguhnya dosa memfitnah itu lebih besar dari dosa membunuh.. *I'm a Muslim*

Anonymous
April 10, 2013 at 11:33 AM

baik admin yg taubat dulu sebelum admin suruh nik aziz taubat... bnde2 mcm ni boleh jd fitnah... mkin ramai yg bce, mkin byk dosa admin... sekadar teguran,,, x ckp pon nik aziz tu betol semata... maaf ye admin...

April 11, 2013 at 9:21 AM

siapa diri kite..kite nilai lai..ingat lah..di atas sana masih ade yang satu,,Allah SWT...fitnah itu semakin hari,semakin biasa bagi umat manusia kini..ingatlah..itulah petanda kedatangan dajjal..sedangkan Nabi Muhammad pun ramai yang benci.caci,difitnah sebagai ahli sihir,,inikan kita orang biase..ingat lah sejarah baginda dahulu,,pelbagai ujian Nabi tempuhi..tapi Nabi masih bersabar..sesungguhnye,Allah tahu ape yg terbaik untuk hambeNya..ingatlah..sesipa bersama islam pasti akan menang..jika tak didunia,di akhirat masih ade..begitu jug DENGAN DOSa MENFITNAH..TIDAK akan terlepas hukumannya..jika x didunia..masih ade di akhirat..tiada siapa yang berkuasa melainkan Allah..

Anonymous
April 11, 2013 at 2:50 PM

BUKTI. :)
FITNAH?
TANPA SAKSI DIKIRA FITNAH.
KENAPA TAK CERITA DARI AWAL SAMPAI HABIS NIK AZIZ CAKAP? :)

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger